گروه شهری: نماینده مردم فارسان در مجلس شورای اسلامی، پروژه عمرانی به اجرا درآمده در شهر تهران را بر کل کشور تاثیر‌گذار دانست.

نورالله حیدری گفت: تونل توحید در مرکز تهران احداث شده تا تردد در شهر به سهولت میسر شود. با توجه به رفت‌وآمد اکثر مردم کشور به تهران، این تونل بیشترین تاثیر را در کاهش بار ترافیکی پایتخت خواهد داشت.

عضو مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نباید تهران را مختص به شهروندان ساکن آن بدانیم، چرا که در پایتخت ایران تمامی مردم کشور تردد می‌کنند و یکی از دلایل ترافیک در پایتخت نیز همین موضوع است، بنابراین هر پروژه‌ای در تهران فرا منطقه‌ای بوده و می‌تواند در کل کشور تاثیرگذار باشد.

حیدری تصریح کرد: وقتی افرادی که از شهرستان‌های دور و نزدیک به تهران سفر می‌کنند به راحتی در شهر تردد نمایند می‌توانند در زمان مقرر به شهر خود بازگردند و این ترددها باعث رونق در حمل‌ونقل می‌شود اما امروز به‌دلیل ترافیک زیادی که در شهر تهران وجود دارد این مسئله به بحران تبدیل شده‌است.

نماینده مردم فارسان در مجلس گفت: باید از پروژه‌هایی که در تهران اجرایی می‌شود، حمایت کرد تا با سرعت و دقت بیشتری به اجرا درآیند، مجلس نیز تاکنون در این مورد هرگونه کمکی که توانسته انجام داده و از این به بعد نیز انجام خواهد داد چرا که این پروژه‌ها به‌ سود کل کشور خواهد بود.

کد خبر 94138

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز