گروه شهری: خرابی جایگاه‌های سی‌ان‌جی‌ رانندگان تاکسی را کلافه کرد و در همین رابطه مدیرعامل تاکسیرانی تهران گفت:

بیش از نیمی از کمپرسورهای جایگاه‌های سوخت سی‌ان‌جی‌ برای سوختگیری تاکسی‌های پایتخت فعال نیستند.

حسین تیموری کرمانی با اشاره به اینکه از 86 کمپرسور جایگاه سوخت سی‌ان‌جی‌ تاکسی‌ها در تهران 44 کمپرسور خراب است، عنوان کرد: این اتفاق سبب شده تا صف‌های طولانی در این جایگاه‌ها ایجاد شود و وقت رانندگان تاکسی به هدر رود.

به گفته وی تنها 17 جایگاه سوخت سی‌ان‌جی‌ برای سوخت‌گیری تاکسی‌ها در تهران وجود دارد که تعدادی از آنها نیز به خاطر فعال نبودن کمپرسور تعطیل هستند. 

تیموری افزود: در فصل تابستان و گرمای هوا، خرابی‌های مداوم جایگاه‌های سوخت سی‌ان‌جی‌ رانندگان تاکسی را کلافه کرده و تاکسی‌ها به جای سرویس‌دهی در سطح شهر ساعت‌های طولانی در صف این جایگاه‌ها منتظر نوبت هستند.

وی گفت: در یکسال گذشته بارها از مسئولان ذیربط خواسته‌ایم تدبیری اتخاذ کنند تا این طور وقت و سرمایه کشور هدر نرود و رانندگان از اینکه تاکسی آنها گاز سوز است، پشیمان نشوند، اما کسی به فکر این موضوع نیست.

مدیرعامل تاکسیرانی تهران اضافه کرد: اگر تا یک ماه و نیم دیگر این جایگاه‌ها به خط سرویس‌دهی باز نگردند، ابتدای مهر ماه تهران با بحران جدی در بخش تاکسیرانی مواجه می‌شود و امیدواریم مسئولان مربوطه فکری به حال این موضوع بکنند، این در حالی است که تابستان سال گذشته هم به‌دنبال خرابی تعداد قابل توجهی از جایگاه‌های سوخت سی‌ان‌جی‌ در پایتخت، اعضای شورای شهر تهران، در نامه‌ای رسمی به استاندار و مسئولان شرکت گاز درخواست کردند، دلایل کیفیت پایین قطعات جایگاه‌های سوخت گاز را بررسی و با الزام پیمانکار، تدابیر و تمهیداتی را در این ارتباط اتخاذ کنند.

مدیرعامل تاکسیرانی تهران در پایان گفت: بر فرض سرویس‌دهی 100 درصدی 17 جایگاه موجود نیز پاسخگوی تاکسی‌های گاز سوز تهران نیست؛ چه برسد به اینکه هریک از جایگاه‌ها برای مدت طولانی دچار خرابی جزئی و کلی شده و از سرویس دهی خارج شوند.

کد خبر 86802

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز