مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵
۰ نفر

سید ابراهیم رئیسی، فقط یک رئیس جمهور برای ایران نبود. او مردی خستگی ناپذیر و مهربان برای ایرانیان از کودکان تا بزرگسالان بود. این را همین روزها که سیاهه عزای او را به در و دیوارها کشیده‌اند، می‌شود دانست و اشک حسرت و هیهات ریخت.

رئیس‌جمهور مردمی

همشهری آنلاین- سحر جعفریان: در میان سفرهای استانی رئیس جمهور مردمی ایران به شهرستان های مختلف استان تهران، چندین و چند خاطره بیشتر از هر خاطره دیگر، سبز است:

شما بزرگ مایید
۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ یکی از نخستین سفرها و بازدیدهای استانی رئیس جمهور مردمی به مقصد چند شهرستان در غرب استان تهران انجام شد. خبر فقدان بخشی از امکانات اولیه و رفاهی در این شهرستان‌هاموضوعی بود که سید ابراهیم رئیسی همراه با هئیت دولت می‌خواست پیگیری کند. بازدید از شهرستان قدس شروع شد و بعد از شهرستان ملارد به شهرستان شهریار رسید. همانجا که جوان کارگر جویای کار، خود از جمعیت استقبال کنندگان جدا کرد و به سختی به رئیس‌جمهور رساند تا خطاب به او بگوید: «شما بزرگ مایید و بیایید بزرگی کنید تا سفره‌مان به حلال باز باشد.» شنیدن این جمله و آگاهی از میزان جمعیت بیکاران شهرستان، سید محرومان را به کارخانه در حال تجهیز لبنیات کشاند تا دستورات لازم به منظور تسریع در روند تکمیل رویه آن را صادر کند.

بگذارید بچه ها راحت باشند
۲۵ تیر ماه سال ۱۴۰۲ بود که مراسم تجلیل از خانواده‌های فرزندپذیر به مناسبت هفته بهزیستی در سالن اجلاس سران برگزار شد. مراسمی گرم و صمیمی که در آن، مهمانان ویژه، فرزندانی بودند که از سوی خانواده‌هایی بدون فرزند زیستی، به فرزندخواندگی پذیرفته شده بودن. مهمانانی بازیگوش و پرجنبش که طی مراسم از هیچ شیطنتی دریغ نکردند. همین مسئله باعث شد تا مسئولان برگزار کننده مراسم درصدد تذکر و یا جابه‌جایی تعدادی‌ از آنها برآیند. اتفاقی که منجر به واکنش مهربانانه سید ابراهیم رئیسی شد: «بگذارید بچه‌ها راحت باشند؛ کاریشان نداشته باشید. هر جا دوست دارند بنشینند.» همین جمله و همین مهربانی بی‌آلایش از او در آن روز به ثبت هزاران تصویر و گزارش درآمد.

کد خبر 853786
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha