نحوه تعیین نمایندگان و ماشین انتخاباتی ایران از موضوعاتی است که رسانه‌های خارجی به آن پرداخته‌اند.

برگزاری رأی‌گیری مرحله دوم انتخابات در حوزه های انتخابیه تهران- 2

همشهری آنلاین: همزمان با برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران و برخی دیگر از شهرهای کشور، نحوه تعیین نمایندگان و ماشین انتخاباتی ایران از موضوعاتی است که رسانه‌های خارجی به آن پرداخته‌اند.

انتخابات با دستگاه های رای گیری الکترونیکی: وب سایت آرمن پرس نیز که مربوط به کشور ارمنستان است، به نحوه رای گیری در انتخابات ایران پرداخته و افزوده است که دور دوم انتخابات مجلس ایران با دستگاه های رای گیری الکترونیکی برگزار شد.

رای ایرانیان برای شکل دادن نهایی به مجلس: وب سایت العربیه عربستان نیز رای گیری دور دوم انتخابات مجلس در ایران را باعث شکل گیری نهایی مجلس آتی در ایران دانست و در این ارتباط گزارش داد که ایرانیان این شانس را داشتند که روز جمعه در مناطقی که کاندیداها نتوانستند آرای کافی را به دست آورند، دوباره برای تعیین تکلیف پارلمان رأی دهند.

اهمیت حضور مردم برای جمهوری اسلامی: بخش انگلیسی سایت اسپانیایی ای.اف.ای (EFE) در گزارش خود از دور دوم انتخابات ایران بر این موضوع تاکید کرده است که جمهوری اسلامی همواره به حضور گسترده مردم به عنوان دلیلی بر حقانیت مردمی نظام سیاسی اهمیت زیادی می‌دهد. این رسانه اسپانیایی همچنین افزوده است که حدود ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه رای در ۲۲ حوزه انتخابیه در ۱۵ استان مختلف ایران از ساعت ۸ صبح آماده گرفتن آرای شهروندان بوده‌اند.

آلبوم عکس ویژه از انتخابات ایران: سایت معتبر «ای پی ای ایمیجز» (epaimages) با سابقه ۴۰ ساله خود در رسانه برای تهیه تصاویر از رویدادهای خبری، یک آلبوم عکس مفصل را به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس ایران اختصاص داد و تصاویری از رای دهندگان ایرانی را در حوزه‌‎های رای گیری منتشر کرد.

کد خبر 850790

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha