سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از وقوع حادثه‌ای عجیب برای مردی میانسال بین نرده‌های ترمینال غرب خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران اظهار کرد:‌ در ساعت ۲۰:۲۷ شب گذشته، در تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ اعلام شد که فردی بر روی نرده‌های پایانه مسافربری غرب گیر کرده و دچار مصدومیت نیز شده است.

در همین راستا ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه واقع در میدان آزادی، بزرگراه محمدعلی جناح، ترمینال غرب اعزام کرد.وی با بیان اینکه آتش‌نشانان ظرف مدت سه دقیقه در محل حاضر شدند، گفت:‌ با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که مردی حدودا ۴۴ ساله در حال خروج از پایانه مسافربری غرب بوده که به دلیل نامشخصی تصمیم گرفته تا به جای عبور از محل مجاز، از روی دیوار و نرده‌های نصب شده بر روی آن عبور کند. این فرد هنگام عبور از روی نرده‌ها دچار حادثه شده و انتهای پای چپش در نرده‌ها گیر کرده بود.

همچنین نوک نرده‌ها نیز به قسمت بالایی پای وی آسیب وارد کرده و دچار جراحت شده و همین موضوع نیز سبب شده بود تا با آتش‌نشانی تماس گرفته و درخواست کمک شود.

گیر کردن عجیب یک مرد میانسال در بین نرده‌های ترمینال غرب | ویدئو

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه آتش‌نشانان با استفاده از جرثقیل فرد مصدوم را در همان حال فیکس کردند تا وزنش باعث آسیب بیشتر به او نشود افزود: همزمان گروهی دیگر از آتش‌نشانان نیز با استفاده از دستگاه فرز نرده‌ها را برش دادند و با خارج کردن میله‌ها از بدن وی، او را برای درمان به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

ملکی با بیان اینکه حادثه رخ داده برای این مرد، حادثه عجیبی بود، ادامه داد:‌ اما در گذشته نیز شاهد وقوع چنین حوادثی بودیم. لازم است که مردم برای برای رفت و آمد از محل‌های مجاز عبور کنند. گاهی عبور از میان نرده‌ها سبب گیر کردن سر و گردن افراد در میان میله‌ها می‌شود. گاهی نیز چنین حوادثی رخ می‌دهد.

گیر کردن عجیب یک مرد میانسال در بین نرده‌های ترمینال غرب | ویدئو

کد خبر 851872
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
    0 0
    من هم خیلی از این کارها میکردم ولی چون لاغر بودم کمتر گیر میافتادم .اما یادش بخیر حالا فکر کنم با64 سالگی توانش را نداشته باشم .اما شکرخدا باز نسبت به بقیه از خودم راضیم .