دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۲
۰ نفر

سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور که در صدر هیئت عالی‌رتبه سیاسی و اقتصادی عازم پاکستان شده به نشانه دوستی نهالی را در مراسم استقبال در این کشور کاشت.

رئیسی و شریف

به گزارش همشهری آنلاین، سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور که در صدر هیئت عالی‌رتبه سیاسی و اقتصادی عازم پاکستان شده، دوشنبه سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ از سوی شهباز شریف، نخست‌وزیر این کشور در اسلام آباد مورد استقبال رسمی قرار گرفت.تصاویری از کاشت نهال دوستی در پاکستان توسط رئیس‌جمهور را ببینید.

کد خبر 846357
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار عکس‌خبر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    1 1
    آفرین.درود به جناب آقای رئیسی عزیز.خوشبختانه دولت محترم به اهمیت بالای سیاست خارجی و بخصوص روابط محکم و دوستانه با همسایگان کاملا واقف است.روابط ایران با همسایگان باید از نظر فرهنگی اقتصادی سیاسی و علمی در هم تنیده و محکم باشد و این خود امنیت آفرین است.در درجه بعد روابط ما در خاورمیانه و کل جهان بر اساس منافع ملی و بخصوص بر پایه اقتصادی و سیاسی، علمی و فرهنگی باشد.از دولت و ملت عزیز پاکستان نیز باید سپاسگزاری کرد به دلیل حسن نیت و نشان دادن دوستی محکم دو کشور. پاکستان یکی از کشورهای بسیار مهم اسلامی برای حال و آینده است.با آرزوی سلامتی برای رئیس جمهور محترم و دولت محترم.موفق باشید ان شاء الله.