مادر شهید «مصطفی احمدی روشن» از شنیدن خبر شهادت رئیس‌جمهوری و همراهانش بهت زده شده است. «صدیق سالاریان» همراه با بغض و گریه پاسخگوی خبرنگار هشمهری بود.

سالاریان

به گزارش همشهری ‌آنلاین، سالاریان می‌گوید: «زمانی که آقای رئیسی کاندیدای ریاست جمهوری شدند، یک امید تازه‌ای در دل مردم زنده شد. یعنی بعد از دورانی که گذشت، یک رئیس‌جمهوری روی کار آمد که هم سید، هم روحانی بود و هم خیلی دلش برای مردم می‌سوخت و می‌توانست برای مردم مفید و همچنین امیدی برای رهبری باشد.»‌

مادر شهید «مصطفی احمدی روشن» می‌افزاید: «خوشبختانه آقای رئیسی به ریاست جمهوری رسیدند و در همه این دو سال و اندی ما به رئیس‌جمهوری ایشان دل خوش کرده بودیم.»

او می‌گوید: «حالا چطور اینقدر آرام، بی سروصدا و بدون اینکه بخواهند جواب هر حرفی را بدهند، پر کشیدند و رفتند. ایشان با تمام خلوص کارها را انجام می‌داد و به مردم خدمت می‌کرد. آقای رئیسی کارهایی که چندین و چند سال روی زمین مانده بود، به اتمام رساند؛ بدون اینکه بخواهد این موفقیت‌ها را در بوق و کرنا کرده و اعلام کند.»

ماد شهید احمدی روشن تاکید می‌کند: «آقای رئیس مطیع و تحت فرمان رهبرشان بودند. بنابراین، این درد بسیار بزرگی است که دیگر آقای رئیسی را نداریم.»

او عنوان می کند: «خدا شاهد است که وقتی خبر شهادت آقای رئیسی را شنیدم، کمتر از زمانی که خبر شهادت مصطفی را شنیدم، نسوختم. یعنی تمام این ساعت‌ها را منتظر بودم اعلام کنند ایشان در سلامت است. حتی وقتی تلویزیون خبر شهادت ایشان را زیرنویس کرد، نمی‌توانستم باور کنم که آقای رئیسی نیستند.»

سالاریان اضافه می‌کند: «نیروی انقلابی که حضرت آقا فرمودند که وقتی روی کار بیاید، کارها درست انجام می‌شود، شخص آقای رئیسی بودند.»

کد خبر 853750
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha