گروه حوادث: دو مرد شرور که برای تفریح اقدام به آتش‌زدن خودرویی در یافت‌آباد کرده بودند از سوی ماموران کلانتری 151 یافت آباد دستگیر شدند.

ساعت 30/15 عصر پنج شنبه ماموران پلیس از طریق تماس‌‌های مردمی‌متوجه آتش‌‌سوزی عمدی یک خودرو پراید سفید رنگ در محدوده خیابان 17 شهریور شدند.

آنان پس از حضور در محل وقوع حادثه به تحقیق از صاحب خودرو پرداختند و وی مدعی شد:  دقایقی قبل زمانی که برای خرید از خودروام پیاده شدم ناگهان دو مرد به طرف خودرو حمله‌‌ور شدند و با به آتش کشیدن آن از محل دور شدند.

ماموران که در ابتدا تصور می‌‌کردند عاملان این آتش‌‌سوزی در پی اختلاف با صاحب خودرو دست به این کار زده‌اند به چهر‌ه‌ نگاری از متهمان پرداختند و متوجه شدند که عاملان آتش‌‌سوزی از افراد شرور و سابقه‌‌دار در زمینه سرقت، زورگیری، شرارت و تجاوز به عنف و ضرب و جرح هستند که پس از آزادی از زندان فعالیت مجرمانه خود را از سر گرفته اند.

با شناسایی متهمان که احمد و مهدی نام دارند تمامی‌مخفی‌‌گاه‌هایی که احتمال می‌رفت این دو شرور در آنجا حضور داشته باشند تحت مراقبت نامحسوس قرار گرفت تا اینکه ماموران محل زندگی آنها را در جنوب تهران شناسایی و آنها را در یک عملیات غافلگیرانه در حالی که خواب بودند، دستگیر کردند.

سرهنگ علی آزادی- رئیس کلانتری 151 یافت‌‌آباد با اعلام این خبر گفت:  با دستور رئیس دادسرای ناحیه 18 متهمان تحت بازجویی فنی قرار گرفتند که در بازجویی‌ها مدعی شدند برای تفریح دست به این کار زده‌اند. اما پلیس که احتمال می‌‌دهد این دو شرور از سوی افرادی برای انجام این کار اجیر شده‌اند تحقیق از آنها را ادامه می‌دهد.

کد خبر 9280

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز