حنانوف فصل قبل کمتر از فصل اول حضورش در پرسپولیس بازی کرد اما این فصل بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی حتی آن دقایق کوتاه هم به او نرسید.

هنانوف

به گزارش همشهری آنلاین وحدت حنانوف مدافع تاجیکستانی پرسپولیس از شرایط خود در پرسپولیس راضی نیست و به احتمال بسیار زیاد قرارداد خود را با این باشگاه تمدید نخواهد کرد.

وحدت ابتدای فصل بیست و یکم و بعد از چند هفته معطلی به ترکیب پرسپولیس اضافه شد. او همراه با منوچهر صفروف دیگر بازیکن تاجیک بعد از درخشش درمرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2020 مقابل پرسپولیس چشم یحیی را گرفت با قیمت مناسبی سرخپوش شد. از همان ابتدا هم مشخص بود صفروف به عنوان وینگ بک جناح راست کیفیتی همسان با حنانوف ندارد و به همین خاطر بود که منوچهر خیلی زود جدا شد اما حنانوف ماند تا به چالش حضور در یک تیم پرطرفدار ادامه دهد.

حنانوف فصل قبل کمتر از فصل اول حضورش در پرسپولیس بازی کرد اما این فصل بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی حتی آن دقایق کوتاه هم به او نرسید و در نیم فصل دوم بازیکنی کاملا نیمکت‌نشین بود.

وحدت قصد دارد به باشگاه سابق خودش استقلال دوشنبه برگردد و دوباره جایگاه ثابتش در آن تیم را به دست بیاورد. ظاهرا او تصمیمش را هم گرفته و فصل بعد با اینکه سرخپوش خواهد ماند اما برای استقلال بازی می‌کند.

اخیرا شنیده شده این بازیکن از گل‌گهر سیرجان هم پیشنهاد دارد کما اینکه در میانه فصل هم برخی باشگاه‌های لیگ برتری خواستار به خدمت گرفتن او بودند یا در مواردی که پرسپولیس دنبال بازیکنی می‌رفت او را به عنوان مهره‌ای برای مبادله نفرات درخواست می‌کردند اما باشگاه پرسپولیس به این درخواست‌ها گوش نداد.

کد خبر 854128

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha