محکومیت پرسپولیس با شکایت احسان پهلوان، بار دیگر عملکرد ضعیف او را به یاد هواداران آورد.

پهلوان

به گزارش همشهری‌آنلاین، شکایت بازیکنان قدیمی از باشگاه‌های قبلی خود، هیچ‌چیز عجیبی در فوتبال ایران نیست. شکر خدا آنقدر حساب و کتاب‌ها منظم و کارها روتین است که سالی صد تا مورد اینطوری داریم! در نتیجه کسی از نفس شکایت احسان پهلوان از باشگاه پرسپولیس و محکومیت ۸۰۰‌میلیون تومانی سرخ‌ها شگفت‌زده نشد، با این حال آنچه گروهی از هواداران را آزار داد، یادآوری کیفیت و اثرگذاری پهلوان به همین بهانه بود.

این بازیکن ابتدای لیگ بیستم با نظر یحیی گل‌محمدی به پرسپولیس پیوست و از همان ابتدا به‌عنوان یکی از مهره‌های معتمد کادرفنی در ترکیب اصلی قرار گرفت. پهلوان ۲‌فصل برای پرسپولیس بازی کرد، اما به‌طور کلی عملکرد قابل‌قبولی در این تیم نداشت و تصویر خاص و خاطره‌انگیزی از خودش به‌جا نگذاشت؛ مخصوصا وقتی در لیگ بیست‌ویکم دست پرسپولیس از کسب عنوان قهرمانی کوتاه ماند و انتقادها از یحیی گل‌محمدی بالا گرفت، معمولی‌بودن بیش از حد برخی بازیکنان تیم و ازجمله همین احسان پهلوان هم بیشتر به چشم آمد.

جالب است بدانید او طی ۷۲‌بازی برای پرسپولیس فقط ۲‌گل زد که یکی از آنها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان بود و دیگری در جام حذفی! کلا در همه مسابقات هم شاهد ارسال ۹‌پاس‌گل از سوی پهلوان بودیم که برای یک وینگر عدد فوق‌العاده‌ای نیست. این بازیکن نیم‌فصل اول امسال را برای سپاهان توپ زد و در نیم‌فصل دوم در عضویت فولاد است. او امسال در هر ۲‌تیم مجموعا فقط یک ‌پاس‌گل داده است!

کد خبر 846229
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha