شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۸۸ - ۰۷:۳۶
۰ نفر

علی کهن‌نسب: اگر فوتبال ایران سال‌ها در حسرت برگزاری یک مسابقه با بزرگان جهان است، فوتسال ما سال‌هاست که تجربه چنین مسابقه‌هایی را دارد.

رویارویی با تیم‌های مطرح فوتسال جهان مثل روسیه، اوکراین، ایتالیا، اسپانیاو برزیل، درخشش در رقابت‌های بین‌المللی و جهانی و قهرمانی در قاره آسیا باعث شده بسیاری از تیم‌ها از رویارویی و برگزاری مسابقه دوستانه با تیم ملی فوتسال ایران استقبال کنند.

در حالی که تیم ملی فوتبال ایران با افت آشکار، به برگزاری دیدارهای دوستانه با تیم‌های نه‌چندان مطرح آسیایی یا تیم‌های ضعیف اروپایی  بسنده می‌کند، چند روز دیگر فوتسال ایران میزبان برزیل، پرافتخارترین تیم فوتسال جهان است؛ حضوری که تا سال‌ها قبل برای اهالی این رشته جزو آرزوهای ورزشی به شمار می‌آمد.

دیدارتیم های ملی فوتسال ایران و برزیل/عکس: دنیای فوتبال

تیم ملی فوتسال برزیل، قهرمان جهان

اکنون این تیم با تمام ستاره‌های خود به ایران می‌آید تا فوتسال ایران میزبانی بزرگی را تجربه کند. بی‌شک مصاف دو تیم تماشاگران بسیاری را  به محل برگزاری رقابت‌ها خواهد کشاند. از هم‌اکنون می‌توان پیش‌بینی کرد ورزشگاه 12 هزارنفری آزادی ظرفیت خیل  هواداران مشتاق این رشته را نخواهد داشت.

حسین شمس، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران این رویارویی را تجربه‌ای بزرگ می‌داند و می‌گوید: «بارها با برزیل برخورد کرده‌ایم ولی هیچ‌وقت نتوانسته‌ایم این تیم قدرتمند را ببریم. این‌بار امیدواریم در تهران و با تشویق پرشور هواداران، برزیل را حداقل برای یک بار هم که شده مغلوب کنیم. بسیار امیدواریم با بردن برزیل دست کم در یک رقابت از این دو بازی تدارکاتی دل مردم را شاد کنیم.»

تیم ملی فوتسال برزیل دو دیدار دوستانه با تیم ملی ایران برگزار خواهد کرد که اولین مسابقه دو تیم در روز 30 شهریورماه خواهد بود.

کد خبر 90571

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز