سه‌شنبه ۱۹ آبان ۱۳۸۸ - ۱۰:۴۱
۰ نفر

گروه ورزشی: آندرانیک تیموریان به‌رغم اینکه حتی یک دقیقه هم در لیگ برتر انگلیس بازی نکرده اما با بدنی آماده و کاملا متمایز از سایر بازیکنان در تمرینات تیم ملی حضور پیدا کرده است.

 آندو نشان داده است که تمرین در یک تیم لیگ برتری انگلیس چقدر می‌تواند با بازی در لیگ ایران تفاوت داشته باشد و بازیکنی که حتی در تیم‌های انگلیسی تمرین می‌کند شرایط بهتری از بازیکنان آماده لیگ ایران دارد. البته او از شرایط خود در فولام راضی نیست و به دنبال راهی برای فرار از این شرایط می‌گردد.

  • چرا ارتباطت را با خبرنگاران قطع کردی؟

به دلیل برخی مشکلات ترجیح دادم ارتباطم را محدود کنم. مدتی پیش یکی از روزنامه‌های ایرانی از قول من مصاحبه‌ای علیه مسئولان فولام چاپ کرده بود که در انگلستان برای من مشکلاتی ایجاد کرد و مسئولان این باشگاه لندنی مرا احضار کردند و در این خصوص توضیح خواستند. البته از طریق ایمیل با برخی از دوستان خبرنگارم در ایران ارتباط داشتم. 

  • در مورد شرایطی که در لندن داشتی صحبت کنید به طور حتم روزهای خوبی را پشت سر نگذاشتی.

بله، روزهای خوبی نبود که متاسفانه همچنان ادامه دارد. کسی در فولام پاسخ درستی به من نمی‌دهد. وقتی علت نیمکت‌نشینی‌ام را سئوال می‌کنم هم پاسخ روشنی دریافت نمی‌کنم. اینکه چرا با وجود آمادگی بازی نمی‌کنم. البته فولام در این فصل خوب نتیجه گرفته و فعلا حرف من خریداری ندارد. گفتم که ناراحت هستم و دوست دارم این وضع هر چه زودتر تمام شود.

  • با روی هاجسون صحبت نکرده‌ای؟

خودم هم تعجب می‌کنم که چرا او من را بازی نمی‌دهد. وقتی از اردوی استرالیا برگشتیم و در آنجا یک گل زدم و دو پاس گل دادم، شوکه شدم که چرا در ترکیب تیم نیستم. اما با شرایط فعلی به این نتیجه رسیدم که نیمکت‌نشینی من دلیل فنی ندارد.

  • پس چه دلیلی دارد؟

من نمی‌توانم در این مورد حرف بزنم و دوست هم ندارم در این خصوص اعتراض یا انتقاد کنم. فقط می‌توانم بگویم که از شرایطم راضی نیستم و منتظر شرایط بهتری هستم. امیدوارم روزی روی هاجسون یا مسئولان باشگاه فولام در مورد علت نیمکت‌نشینی‌ام صحبت کنند.

  • کمی در مورد اتفاق‌هایی که در باشگاه می‌افتد صحبت کن. چه نوع برخوردی با تو می‌شود؟

خیلی در این باشگاه راحت هستم و تنها مشکلم بازی نکردن است. من همیشه جزو آماده‌های تیم بودم. این را آمارهای مربیان بدنساز نشان می‌دهد و این مدارک در باشگاه فولام موجود است. اما متاسفانه این آمار روی بازی کردن و ورود به ترکیب اصلی هیچ تاثیری نداشته است. من به هاجسون گفتم برای خوش‌گذرانی به اروپا نیامده‌ام و علاقه‌ای ندارم که اینجا زندگی کنم. به انگلیس آمده‌ام تا پیشرفت کنم و اگر شما به من بازی نمی‌دهید اجازه بدهید بروم.

  • فکر نمی‌کنی رفتن از بولتون اشتباه بود؟

نه، اشتباه نبود. چون از نظر مالی شرایط بهتری برایم به وجود آمد. من در فولام هم می‌توانستم بازی کنم اما بدشانسی باعث شد که نیمکت‌نشین شوم. در اینجا اگر بازیکنی ضعیف باشد با او تعارف ندارند و خیلی‌ سریع با او خداحافظی می‌کنند اما همان‌طور که گفتم مشکل من فنی نیست و از نظر آمادگی بدنی در بهترین فرم هستم.

  • این آمادگی بدنی هاجسون را وادار نمی‌کند تا به تو بیشتر توجه کند؟

نه، چون او فقط در تمرین 13 بازیکن را مدنظر دارد و تیم هم نتیجه گرفته است و نمی‌شود حرفی زد. من توقع ندارم ثابت بازی کنم اما توقع دارم حداقل 20 دقیقه یا یک نیمه بازی کنم. اینکه در تمام فصل نیمکت‌نشین هستم، فنی نیست.

  • در تمرینات تیم ملی هم خیلی آماده نشان ‌دادی.

در فولام تمرینات سختی را انجام می‌دهم و تمرین آنجا کاملا با فوتبال آسیا تفاوت دارد. به خاطر همین آماده هستم. در فولام که نتوانستم از این آمادگی استفاده کنم، امیدوارم در تیم ملی بتوانم توانایی‌هایم را نشان دهم.

  • قطبی سفری به لندن داشت و با هاجسون صحبت کرد، بعد از این جلسه چه اتفاقی افتاد؟

از آقای قطبی تشکر می‌کنم که به انگلیس آمد. او با هاجسون در مورد من صحبت کرد اما تاثیری روی فکر این مربی نگذاشت. امیدوارم بتوانم جایگاهم را در فولام به دست بیاورم اما مشکل من فنی نیست.

  • اجازه می‌دهند که از فولام جدا شوی؟

این فصل نمی‌توانم از فولام جدا شوم ولی در ژانویه حدود2ماه دیگرمی‌توانم برای فصل آینده قرارداد ببندم که این کار را به طور حتم انجام می‌دهم.

  • رابطه مدیریت باشگاه فولام با تو چگونه است؟

حرف اول و آخر را در فوتبال انگلیس مربی می‌زند. تمرینات پشت درهای بسته انجام می‌شود و کسی نمی‌بیند که کدام بازیکنان خوب تمرین کرده‌اند یا کدام بازیکن خوب نبوده. به همین دلیل کسی نمی‌تواند اعتراض کند.

  • حاضری به لیگ یک انگلیس بروی؟ مثلا بارنزلی که فصل پیش هم در آن تیم بازی کردی.

اگر تیمی شرایط خوبی داشته باشد که بتواند به لیگ برتر بیاید می‌روم وگرنه حاضر نیستم وقتم را بی‌دلیل در لیگ یک تلف کنم.

  • با این همه مشکلات اما روحیه خیلی خوبی داری.

من فوتبالیستم و می‌دانم که در فوتبال افت و خیز زیاد است. خدا را شکر می‌کنم که هنوز در بهترین فرم بدنی قرار دارم و می‌دانم که مشکلم برای بازی نکردن چیست. این اتفاق هم تمام می‌شود و من دوباره به اوج برمی‌گردم. هنوز 26 سال دارم و می‌توانم سال‌ها در فوتبال اروپا بازی کنم.

کد خبر 94866

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز