چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۸۸ - ۱۵:۴۱
۰ نفر

معاون دفتر فضاسازی قرآنی و گسترش نماز و عترت آموزش و پرورش گفت: حدود 4‌هزار نفر به عنوان مدرس تربیت‌‌سیاسی در مدارس سطح کشور به زودی فعالیت می‌کنند.

به گزارش ایلنا، حضور دائمی روحانیون در مدارس، حضور نیروهای پلیس در مقابل مدارس، تشکیل پایگاه‌های بسیج دانش‌آموزی در مدارس ابتدایی و هم اکنون هم اعزام 4‌هزار مدرس تربیت سیاسی در مدارس، خبرهای جدیدی است که تنها با گذشت یک ماه و نیم از آغاز سال تحصیلی از سوی مسئولان آموزش و پرورش اعلام می‌شود.

زهرا پناهی‌روا، معاون فرهنگی  هنری دفتر فضاسازی قرآنی و گسترش نماز و عترت در همایش کارشناسان امور سیاسی معاونت پرورشی و تربیت بدنی استان‌های کشور ، اعلام کرد: کارشناسان تربیت‌سیاسی آموزش‌و‌پرورش فعالیت‌های فرهنگی شایسته‌ای را در راستای مقابله با تهدید‌هایی که از طرف بیگانگان، دانش‌آموزان را تهدید می‌کند، انجام داده‌اند. وی ادامه داد: وظیفه اصلی کارشناسان تربیت سیاسی آموزش و پرورش در سطح مدارس کشور آگاه ساختن دانش‌آموزان از فتنه‌های دشمن برای نابودی انقلاب اسلامی است.

معاون فرهنگی هنری دفتر فضاسازی قرآنی و گسترش نماز و عترت آموزش و پرورش بیان کرد: کارشناسان تربیت سیاسی آموزش و پرورش علاوه بر این وظیفه،  باید راه درست مقابله با تهاجم فرهنگی که یک خطر جدی برای دانش‌آموزان است را به آنان آموزش دهند.

پناهی‌روا تصریح کرد: برای انجام این امر در گام نخست کارشناسان تربیت‌سیاسی آموزش و پرورش ابتدا باید خود از یک آگاهی کامل در این راستا برخوردار باشند و اینگونه همایش‌ها می‌تواند به آنها کمک بسزایی کند.

کد خبر 95022

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز