دانش آموز مدرسه کمبریج که در شب جشن فارغ‌التحصیلی در مدرسه، همکلاسی‌ اش را به قتل رسانده بود، به احبس ابد محکوم شد.

قاتل مدرسه کمبریج

همشهری آنلاین _ حوادث: به نقل از ای بی سی نیوز، ۲۷ می ۲۰۲۲، درست زمانی که دانش‌آموزان مدرسه‌ای در شهر کمبریج انگلیس برای مراسم فارغ التحصیلی آماده می‌شدند، حادثه‌ای وحشتناک، آنها را شوکه کرد.

پاتریک شارپ یکی از دانش آموزان مدرسه که از مدتی قبل از یکی دیگر از دانش آموزان به نام کاجتان کینه به دل داشت، از روز قبل یک چاقو بزرگ و مخصوص شکار را تهیه و در لباسش مخفی کرده بود تا نقشه‌ای را که در سر داشت عملی کند.

او در شب جشن فارغ‌التحصیلی و قبل از آغاز مراسم خود را به کاجتان رساند و با ضربات چاقو او را از پای درآورد و از محل گریخت. پاتریک با سرعت خود را به خانه‌اش رساند و چاقوی خونین را زیر تشک تختش مخفی و آنجا را ترک کرد.

افراد حاضر در مراسم با دیدن این صحنه شوکه شده بودند. آنها با دیدن دختر دانش آموز که غرق در خون روی زمین افتاده بود به کمک‌اش شتافتند و همزمان پلیس و اورژانس را در جریان قرار دادند.
دختر مجروح که به شدت آسیب دیده بود، به بیمارستان منتقل شد اما به رغم تلاش پزشکان، صبح روز بعد جانش را از دست داد.

با مرگ این دختر دانش آموز، تحقیقات پلیس برای دستگیری قاتل آغاز شد و کمی بعد او در مخفیگاهش در شهر استیونیج دستگیر و در بازرسی از او چندین بسته کوکائین در کفشش پیدا شد.

پسر قاتل در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و مدعی شد از آنجا که کاجتان به دوستی‌اش با او پایان داده بود، نقشه قتل وی را کشیده بود.

جلسه محاکمه او ۱۷ می ( ۲۸ اردیبهشت) برگزار شد و وی با رای قاضی دادگاه به احبس ابد محکوم شد.

کد خبر 852963
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha