بخش مجازی این نمایشگاه هم همزمان با بخش حضوری آن فعال است و آن گروه از علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی که فرصت حضور در این رویداد بزرگ فرهنگی را ندارند می توانند با مراجعه به سامانه ویژه این نمایشگاه در فضای مجازی کتاب های مورد علاقه خود را به شکل غیر حضوری خریداری کنند.

نمایشگاه کتاب

همشهری آنلاین: امسال هم مانند دو دوره قبلی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، بخش مجازی این نمایشگاه هم همزمان با بخش حضوری آن فعال است و آن گروه از علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی که فرصت حضور در این رویداد بزرگ فرهنگی را ندارند می توانند با مراجعه به سامانه ویژه این نمایشگاه در فضای مجازی کتاب های مورد علاقه خود را به شکل غیر حضوری خریداری کنند. البته برای خرید از بخش مجازی نمایشگاه کتاب باید مراحلی طی شود که به ترتیب این مراحل را مرور می کنیم.

در گام اول، از طریق سایت book.icfi.ir وارد پنل نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شوید.

در گام دوم، اگر قبلاً در این وب سایت ثبت نام کرده باشید باید بر روی گزینه ورود به حساب کاربری (در کادر بالا) کلیک کنید در غیر اینصورت باید بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید و مراحل ثبت نام را طی کنید و سپس وارد شوید.

در گام سوم، در قسمت نام کاربری، شماره همراه و برای رمز یک رمز دلخواه را انتخاب کنید. بعد از وارد کردن نام کاربری و رمز باید منتظر یک پیامک تأیید بمانید.

در گام چهارم، کدی که به شماره همراه شما پیامک شده است را در کادر تأیید وارد کنید.

در گام پنجم، بعد از طی این مراحل شما می‌توانید مشخصات کتاب دلخواهتان را جستجو کنید.

و سرانجام در گام ششم، بعد از اینکه کتابتان را انتخاب کردید مشخصات و آدرس خود را در قسمت مربوطه وارد نمایید. در نهایت هم وارد صفحه پرداخت شوید تا با پرداخت عملیات خود را تکمیل کنید.

کد خبر 850758
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha