تسبیح‌های ضدعفونی کننده دست برای کمک به جلوگیری از انتشار میکروب‌ها در بین زائران حج از امسال تولید و راهی بازار می‌شود. این تسبیح‌ با روغن درخت چای تولید شده است تا زائران مجبور به استفاده از الکل نشوند.

تسبیح

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از یورونیوز، تسبیح‌های ضدعفونی‌کننده در پروازهای خطوط هوایی عربستان سعودی و همچنین در خود مکه بین زائران توزیع خواهند شد.

مناسوی گوسالیا، یکی از بنیان‌گذاران آزمایشگاه‌ «دی اند اف» (D&F) که با همکاری شرکت بریتانیایی «آئثا دیزاین» این تسبیح را اختراع کرده است، می‌گوید هدف از آن تامین بهداشت و ایمنی مناسب برای مناسک حج است.

او کارایی این تسبیح را روزمرگی آن می‌داند و می گوید:‌ « بهترین کار این است که محصولی را پیدا کنید که از پیش در دست مردم باشد. ما سعی نمی‌کنیم مشتریان را تحت فشار قرار دهیم تا محصول ما را تهیه کنند. این محصول از پیش در دست شماست و چه بهتر اگر به شما برای ضدعفونی کمک می‌کند. این یک نبردی است که برده‌ایم.»

بیشتر بخوانید:

گوسالیا درباره ساخت این تسبیح از ایده استفاده ار درخت چای می‌گوید. این درخت که روغن آن در داروسازی و محصولات بهداشتی کاربرد پیدا کرده است، خواص ضد باکتریایی، ضد قارچی و آنتی اکسیدانی متعددی دارد.

کد خبر 849861

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha