شرکت خدمات تلفن سیار و مخابرات قطر، بازی‌های آسیایی ‪ ۲۰۰۶‬دوحه را بر روی تلفن‌های همراه این کشور پخش می‌کند.

به گزارش ایرنا مدیر اجرایی شرکت خدمات تلفن سیار و مخابرات قطر گفت: این خدمات جدید که پخش آزمایشی آن از 19 نوامبر در قطر آغاز شده، در راستای آماده‌سازی کشور برای بازی‌های آسیایی ‪ ۲۰۰۶‬دوحه است.

روزنامه گلف نیوز  روز دوشنبه 20 نوامبر به نقل از ناصر مرامی نوشت: مردم قطر اولین افرادی در کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا هستند که از این خدمات جدید بر روی تلفن‌های همراه استفاده خواهند کرد.

شرکت خدمات تلفن سیار و مخابرات قطر یکی از حمایت‌کننده های مالی بازی‌های آسیایی ‪ ۲۰۰۶‬دوحه است که از ‪ ۱۰‬تا ‪ ۲۴‬آذر ماه آینده در دوحه پایتخت قطر برگزار می‌شود.

این شرکت کلیه خدمات مخابرات داخلی و بین‌المللی این بازی‌ها و همچنین پخش تلویزیونی آن را در اختیار دارد. مرامی گفت: مردم قطر می‌توانند بازی‌های آسیایی را به صورت زنده بر روی تلفن‌های همراه خود که توانایی پخش تلویزیونی را دارند، مشاهده کنند.

وی افزود: تاکنون ‪ ۱۳‬کانال اجازه پخش این بازیها بر روی تلفن‌های همراه در قطر را دریافت کرده‌اند که یکی از آنها کانال خبری الجزیره به زبان انگلیسی است.

وی گفت: شرکت خدمات تلفن سیار و مخابرات قطر در چند ماه آینده خدمات ‪ DVB-H‬را که خدمات جدید با کیفیت بیشتر و به صورت ماهواره‌ای است، به مشتریان خود ارایه خواهد کرد.

کد خبر 8852

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز