مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۹
۱ نفر

۱۷ اذر ۱۴۰۲ میزبان دومین سفر استانی شهید آیت‌الله رئیسی به استان البرز بودیم که با نمودی دیگر از شخصیت ایشان آشنا شدم.

تصاویر اجتماع مردم تهران در سوگ رئیس جمهور

معاون امور عمرانی استانداری البرز خاطره خود از دومین سفر شهید خدمت به استان البرز را این‌طور روایت می‌کند و به همشهری ‌آنلاین می‌گوید: «روز قبل از سفر ایشان به استان البرز، به دعوت رئیس جمهور روسیه به این کشور سفر کرده بود. به ما خبر دادند که به احتمال بسیار زیاد باید در فرصتی دیگر میزبان آیت الله رئیسی باشیم. زیرا ایشان نیمه شب از سفر به روسیه باز می‌گردند و احتمالا خستگی مانع بازدید و افتتاح پروژه صبح فردا در البرز می‌شود.»
محمد جواد کاظمینی ادامه می‌دهد: «باور نمی‌کردیم که اینقدر به قرار سفر استانی و گفت وگو با مردم اهمیت بدهند. ساعت حدود ۴ صبح روز جمعه بود که به کشور بازگشتند. از فرودگاه به استان البرز آمدند. چند ساعتی استراحت و خستگی سفر را از تن به در کردند. دقیقا ساعت ۸ صبح روز جمعه راهی افتتاح پروژه و ملاقات‌های مردمی شدند. تمام برنامه‌ها مو به مو اجرا شد و هیچ گونه آثار خستگی در چهره ایشان دیده ندیدم. گپ و گفت آن روز با اقشار مختلف مردم و پای صحبت‌های آنان نشستن شاید همه ما به غیر از ایشان را خسته کرده بود.»
کاظمینی در ادامه به شاخص‌های مهمی که در دولت سیزدهم در استان اتفاق افتاد اشاره می‌کند و می‌گوید: «محرومیت زدایی از چهره استان البرز که سال ۱۳۸۹ به عنوان استان سی و یکم به استان‌های کشور اضافه شد، در دو سال اخیر مشهود است. این موضوع را می‌شود در حوزه افتتاح بیمارستان‌های مجهز، افزایش سرانه آموزشی، راه‌اندازی قراگاه اجتماعی برای ۶۷ محله کم برخوردار استان البرز، کاهش آمار آسیب های اجتماعی، کاهش نرخ بیکاری، تامین زیرساخت‌های محله‌های محروم و احیای واحدهای تولیدی راکد به خوبی مشاهده کرد.»

بیشتر بخوانید:
مردمی‌ ترین فعالیت‌های شهید خدمت ؛ عملکرد شاخص آیت‌الله شهید «سید ابراهیم رئیسی» در استان ها چه بود؟

کد خبر 853953

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha