دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۵
۰ نفر

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی معتقد است حجت الاسلام آل هاشم از دلِ مردم برخواسته و در دل مردم جای داشت.

امام جمعه تبريز

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا منادی سفیدان درباره شخصیت حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز به همشهری می گوید:‌ «در انتخابات اخیر خبرگان قریب به یک میلیون نفر از استان آذربایجان شرقی به ایشان رای دادند و اعتماد کردن مردم به آیت الله آل هاشم گویای همه چیز است.»

او ادامه می دهد: «ایشان با تمامی آحاد جامعه ارتباط برقرار می کرد و یک شخصیت فراجناحی بود و در هیچ گروه و جناحی جای نمی گرفت. در واقع برای همه گروه ها احترام قائل بود و روحیه مردمی داشت. از طریق مترو رفت و آمد می کرد و در میان مردم بود.»

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو یادآور می شود: «آن روزی که ایشان نرده های بین ملت و مسئولان را برداشت، اینگونه پیام رساند که این نرده ها و فاصله ها باید برداشته شود. همواره تلاش های مجدانه ای داشتند. ایشان فرزند یک فقیه و عالم و بزرگواری بود.»‌

منادی سفیدان تاکید می کند: «نهایتا مردم آذربایجان شرقی بابت از دست دادن آیت الله آل هاشم ناراحت هستند و هم بابت از دست دادن مالک رحمتی، استاندار. در واقع آنها دو مئوول همگرا و همفکر بودند که بعد از سال ها خدا به ما اعطا فرموده بود. متاسفانه کمر استان آذربایجان شرقی شکست.»

او می گوید: «خداوند روح رئیس جمهوری، وزیر امور خارجه و همراهانشان را شاد کند.»

کد خبر 853673
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha