چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۸۸ - ۱۲:۴۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: استیل‌آذین در تهران با گریز از شکست، توانست یک امتیاز از ملوان بگیرد.

دیدار تیم‌های استیل‌آذین و ملوان از هفته دهم لیگ برتر چهارشنبه 15 مهر در ورزشگاه تختی تهران برگزار شد.

اسیتل آذین بنا داشت که پیروز این بازی باشد به ویژه بعد از حوادث مدیریتی که در ملوان پیش آمده بود این آرزو را دست یافتنی می‌دید. اما به رغم این تمایل، ملوان در دقیقه 20 بازی با ضربه پژمان نوری همبازی پیشین علی کریمی در پرسپولیس به گل اول خود دست یافت. استیلی‌ها ته به خود بیایند عقربه زمان به دقیقه 32 رسید و بابک غلامی قوهای گیلان را دو گله کرد.
 
ملوان در این بازی در شرایطی به 2 گل رسید که از بعد از هفته دوم تمام گل‌های به ثمر رسانده خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده بود.

شاگردان حمید استیلی که چنین نتیجه‌ای را باور نداشتد از نیمه دوم آهنگی دیگر را ساز کردند به گونه‌ای که تا دقیقه 80 بازی تقریبا یک گله شده بود و دروازه‌بان استیل آذین کاری برای انجام دادن نداشت. آنها در دقیقه 50 با خطا روی علی کریمی صاحب ضربه پنالتی شدند اما کریمی این ضربه را از دست داد. نکته جالب اینکه قبل از نواخته شدن ضربه، پژمان نوری چیزی در گوش دروازه‌بان تیمش نجوا کرد و شاید به او گفته بود که استیل کریمی در نواختن ضربات پنالتی چگونه است.

بعد از پنالتی کریمی از پا ننشست و تقریبا همه کاره زمین بود تا اینکه سرانجام در دقیقه 69 مهدی محمدی یکی از گل‌های خورده استیل آذین را جبران کرد. در دقیقه 80 نیز علی کریمی با گلزنی؛ پنالتی‌ای که از دست داده بود را جبران کرد و با این گل بازی را به تساوی کشاند.

کد خبر 92298

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز