چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۵
۰ نفر

اینجا ایران است و آنقدر پلیس بامرام دارد که اگر شرایط اضطرار پیش آمد، فارغ از مقام و چارچوب مسئولیت‌شان، وارد عمل شده و از هیچ خدمتی به مردم دریغ نکنند.

پلیس

به گزارش همشهری آنلاین، شاید بگویید این کار چه ارتباطی به پلیس‌ها دارد؟ بله درست می‌گویید! هدایت مسیر سیلاب آن هم با بیل و در بین کلی گل‌ولای اصلا کار مأموران پلیس نیست اما طی بارش‌های دو روز پیش، مأموران انتظامی و قرارگاه پلیس راه استان خراسان رضوی و فرمانده پلیس راه سبزوار، برای آنکه مسیر سیلاب را از جاده اصلی شاهرود- سبزوار تغییر داده و جاده را باز کنند، منتظر نماندند و خودشان دست به‌کار شدند. و پس از چند ساعت تلاش بی‌وقفه توانستند مسیر سیلاب را تغییر دهند.

چند روز پیش هم که کوه ریزش کرده بود و ممکن بود تصادفات شدیدی رخ دهد یا ترافیک طویلی تشکیل شود، یک مأمور پلیس راهور دلسوز برازجان _ کازرون منتظر مأموران راهداری نماند و خودش آستین بالا زد و سنگ‌های ریخته شده در کف جاده را به سرعت به حاشیه جاده هدایت کرد تا حادثه‌ای رخ ندهد و جان راننده‌های جاده و مسافران‌شان به خطر نیفتد.

بالاخره اینجا ایران است و آنقدر پلیس بامرام دارد که اگر شرایط اضطرار پیش آمد، فارغ از مقام و چارچوب مسئولیت‌شان، وارد عمل شده و از هیچ خدمتی به مردم دریغ نکنند. خدا قوت پلیس‌های متعهد و دوست داشتنی.

بیشتر بخوانید:

کد خبر 850188

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha