سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران درخصوص توصیه و تذکرات مهندس مهدی چمران در جلسه امروز شورای شهر تاکید که همه باید تذکرات رییس شورای شهر را نصب العین قرار دهند.

نادعلي

علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران در خصوص صحبت ها و تذکرات امروز مهندس مهدی چمران به خبرنگار همشهری گفت:«ایشان به عنوان بزرگتر این جمع و کسی که بیشترین تجربه را در شورای اسلامی شهر تهران دارد و درعین حال سالیان سال چه در عالم سیاست و چه عالم جهاد نرم و سخت مو سپید کرده است، در طول 3 سال گذشته بارها مواردی را گوشزد کرده اند؛ حالا برخی از اعضا کمتر و برخی نیز بیشتربه آن توجه کرده اند. به هرحال گرایش ها و سلایق اعضای شورای شهر مختلف بوده و واکنش و رفتار هرکدام نیز در مواجه با مسائل گوناگون از جمله رهنمون ها و تذکرات مهندس چمران نیز مختلف و متفاوت است.»

نادعلی افزود:«درنتیجه برخی از اعضا حاضر می شوند به خاطر راهنمایی ها وعمل به توصیه های مهندس چمران از خودشان و رویکرد اصلی شان بگذرند تا سکان داری ایشان در شورای اسلامی شهر تهران به درستی انجام شود و این خدمت و حرکتی که بعد از دوره قبلی مدیریت شهری حدود 3 سال است که آغاز شده؛ نهایتا بتواند به نتایج خوبی منجر شود و مردم از ثمرات زحماتی که در این مدت کشیده شده بهره مند شوند.»

او در ادامه گفت:«دغدغه مهندس چمران و در واقع آنچه که برای ایشان اهمیت دارد این است که ما در این مدت 4 سال بتوانیم کارهای درخور و شایسته مردم تهران را که آغاز و برنامه ریزی کرده ایم، به درستی به پایان برسانیم و شورا در جایگاه نظارت و سیاست گذاری، نتایج خوبی از ریل گذاری خودش بگیرد. همچنین مدیریت شهری نیز موفق شود به سیاست گذاری های شورا به طور کامل عمل کند و نتیجه بگیرد و مردم از این موارد بهره مند شوند.»

نادعلی در پایان تاکید کرد:«برای مهندس چمران این چیزها مهم است. در واقع اغلب اعضای شورا نیز در راستای انسجام و مودت شورا به فرمایشات مهندس چمران توجه دارند و هرکجا که لازم باشد با سخنان و بیان مطالب خود کمک می کنند و هرکجا هم که لازم و ضروری باشد، حتی نظرات شان را بازگو نکرده و سکوت اختیار می کنند. لازم است تا با تعامل و گاهی رد شدن از خواسته های خودمان و زیر پا گذاشتن نفس مان، این فرصتی که داریم را مغتنم شمرده و از زمان باقی مانده برای به سرانجام رساندن کارهای نیمه تمام استفاده کنیم. کاری که از دست ما برمی آید همین است و مهندس چمران نیز چیزی بیش از این از ما توقع ندارند.»

کد خبر 850092

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • US ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    0 0
    من نميدانم شوراي شهر چه ميكند كه شهردار هركاري دلش ميخواهد انجام مي دهد به كسي هم جوابگو نيست. اينهمه حرف و سخن دنبال قرارداد خريد اتوبوس برقي از چين است كه شايد بهتر بود از چين مي خواستند يك كارخانه توليد اتوبوس برقي در ايران راه اندازي كند،‌ اما شوراي شهر نمي تواند يك پاسخ درست از شهردار و قراردادي كه امضا كرده بگيرد. آقاي چمران هم كه حاضر نيست در سن بالا پستي را كه قادر به اداره آن نيست رها كند. بيچاره مردم