پیمان‌معادی با انتشار متن و تصاویری از معلمش در مدرسه راهنمایی توحید به حواشی سریال «افعی تهران» واکنش نشان داد.

افعی تهران

به گزارش همشهری آنلاین، پیمان‌معادی با انتشار متن و تصاویری از معلم کلاس اول راهنمایی خود؛ آقای راه‌چمنی در مدرسه راهنمایی توحید به حواشی سریال «افعی تهران» واکنش نشان داد و نوشت:

«استقبال کم‌نظیر تماشاگران از سریال «افعی تهران» و بازنشر سکانس‌های شاخص آن باعث بحث و تبادل نظر میان مخاطبان سریال و کاربران شبکه‌های اجتماعی شده است. در این بین مواجهه شخصیت اصلی داستان با ناظم مدرسه‌ای که سابقه تنبیه بدنی دانش‌آموزان را داشته بیش از همه مورد تحلیل قرار گرفته است.

در پی واکنش وزارت محترم آموزش و پرورش به سریال «افعی تهران» و با پخش گسترده این سکانس در شبکه‌های اجتماعی، کاربران به مرور خاطرات تلخ خود از دوران تحصیل پرداختند.

لزوم توضیح این نکته مایه تعجب عوامل سازنده «افعی تهران» شده که شخصیت ناظم مدرسه در این سریال به عنوان یک شخصیت ساختگی به هیچ‌وجه پرچم‌دار تمام شاغلین نظام آموزشی کشور نیست؛ همان‌طور که شخصیت اصلی سریال به عنوان یک منتقد و کارگردان سینما، روان‌شناسِ قصه، مدیر مهدکودک و سایر شخصیت‌های این مجموعه نمایشی با تمام نقاط ضعف و قوت خود نماد اعضای صنف‌شان به حساب نمی‌آیند.

عوامل ساخت سریال «افعی تهران» از اهمیت نهاد مدرسه و معلم در تربیت مردم یک جامعه آگاه هستند و به خوبی می‌دانند که بعد از خانواده مهم‌ترین نهاد موثر در پرورش افراد یک جامعه، مدرسه است.

گروه سازنده «افعی تهران» از تمام معلمین و دست‌اندرکاران نظام آموزشی کشور دعوت می‌کند تا در کنار عوامل سازنده سریال و همراه با مردم، «افعی تهران» را تا آخرین قسمت دنبال کنند؛ به ایشان اطمینان خاطر می‌دهیم که اعتقاد و باورِ سازندگان این سریال در اهمیت و ارج نهادن به تربیت صحیح فرزندان یک جامعه هم راستا با دغدغه این دلسوزان عرصه آموزش و فعالان حوزه پرورش است.

عوامل سازنده سریال «افعی تهران» ضمن قدردانی از همراهی گسترده تماشاگران از همه مخاطبین دعوت می‌کنند تا در راستای قدردانی از معلمین سختکوش، عالم و فداکاری که آن‌ها را در مسیر رشد فردی و تحصیلی یاری کردند در شبکه‌های اجتماعی با ذکر نام و سال تحصیلی از ایشان به نیکی یاد کنند تا «افعی تهران» بهانه‌ای برای قدردانی از این عزیزان شریف باشد.

همان‌ آموزگاران دلسوزی که سازندگان «افعی تهران» به احترامشان کلاه از سر بر می‌دارند، دستشان را به گرمی می‌فشارند و تحمل لحظه‌ای رنجش خاطر عزیزشان را نخواهند داشت.»

واکنش پیمان معادی به ماجرای پرونده قضایی سریال افعی تهران

واکنش پیمان معادی به ماجرای پرونده قضایی سریال افعی تهران

کد خبر 851825

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • محمد IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
    2 6
    توی فیلم هاشون یا پدر و مادرها رو می کوبن و کم ارزش می کنن یا معلم ها رو .به نظر میاد پروژه بی خاصیت کردن ابزار های تربیتی در دستور کار قرار داره
    • IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
      11 2
      فیلم هر چی حاشیه دارتر و سیاه نماییش بیشتر باشد بیننده بیشتر داره تبلیغات بیشتر میگیره درآمد بیشتر داره حالا شده با ناسزا گفتن و توهین به دیگران مهم پوله فقط براشون
  • IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
    4 2
    ادبیات سخیف و فحاشی کل فیلم را بی ارزش می‌کند حیف وقت