اپل نسخه ۱۷.۵ سیستم‌عامل iOS را منتشر کرده است که هم‌اکنون باید برای تمام کاربرانی که دارای آیفون پشتیبانی شده هستند، قابل دانلود و نصب باشد. این نسخه از پشتیبانی متقابل برای شناسایی ردیاب‌های ناخواسته بهره می‌برد.

آیفون

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از جی اس ام آرنا، این ویژگی با همکاری گوگل توسعه یافته است و به این معناست که شبکه‌های جدید Find My اپل و Find My Device گوگل با هم کار خواهند کرد تا اقدامات ناخواسته ردیابی و تعقیب را با اطلاع‌رسانی به شما در صورت حرکت یک ردیاب که متعلق به شما نیست، به همراه شما، مهار کنند. این اعلان‌ها بدون توجه به سیستم‌عاملی که دستگاه با آن جفت شده، کار خواهد کرد.

قطعاً مدت‌ها بود که بسیاری منتظر این روز بودند، اما بالاخره این روز فرا رسیده است. همچنین، افراد در اتحادیه اروپا اکنون قادر خواهند بود برنامه‌ها را مستقیماً از وب‌سایت‌ها دانلود کنند و به طور کامل از فروشگاه اپ استور (یا هر فروشگاه برنامه ثالث دیگری) دور بزنند، همانند ویندوز یا اندروید.

بیشتر بخوانید:

اپل نیوز نیز حالت آفلاینی برای News+ ارائه می‌دهد که به شما امکان دسترسی به فید امروز و تب News+ را حتی زمانی که اتصالی به اینترنت ندارید، می‌دهد. در مورد News+، بازی جدیدی نیز ارائه شده است، همچنین آمار و دنباله‌هایی برای بازیکنان در بخش Puzzles.

کد خبر 851789

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha