همشهری آنلاین: یک دیپلمات ارشد رژیم صهیونیستی، ونزوئلا را متهم کرد که به اتباع ایرانی برای سفر به آمریکای جنوبی مدارک تقلبی می‌دهد

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، در پی اعلام دولت کودتا در هندوراس مبنی بر ممنوعیت اعطای روادید به اتباع ایرانی در سفارت خانه‌های این کشور، یک دیپلمات ارشد رژیم صهیونیستی در اقدامی هماهنگ ونزوئلا را به دادن روادید به اتباع ایرانی برای سفر به آمریکای لاتین متهم کرد.

دولت کودتا در هندوراس روز پنجشنبه با صدور بیانیه‌ای به تمامی سفارت خانه‌های این کشور اعلام کرد که از این بعد اتباع ایرانی باید روادید ورود به این کشور را از دولت موقت تقاضا کنند و صدور روادید از سوی سفارتخانه اعتباری نخواهد داشت.

"دوریت شاویت" که آویگدور لیبرمن وزیر خارجه اسرائیل را در سفر به آمریکای لاتین همراهی می‌کند؛ در گفتگو با آژانس خبری یهود(AJN) گفت: ونزوئلا به اتباع ایران مدارکی قلابی می‌دهد و با این مدارک آنها نیازی به روادید برای ورود به کشورهای آمریکای لاتین ندارند.

وی در ادامه مدعی شد: هیچ جهانگردی غیر از ایرانیان از امتیاز این مدارک برخوردار نیست و هیچ کس نمی‌داند که شهروندان جمهوری اسلامی در طول اقامت خود در آمریکای لاتین در حال انجام چه کاری هستند.

وزارت خارجه ونزوئلا با قاطعیت ادعای این مقام صهیونیستی را رد و در عین حال ادعای تل آویو را مبنی بر وجود شبکه‌هایی از حزب الله لبنان در این کشور را بی‌اساس توصیف کرد.

لیبرمن بر آن است تا طی این سفر درباره نفوذ ایران در منطقه با رهبران آمریکای جنوبی گفتگو کند.

کد خبر 86186

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز