«۳۰۰میلیون جریمه را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم». دروازه‌بان استقلال، رو به دوربین رسانه‌ها این جملات را می‌گوید؛ با خیال راحت از بی‌عملی نهادهای قانونی و انضباطی در صیانت از اخلاق و قانون...

جیمی جامپ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس در جمع خبرنگاران‌ایستاده و درباره اتفاق جنجالی که هفته قبل رقم‌زده و پایه‌گذار بدعت نامبارکی در ورزشگاه‌ها شده، حرف می‌زند. خبری از عذرخواهی درباره رفتار خارج از عرفش، توضیح یا درخواست بخشش نیست. رو به دوربین رسانه‌ها، با لحن کنایه‌آمیز، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را به نقد می‌کشد چون به سرعت(۴روزه!) به تخلف او رسیدگی کرده و حکم داده. به همین هم، اکتفا نمی‌کند و با اهانت علنی به قانون و هنجارهای جامعه، در کمال اعتماد به نفس می‌گوید: «مشکلی نیست. جریمه ۳۰۰میلیون تومانی را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادارِ خانم...»
در یک هفته‌ای که از اتفاق جنجالی در ورزشگاه اراک می‌گذرد، موافقان و مخالفان درباره رفتار بحث‌برانگیز دروازه‌بان استقلال فراوان گفته‌اند. حالا اما آنچه نقل محافل شده، رفتار عجیب این بازیکن در مقابل حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال است؛ رفتاری که در تکمیل حرکت خارج از عرف و قانون او در حاشیه بازی با آلومینیوم اراک، زنگ خطر بدعت‌گذاری‌های خطرناک را در فوتبال و جامعه ایران به صدا درآورده است.


وقتی از متخلف هنجارشکن، قهرمان می‌سازند
بعد از بازی استقلال و آلومینیوم اراک و انتشار خبر و فیلم حرکت غیرقانونی سید حسین حسینی در دفاع خاص! از یک جیمی جامپ خانم، رسانه‌ها و فضای حقیقی و مجازی پر شد از واکنش‌ها نسبت به این اتفاق. گروهی با انتقاد از رفتار سؤال‌برانگیز دروازه‌بان استقلال، از لزوم برخورد قاطع با این تخلف محرز برای جلوگیری از تکرار این قبیل حرکت‌های هنجارشکنانه و خلاف قانون در محیط ورزشگاه‌ها شدند. در مقابل اما گروهی با پرچمداری بعضی رسانه‌ها، نه‌تنها از رفتار هنجارشکنانه حسینی دفاع کردند بلکه تلاش کردند از او یک قهرمان بسازند؛ قهرمانی که آن هوادار خانم را از دست نیروهای محافظ امنیت ورزشگاه نجات! داده و حالا به زعم این رسانه‌ها، مورد حمایت و تحسین افکار عمومی است! اما جالب است که برخلاف هدف و خواست این رسانه‌ها، بسیاری از مخاطبان آن‌ها حرکت حسینی را تقبیح کردند و خواستار برخورد قاطع با این قبیل رفتارها شدند.
در بخش‌هایی از متن حمایتگرانه یکی از این رسانه‌ها آمده: «کار دختر جیمی جامپ، قانونی است؟ نه! اما وقتی نیروهای یگان ویژه به شکلی که انگار به دنبال دزد و جنایت‌کار هستند، دنبال او دویده و او به دروازه‌بان پناه برده، چه کار دیگری از سید حسین حسینی برمی‌آمده است؟ ... این وسط گناه سید حسین حسینی چیست؟! ... چه کار باید می‌کرد؟ با مشت بر سر او می‌کوفت؟! واکنش طبیعی و انسانی و عاطفی و تلاش برای کاهش ترس یک دختر جوان، مستلزم جریمه است؟ بمب‌گذار داعش را که پناه نداده! ... درست یا غلط، افکار عمومی سید حسین حسینی را مقصر نمی‌داند. می‌گویید نه؟ کافی است در یک مسابقه دور افتخار بزند تا ببینید نه فقط هواداران استقلال که تیم‌های دیگر هم او را تقبیح نخواهند کرد... همین حالا اگر حسینی بابت تأمین مبلغ جریمه، شماره حساب اعلام کند، هواداران پرسپولیس هم حاضرند پول واریز کنند[!]...»
نویسنده در ابتدا با یک تحریف آشکار، مسیر ماجرا را عوض می‌کند و می‌نویسد: «دختر جیمی جامپ از ترس نیروهای یگان ویژه که دنبال او دویدند، به دروازه‌بان پناه برده...» درحالی‌که به گواه فیلم موجود از این اتفاق، سید حسین حسینی با فاصله از دختر و ماموران قرار دارد و بعد از متوقف کردن جیمی جامپ توسط نیروهای یگان ویژه،‌ با دیدن این صحنه،‌ به سمت آنها می‌دود. اینجاست که با توجه به اینکه دختر راضی به خروج از زمین نیست،‌ یکی از ماموران هم با اشاره دست از حسینی می‌خواهد جلو بیاید تا آن هوادار خانم با دیدن او از نزدیک، زمین را ترک کند. اما حسینی وقتی به آنها می‌رسد، برخلاف انتظار،‌ دختر را در آغوش می‌گیرد و...»
*(برخورد با جیمی جامپ دیدار تونس-فرانسه در جام جهانی ۲۰۲۲)
نکته دیگر اینکه نویسنده قبول دارد دختر جیمی جامپ، مرتکب تخلف شده اما دویدن پلیس برای متوقف و خارج کردن او از زمین مسابقه را یک حرکت غیرقابل قبول عنوان می‌کند و در یک توصیف اغراق آمیز،‌ آن را با تلاش برای دستگیری دزد و جنایتکار مقایسه می‌کند. او ظاهراً برخورد سفت و سخت پلیس ورزشگاه‌های بزرگ دنیا با جیمی‌جامپ‌ها را در جریان بازی‌های لیگ‌های معتبر اروپایی یا بازی‌های جام جهانی ندیده یا اساساً تعریف اشتباهی از وظایف پلیس ورزشگاه که مسؤول برقراری نظم و امنیت بازیکنان و تماشاگران است، در ذهن دارد که انتظار داشته در ایران، یگان ویژه ورزشگاه به گرمی از دختر جیمی جامپ استقبال کنند تا او نترسد!
شاید جیمی جامپ جام جهانی اخیر را فراموش کرده که در خبرها گفته شد طبق قوانین کشور قطر، ۶ماه زندان، جریمه نقدی ۶۰هزار دلاری و محرومیت مادام العمر از حضور در مسابقات جام جهانی در انتظارش خواهد بود. البته نویسنده معتقد است اینجا هم، جریمه باید شامل حال جیمی جامپ شود نه بازیکنی که از او حمایت کرده اما نمی‌گوید آیا در کشورهای دیگر هم، بازیکنان در نقش حامی جیمی جامپ‌ها ظاهر می‌شوند؟


از کدام افکارعمومی حرف می‌زنید؟
اما پاسخ اصلی این دفاعیه جانانه از دروازه‌بان خاطی استقلال را مخاطبان این رسانه در نظرات(کامنتها) ذیل این متن داده‌اند؛ یعنی دقیقاً همان افکارعمومی که نویسنده به دفعات تلاش کرده آن‌ها را حامی سید حسین حسینی و موافق حرکت عجیبش نشان دهد. یکی از مخاطبان نوشته: «مشکل دقیقاً خود حسینی بود. پلیس از ورود جیمی جامپ جلوگیری کرد اما حسینی رفت جلو، پلیس رو کنار زد و دختر رو در آغوش گرفت. نمی‌تونست دخالت نکنه؟» دیگری با کنایه نوشته: «جیمی جامپ عزیز فکر می‌کند وقتی وارد میدان شود، پلیس با گل و شیرینی و یگان تشریفات از او استقبال می‌کند. ‌یهو می‌بیند دنبالش هستند و او به آغوش مهربانی که وظیفه دروازه‌بانی را فراموش کرده، پناه می‌برد...»
مخاطب دیگری در نظری که ثبت کرده، به یک نکته مهم اشاره کرده و گفته: «من خودم یک استقلالی هستم. در دنیای فوتبال و ورزش، هر تماشاگری وارد زمین بشه، مامورین و یگان ویژه اونجا وظیفه دارن بگیرنش ببرن بیرون. حساب را بر این بگذارید که این تماشاگر چیزی در دست داشت از قبیل چاقو، اسپری فلفلی و هر چیز دیگه و مشکلی برای حسینی پیش میومد. بعد، این را چطور تفسیر می‌کردید؟»
مخاطبی در جواب سؤال عجیب نویسنده، نوشته: «نه، نباید مشت می‌زد اما نباید بغلش هم می‌کرد.» دیگری هم به موضوعی اشاره کرده که خیلی‌ها از گفتنش ابا دارند: «این اقدام حسینی قطعاً حرام و مستوجب تعزیر است.» یک مخاطب هم، اینطور جواب نویسنده را داده: «به جای در آغوش کشیدن، می‌تونست بهتر برخورد کنه. جلوی چشم عموم، کار خلاف قوانین کشور انجام داده و قابل اغماض نیست. باید برخورد محکم‌تری صورت بگیره... یکی دو تا رسانه داریم که از هر تخلف و بی‌قانونی دفاع می‌کنن.» مخاطب دیگری، حرف او را تکمیل کرده و نوشته: «چرا حقیقت رو انکار می‌کنی؟ برخورد ‌ایشان با مامور نیروی انتظامی، خوب نبوده و در موضوعاتی که بهش ربط نداره، دخالت می‌کنه.»
یکی دیگر از این رسانه‌ها هم بعد از دیدار استقلال و آلومینیوم با تیتر عجیبِ «کاپیتان استقلال، زن اراکی که جیمی جامپ شد را نجات داد و با پلیس درگیر شد!» به حواشی این بازی واکنش نشان داد و نوشت: «در پایان بازی دو تیم استقلال و آلومینیوم اراک، یکی از تماشاگران زن با کلاه وارد زمین مسابقه شد و خودش را به سید حسین حسینی رساند. حضور او در زمین با دخالت نیروهای انتظامی همراه بود و کاپیتان استقلال هم سعی کرد تا این تماشاگر را نجات دهد.» یک مخاطب هم اینطور پاسخ این تیتر و خبر عجیب را داد و نوشت: «یک بازیکن فقط باید فوتبالشو بازی کنه. همین حسینی اگر توسط اون جیمی جامپ چیزیش بشه، یقه ماموران رو ول نمی‌کنه. فرماندهی نیروی انتظامی و فدراسیون باید برخورد کنن.»
حمایت از جیمی جامپِ خانم، هل دادن جیمی جامپِ آقا!
در این میان، یک اتفاق در ادامه ماجرای دختر جیمی جامپ ورزشگاه اراک، رفتار دروازه‌بان استقلال را بیش از پیش زیر سؤال می‌برد. براساس فیلم موجود، سید حسین حسینی بعد از در آغوش گرفتن دختر هوادار و اصطکاک با ماموران یگان ویژه در حمایت از او، وقتی شروع به حرکت به سمت رختکن می‌کند، با یک هوادار آقا مواجه می‌شود که به نظر می‌رسد جیمی جامپ ضلع دیگر ورزشگاه بوده!
اما اینجا رفتار آقای دروازه‌بان، متفاوت است. نه‌تنها از هوادار آقا استقبال نمی‌کند بلکه او را که درخواست گرفتن سلفی دارد، هل می‌دهد و از خود دور می‌کند. این رفتار متناقض حسینی با جیمی جامپ خانم و آقا، نکته‌ای است که توجه مخاطبان را جلب کرده. یکی از آن‌ها درباره همین تناقض نوشته: «والا تصویر هست که وقتی جیمی جامپ آقا رفته طرفش، هلش داده. خب اون رو هم بغل می‌کرد که باورپذیر باشه عمدی در کار نبوده.»


حرمت این امامزاده را کدام متولی نگه می‌دارد؟
اما دروازه‌بان استقلال را نباید تنها مقصر این اتفاق دانست. قصه‌ای که امروز به هنجارشکنی علنی سید حسین حسینی پیش چشم هزاران تماشاگر و دوربین‌های تلویزیونی رسیده، سرِ دراز دارد. ماجرا از خیلی وقت قبل شروع شد؛ از وقتی که سر و کار هر بازیکنی به دلیل تخلفات داخل و خارج زمین فوتبال به مراجع قانونی افتاد، بزرگان فوتبال وارد میدان شدند و با ریش گرو گذاشتن و پادرمیانی، اجازه ندادند مسیر قانونی در رسیدگی به آن تخلفات طی شود. تکرار این رویه درباره چهره‌های مشهور عرصه‌های ورزش و هنر، این تصور را در میان آن‌ها ایجاد کرد که از یک جایگاه فراقانونی برخوردارند و ارتکاب هر تخلفی از جانب آن‌ها، یا بدون برخورد قانونی خواهد بود یا هزینه‌ای ناچیز خواهد داشت.
می‌گویند حرمت امامزاده با متولی آن است. واقعیت این است که بستر قانون‌شکنی برای امثال سید حسین حسینی را واکنش‌های ضعیف و احکام غیربازدارنده نهادهایی مثل کمیته اخلاق و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فراهم کرده است. برای روشن شدن بهتر ماجرا، یک جلسه محرومیت تعلیقی و جریمه ۳۰۰میلیونی حسینی را مقایسه کنید با دو نوبت جریمه کریستیانو رونالدو در لیگ عربستان در یک ماه و نیم اخیر؛ یک جلسه محرومیت و ۳۰هزار ریال سعودی(حدود ۸هزار دلار) جریمه نقدی به دلیل حرکت غیراخلاقی در هنگام شادی پس از گل در اسفند سال گذشته و ۲جلسه محرومیت و ۵۵۰۰ یورو جریمه برای حرکت خشونت آمیز علیه بازیکن حریف در فروردین امسال.
واقعیت این است که اگر قبلاً در رسیدگی به تخلف بازیکنانی مثل محمدحسین کنعانی‌زادگان، اغماض و مصلحت‌اندیشی نمی‌شد و آن‌ها با تنبیهی بازدارنده و متناسب با تخلفاتشان جریمه می‌شدند، شاید امروز دروازه‌بان استقلال نه در مقابل آن هوادار خانم دست به آن حرکت غیرقابل توجیه میزد و نه به خودش اجازه می‌داد کمیته انضباطی و حکمش را به تمسخر بگیرد.

کد خبر 846144

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 278
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 281
  • RO ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    نویسندگی و روزنامه نگاری علاوه بر قلم خوب داشتم بی طرفی هم لازم دارد
    • خسرو💙 IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
      واخ واخ واخ از دست این رسانه همشهری آنلاین خداوکیلی؟؟ آی هوار و داد و بیداد از این کارشکنیها رسانه ای شما؟؟؟ رسانه محترم شما اگر دنبال مسئله حجاب و عفاف هستین چرا پای فوتبال و فوتبالیستها را دارید تو این قضیه وا میکنید؟؟؟ رسانه کاملا لنگی عزیز و برادران محترم رسانه یکم کلاهتون رو قاضی کنید اصل و اساس داستان جیمی جامپ برای هواخوهی و طرفداری از تیم محبوبش بود نه اشاعه فرهنگ بی حجابی؟؟ چرا دارید از آب گل آلود ماهی میگیرید و با یک تیر میخواهید چندین نشان را بزنید به زعم خودتان؟؟ هم میخواهید بگید که در این قضیه عفت جامعه ورزشی زیر سوال رفته؟؟هم میخواهید بگویید کسی نباید جلوی قانون و نیروهای محترم انتظامی به زعم خود دهن کجی و تمرد نکند، هم میخواهید بخاطر لنگی بودن بمعنای واقعیتان سید حسین را زیر سوال ببرید و حاشیه ای دیگر برای تیم استقلال درست کنید و آرامش تیم را هم بهم بزنید!!! متوجه هستین دارین چکار میکنید؟؟ چه بگوییم؟ رسانه محترم دارد درباره ورزش صحبت میکند؟ یا مدافع و وکیل وصی نیروی انتظامی هست؟؟ و یا دارید فریاد وامصیبتا و مظلوم لنگ را در مسئله حجاب را ماست مالی میکنید؟؟ کدامش هست؟؟؟
    • ممدجفر IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
      خسرو ، رفتی بالای منبر جوگیر شدی چی داری میگی؟؟ حالت خوبه پسرجان؟؟
    • محمد IR ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
      حتی قبل از اینکه از بی حجاب بخواد دفاع کنه یا نکنه،بحث اصلی و مهم تر اینه که حسینی چیکاره هست که تو کار پلیس دخالت میکنه اونم به این شکل زننده؟تو همه جای دنیا بازیکنان فقط نگاه میکنن که پلیس چیکار میکنه،نمیرن دخالت کنند،اونم به این شکل زشت حسینی!!!اگه جیمی جامپه یه تیزی یا اسپری ای داشت و به بازیکنان میزد،همین بازیکنان آبروی پلیس رو نمیبردند؟؟من استقلالی هستم ولی معتقد به مجازات بیشتر حسینی...
    • اس اس IR ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
      تمام مطالب این همشهری ضد استقلاله خیلی تابلو لنگی تشریف دارید
    • لنگ IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
      92 65
      تمام همتشون تنش برای استقلال است---- درسته قلم و عدالت و بی طرفی مهمه اما شرافت از همه چی مهمتره چیزی که ندارند
    • کوروش IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
      41 75
      معلومه که دنبال تغییراتی هستی تا به مملکت برگردی برات هم مهم نیست قانون چیه فقط طرفدار هنجارشکنی هستید خارج نشین
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    خدا شفاتون بده
    • باران IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
      کاملا بی طرفانه هس نظر نویسنده پس فردا هواداران بیان وسط میدان فوتبال یا هر میدانی ب قصد ضربه ب یک بازیکن خارجی تو ایران انوقت خود تو بوق میزنی دنیا ک ایران امنیت نداره برای فوتبال بازی !!! بله خود تو کی جوابگو خواهد بود؟؟ تو؟ اگه همین دختر نوجوان یک تیزی میزد ب یک بازیکن !!! شما جوابگو بودی؟؟ بهتره احساساتی نظر ندین این دروازبان استقلال با چ تضمینی امنیتی یک دختر نوجوان هوادار و بغل کرده؟!! چرا نترسیده ممکنه ب جان خودش و اطرافیان خطرناک باشه؟؟
    • مونا IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
      کار سیدحسین با نگاه جنسیتی بود وگرنه هوادار مرد را در اغوش میگرفت و نمیزد
    • NL ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
      91 64
      ۲۱:۲۹شماچشم نداریدوگرنه ایشون هم تیمی یاهواداریاتیم مقابل مرددراغوش کشیده مثل همه
    • زهرا US ۰۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
      تو همه جای دنیا پلیس ورزشگاه با جیمی جامپ برخورد تندی میکنه
    • IR ۰۴:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
      دروازه بان اسپانیای رال همین کار کرد هم جریمه شد هم عذرخواهی کرد .فوتبال برای تبلغ است وهر کشوری تبلیغ فرهنگ خودشرو میکنه نه فرهنگ دیگران رو.این دروازبان با پرویی به عقاید دینی ما توهین هم میکنه...
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    اتفاقان کار شرافتمندانی کرد
    • علی IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
      کارش نهایت بی شرفی و پست فطرتی است و این حرفش در برابر کمیته انضباطی حکم سنگینی خواهد داشت او در برابر قانون مملکت و قانون خدا ایستاده است و چنین کسی باید کردنش شکسته شود اگر قانون فوتبال چنین کاری نمی کند ان شاا.... قانون خدا او و آن زن... که بغل کرد و تمام طرفداران و هم فکران پلیدش را ریشه کن کند و همه سان را با یزید ملعون محشور کند اللهم العنهم جمیعا
    • سید مهدی رضوی IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
      45 54
      خدا شفا بده عده آدم مریض چرت تفت میدن
    • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
      97 78
      مشکلی نیست ناموس خودتو بفرست ایشون بغل کنن شرافتمندانه تر میشه...
    • Simin IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
      46 41
      فکر نکنم عدم رعایت قانون جامعه کار شرافتمندانه ای باشه بهتر نیست به جای بازی با واژگان قبول کنیم اگر لین دختر همین رفتار رو با بقیه کرده و این برخورد رو دیده پس دلیلی نداره بخواهیم بگیم مسئله نیروی انتظامی و... بوده اما یک فرد هر چند مشهور بیشتر باید به رفتار خودش مطلع باشه به هر حال اگر اون الان جایگاهی داره به خاطر مردم هست و حداقل کاری که می توانند انجام بدهند این هست مثل سایر جامعه قوانین و هنجار رو رعایت کنند حالا هر چقدر هم معروف باشند
  • ناشناس IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    کاملا مشخصه که لنگی هستی زمانی که بیرواند در تبریز ان حرکت ناشایست را به طرف هواداران تبریزی انجام داد یا حرفهای حامد لک به توپ جمع کن تبریزی چرا همه ساکت شده بودید
    • پرسپولیس همیشه قهرمان... IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
      73 76
      عمل حسینی باعمل بیرانوندوحامدلک دومقوله جداگونس ربطش نده به هم. مگه بیرانوندولک زن نامحرمودرانظارمردم وبینندگان تلویزیونی بغل کرده بودن؟ چرامغلطه میکنین
    • ایرانی IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
      53 37
      واقعیت را بپذیرید، ایشان خطا کرده وباید مؤاخذه شود، به استقلالی بدون هم هیچ ارتباطی ندارد
  • رسول IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    نگه همبن آقا و دارودسته نبودن با روزبه چشمی و بازیکنای دیکه که تو فرودگاه دوسه سال پیش وقتی از خوزستان برمی‌گشتند و بخاطر باخت تو فرودگاه مورد شماتت طرفداران خودشون قرار گرفتن ریختن رو سر اون چنتا تماشاگر و تا میتونستن اونارو زدن .حالا اینجا شده ناجی این خانم؟؟؟؟،؟اینا اینقدر تو زندگیشون تناقض دارن که دیگه جای هیچ دفاعی ندارن .فقط برا نشون دادن خودشون و جلب توجه تماشاگر اینکارهارو میکنن .تا الان شده اینا یک درصد قراردادهای میلیاردیشون رو به موسسه ی خیره ای داده باشن ؟؟؟؟
    • NL ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
      چه ربطی داره اون وقت هرکسی درطول زندگی دعواکرده پس حتماانسان نیست،دعواچه ربطی به ناجی داره ،خودت هم فهمدی چی گفتی نهارخوردی
    • Mahyar IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
      کیسه کش چرا فکر نمیکنی حرف میزنی؟؟چ ربطی داشت؟ موضوع الان ورود تماشاگر به زمین ، ... حالا که اون دختر بغل کرده اون مرد کیسه کش رو هم بغل میکرد
    • ❤️❤️❤️ IR ۰۵:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
      29 14
      معلومه تو هم استقلالی هستی
    • محمد IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
      0 1
      ماشالله به حافظه . دقیقا
  • حمید IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    دیگه سعی میکنم زیر اخبارتون پیام نزارم،شما دنبال پیام های کل کل های بچه گانه و تخریبی هستید،شما دنبال کمک کردن به فوتبال نیستید،من استقلالی هستم ولی جایی لازم باشه ازش انتقاد میکنم لازم باشه از عملکرد دیگر تیم ها هم دفاع میکنم،صد هزار تماشاگر استادیوم و نهایت پونصد هزار نفر تو فضای مجازی و روزنامه نگارها صاحب ورزش و فوتبال نیستن،ما هم میفهمیم ،عزت زیاد
  • مهرداد IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    چهل ساله پرسپولیسم. از زمان علی پروین . اما دم گلر استقلال گرم. فکرای مریضتون درست کنین
    • محمد IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
      از کجا بفهمیم فکر تو مریض نیست؟پیروی از قانون فکر سالم رو نشون میده جیمی جامپ چه خانم یا آقا وظیفه امنیت ورزشگاه دست نیروی انتظامی است هر کسی دخالت کنه غلط کرده تمام
    • فرشاد IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
      اصلا خود پرسپولیس باش اگر این آدم مریض نیست و شیشه خورده نداره بقول نویسنده و مخاطبین و شواهد گفته شده چرا خانم بغل میکند اما آقا را پس میزند آیا تنشان نمی خارد
    • FR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
      15 49
      دمت گرم داش مهرداد...منم به عنوان یه استقلالی از پارسال طرفدار یحیی شدم
    • ناشناس IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
      65 66
      مریض تویی که از یه یاغی دفاع میکنی
  • IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    اگه همین دروازبان استقلال ، توسط جیمی جامپ خشن مورد تعرض قرار میگرفت تو وسط میدان انوقت گوش دنیای و کر میکرد ک وسط بازی توسط پلیس ایران، امنیت ندارم بیخود میکنه بازیکن فوتبال تو وظیفه امنیتی دخالت میکنه مگه نیروی امنیتی تو وظیفه بازیکنان دخالت میکنه؟؟! هم این بازیکن هم این خانواده این دختر و باید جریمه بشه ک تو تربیت دخترشون کم کاری کردن تا کی باید تاوان بدتربیتی همچین فرزندان ناهنجار و ما بدیم؟؟
  • پیام IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    تیم کیسه تیم هوچی‌گری بوده و هست وگرنه اینها برایشان هوادار مهم نیست.
    • سید IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
      14 21
      اگه حسینی با اون دختر بد رفتار میکرد چی میگفتین ها چی میگفتین فقط بلدین حاشیه درست کنین الان حسینی اینجا هر کاری میکرد بازم واسش حاشیه درست می‌کردید میگفتید جرا با این دختره بد رفتار کرد چرا جلوی پلیس امنیت وای نستاد وبگم اون پسری که حسینی بغلش نکرد چون اومد گفت این چه دروازه بانی میکنی برو با این دروازه بانی از استقلال شما بودید چیکار میکردید انقدر پس حاشیه درست نکنید
  • داود IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    مشکل اینجاست که دختر و دروازبان استقلال مثل غربی ها رفتار میکنند و پلیس میخواهد اسلامی برخورد کند بهترین کار رفتار کردن پلیس و یگان ویژه در این مورد مثل غربی ها عمل کردن است .یا رومی روم یا زنگی زنگ
  • مجتبی رحیمان IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    58 43
    تو خود گویی و خود خندی.عجب مرد هنرمندی
  • IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    اصلا برفرض بگیریم نیروی انتظامی او را بزند به حسینی چه مربوط است که فعل حرام انجام بدهد. ایشان میبایست حداقل شش ماه محروم شود و جالب است که گفته جریمه فدای سر ان دختر این یهنی از کار زشتی که کرده حتی پشیمان که نیست خوشحال هم است
  • علی IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    این حرکت را قبلا احمدی نژادانجام داده بود هیچ اتفاقی هم نبتفتاد
    • رضادستفروش IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
      26 27
      اون مادرهوگوچاوزرو مثل تمام روسای جمهوردنیاتومملکت خودشون بغل گرفت که سن مادرمادربزرگ حسینی روداشت مگه احمدی نژادپسرپیغمبربوداونگ ازکاندیداتوریه ریاست جمهوری ویاهرسمت دیگری محروم کردن یعنی دیگه صلاحیت پست ومقام نداره
  • محمود IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    موقعی که پول مفت بیت المال را میلیاردی به جیب یکسری می ریزند نتیجه اش می شود ...امثال ایشان
  • IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    اگه اونموقع احمدی نژاد رو به خاطر بغل کردن مادر چاوز دو هفته از ریاست جمهوری محروم میکردن دیگه این اتفاق نمی افتاد.الان اون دختر باید شاکی باشه که بغلش کردن.شما چرا شاکی هستی؟
  • هادی IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    من خودم پرسپلیس این هم فساد و دزدی و اختلاس و چپاول کشور را نمی بینند و فقط هنجار شکن می بینند
    • ممدجفر IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
      48 46
      خودت نظرتو بخون ببین چیزی دستگیرت میشه؟!!! الان ماجرای ورود اون دختر به زمین و دخالت بیجای دروازه بان و بغل کردن دختره چه ربطی به اختلاس و چپاول کشور داره؟!!! خدا شفاف بده درگیر
  • سامی IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    98 47
    اگه نیروی انتظامی می‌گرفت و بیرونش می انداخت مشکلی نداشت چطور بیشتر مواقع خانمها رو بدون حجاب با زور کشان کشان میندازن داخل ماشین مشکلی نداره
  • اصغر IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    96 66
    قانونی که خواست اکثریت جامعه نباشه لازم الجرا نیست و قانون محسوب نمیشود.نظر شخصی و دلخواهی افرادی خاص هست
    • صادق IR ۰۵:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
      45 46
      قانون موضوعی نیست که با هوا و هوسهای عده ای قابل تغییر باشه بلکه در قانون مصلحت جامعه مهمه .
    • تنها IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
      22 5
      اتفاقاً قانون گذار مصلحت جامعه رو در نظر گرفته، وگرنه همه دوست دارن با 300 تا سرعت در خیابون رانندگی کنن.
  • م IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    خواهشا این بی ادب (حسینی)بیشتر جریمه اش کنید ودیگه در تیم ملی مملکت راهش ندین.والسلام از طرف هوادار استقلال قهرمان
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    خوبه چشمانتان این چیزها رو خوب میبینه،اما صدیقی رو نمیبینه
    • علی IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
      22 74
      تولنگی هستی .
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    97 77
    ایول حسینی
  • امیر دهکویه. IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    بعنوان یک پرسپولیسی اصیل حرکت حسینی را تحسین میکنم. محبت دوست ودشمن نمیشناسه غبرازحسینی هرکس دیگه هم بود تحسین میکردم زنده باد انسانیت.
    • رادمهر IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
      30 37
      اگه جای دختر پسر بود بنظرت همچین کاری میکرد عمرا یه لگد هم میزد اون وقت تو هم دفاع نمی‌کردی الان هم دفاع میکنی چون خودت پسری خوشت اومده بیخیال بابا محبت راستی سر کوچه ماشین یه دختره پنچر شده خخخخخ
  • استقلال IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    73 48
    هر یک روز یک برنامه ای برضد این تیم درست کنید دیگه چیزی دارید که نگفته باشید؟ آیا وجدانتون راحت میشه بااین همه تنش درست کردن؟ ببینیم تا کجا می تونید پیش برید هرچقدر می تونید زور خودتون بزنید
    • شش تایی ها IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
      7 9
      قشنگ معلومه یه کیسه کش هستی.
  • حدادی IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    68 82
    سید جان کارت اشتباه بود چون قانون و فرهنگ اسلامی این کشور، این حرکت رو نمیپسندن و ما هممون باید پایبند باشیم . ان شاءالله روز به روز بدرخشی
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    47 55
    نکته اصلی هیچکدام از فرمایشات طولانی شما نیست بلکه اینه که باید تیم استقلال را زمین بزنید تا مجددا تیم حکومت قهرمان شود وگرنه چرا در مورد ... و ... حرف نزدید و نمی زنید
  • GB ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    60 24
    درست نیست وقتی بازبکن استقلال خطایی میکنه اسم بازیکن پرسپولیس بیارید. یا بر عکس گناه دیگران به دیگران چه مربوط. ❤️
  • IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    80 47
    دغدغتون شده بغل کردن دو نفر
  • فرشاد IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    65 49
    در همه جای دنیا وقتی جیمی جامپ وارد زمین میشه بازیکنها سعی میکنن بهش نزدیک نشن حتی پا بندازن جلو پاش ک پلیس بگیردش چون ممکنه به بازیکن صدمه بزنن
  • محمد IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    75 38
    خدایش چقدر پیله هستید،جریمه ش کردید،اونم پولش رو داد..دنبال یه موضوع دیگه بگردید آقای پیله نژاد
  • عدالتیان تهرانی IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    69 69
    من آدم مذهبی و پای بندی نیستم ولی جلو هزاران بیننده و دوربین خلاف شرع نمی کنم هیچ کجای دنیا با کسی کا وارد محوطه بازی بشه با محبت رفتار نمی کنند آخر این دروازه بان را یکی میاد داخل بازی چاقو می زنه و ادب میشه
  • فرزاد IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    51 63
    عجیب اینکه بازیکن پرسپولیس به خاطر شادی گل محروم میشه میگن حرکت غیر اخلاقی بوده ،اونوقت بازیکن حریف تماشاگر زن رو تو اغوش میگیره و تماشاگر مرد هل میده ،جرات نمیکنن چیزی بهش بگن ....
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    54 16
    ایا حرکت ... در مقابل دوربین بوده و آیا نیروهای انتظامی فقط می‌خواستند از چمن دور کند نه اینکه بلای بر سرش بیاورند خوب اینم ماننده حرکت ... و همین سید حسینی باب خواهد شد برای بعضی ها بغل کردن یک امر طبیعی
  • عزراییل IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    51 62
    آقای حسینی به اصطلاح سید هم هستی ،هیچ عددی نیستی دوسال دیگه پرتت میکنن بیرون
  • Mahyar IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    29 60
    کیسه کشا چقد میسوزن وقتی یکی واقعیتو میگه ، جالب‌تر اینکه بعدش حرفی واسه گفتن ندارن
  • IRAN IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    54 67
    من استقلالی ام اما با این کارش حسینی از چشمم افتاد کارش اصلا خوب نبود این لعنتیا اگه بهشون بها داده بشه میرن کانادا و لگد می پرونن و...
  • ناشناس IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    52 75
    جریمه نقدی فایده ندارد فقط باید محروم بشه کمیته انضباطی این همه پول را چکار میکنه اگه راست میگی محرومش کنید
    • Armin IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
      23 4
      مهندس وقتی از انگلیس اونقدر گول خورد زده نشدی😐
  • محمد IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    47 65
    مطلب کاملا درسته امیدوارم قانون بیاد وسط و این دروازه بان از تیم ملی محروم بشه و حداقل یک سال محرومیت از کل ورزش ها
  • Mehdi IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    52 51
    بازیکن ورزش رو به خاطر یک حرکت معمولی بدنام نکنید زشته براتون بر لنگی جماعت
  • قلب آبی IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    55 42
    این همه نوشتی واسه یه اتفاق مرسوم فوتبالی! بفکر هزاران بدبختی زندگی و معیشت مردم باشید و لااقل این دلخوشی های کوچک رو کوفتمون نکنید
  • مجید IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    47 13
    جواب بازیکن همانند استقبال از جیمی جامپ احساسی بوده
  • خودم IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    29 42
    از 30سال پبش تا الان که من یادم هست هر فصل داخل استقلال از این بی آبرو بازیها و حرمت شکنیها هم از بازیکنهای اس دق لال هم از کادر فنی و سرپرستی دیده شده از پرویز برومند تا مدیر عامل بی فرهنگش که حتی به رنگ قرمز میکروفن خبرنگار هم رحم نکرد و الان این ....
  • هیرا IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    53 34
    یعنی واقعاًالان تمام مشکلات مملکت حل شدن بجزان حرکت حسینی
  • طاهر IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    45 22
    چرا همش میتازین به استقلال و بازیکنای استقلال؟؟وجدانی ،انسانی،خدا وکیلی این همه خلافهای پرسپولیس و بازیکنای پرسپولیس رو چرا ازش چشم پوشی میکنین؟؟نه چرا واقعا؟؟چون پرسپولیس یه تیم حکومتیه؟؟؟
  • جعفر IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    49 17
    هی اول احمدی نژاد که ننه چاورز بغل کرد جریمه بشه بعد مردم عادی ما الگومون احمدی نژاد هست هههههه
  • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    51 31
    از دید مردم عادی و همه ورزشکارها کار دروازه بان استقلال بسیار عالی بود و هست... از اینکه بخواهید چند جلسه محروم کنید و موجب متضرر شدن تیم صدر نشین استقلال شوید بحث فرق میکنه
    • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
      1 2
      احمدی نژاد را رد صلاحیت کردن خخ
  • مخاطب IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    24 53
    چقدر بیکار هستید شما و امثال شما که یک همچین موضوع بیخودی رو به چالش کشیدین و روش بحث می کنید. بنظرتون این مسائل اصلاً ارزش فکر کردن و بحث کردن داره!
  • سربازوطن IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    53 51
    واقعا راست میگفتن که نبایدخانمهارو راه بِدن توی ورزشگاه ها اینم اولش شروع شدچنان بااحساس گرفت بغل دخترمردم رو....... به ولله خجالت داره
  • بیسواد IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    14 61
    چرا لنگیها گیر دادن به کیسه مردونه نمیتونند قهرمان بشند همون کاری که با سپاهان کردن رو میخوان با کیسه کنند ننگ به شما لنگیها
    • هوادار IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
      18 24
      ننگ بر هنجار شکن و قانون گریز حالا هر کی میخواد باشه
  • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    59 38
    حسینی انسان شریف و قابل احترامی هست ... با نوشته های شما از چشم مردم نمی افتد. همه هواداران تیم های دیگر عمل مردانه و خیرخواهانه سیدحسین را حمایت میکنند
  • شهاب IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    43 45
    هوادار اصلا برای حسینی نیومده بود برای خودنمایی اومده بود توزمین که ازترس نیروی انتظامی رفت تو بغل حسینی.بعدش او مرد هوادار نبود از عواملی بود که داشت به هوادارا توهین میکرد حسینی هلش داد یکم وجدا هم خوبه داشته باشید
  • رضا IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    58 20
    حالا شما با این روضه خوانیها دنبال چی هستی؟مردم دنبال سیر کردن شکم خودشونن و شب که میشه بچه هاشون گزسنه می خوابن و این فوتبالم براتون بد نشده که وقت رسانه ها رو با اون پر کنید و از اصل مطلب دور شید چون جوابی براش ندارید!
  • IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    48 26
    سناریوهایی که برای دوقطبی کردن جامعه نوشته میشه واجرا میشه واز درون اون حافظ امنیت را می زنن وازطرفی به قانون دهن کجی می کنن ،باید محکم با هردو برخورد بشه تا درس عبرت بشه برای این سلب یتی ها و بازیکنان دوزاری
  • داودی IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    3 54
    آقا ترا بخدا با این اقدامات به درگیری دامن نزنید مطمئنا اگر نیروی ویژه عکس‌العملی نشان نمی‌داد ماجرا بزرگ نمیشد برخی افراد بدنبال دیده شدن اند باید بابی توجهی بانان موضوع خاتمه یافته میشود باتشکر وسپاس
  • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    38 17
    همشهری پرسپولیسی چشم در راس بودن استقلال رو نداری اعتراف کن
  • سهیل IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    39 23
    دوستی پرسیده از کجا بدونیم یا...اگه نگاهی به نظرات مردم بندازیم و احترام به افکار عمومی...می‌بینیم که تو همین قسمت نطر شما حدود ۸۰ در صد اگه حرکت حسینی رو تایید نکردن حداقل ایراد خاصی هم نگرفتن...آخه چرا سعی می‌کنید همه چیزو بزرگ جلوه بدید و خوراک دست...بابا یه هوادار بدون هماهنگی با حسینی ....و بعد هم شخص مامور حسینی رو دعوت...میکنه دیگه اینهمه ادامه نداره نهایت هم میشه خود حسینی دعوت کرد و به یک تذکر..‌‌
  • مجتبی حسنی IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    40 21
    با درود بر همه گرامیان میخواستم بدونم نویسنده این مقاله الان چی شده که اینقدر داری فشار راتحمل می‌کنی به خدا قسم هیچ مطلب شما از سر دلسوزی نیست شما می‌خوای حسینی محروم بشه وتیم مورد علاقه ات بیاد بالا به قول احمدی‌نژاد آب بریز جایی که داره میسوزه وگرنه این ماجرا تمام شد و رفت
  • امیر IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    55 31
    تا فردا هم طومار بنویسی . باز امثال سید حسینی ها در قلب مردم هستن. این حرفها دیگه قدیمی شده
  • محمد US ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    43 52
    دختره باید تنبیه بشه و هم حسینی
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    31 49
    .آقای سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال باید جوابگوی رفتار هنجارشکنانه ودین ستیزانه اش باشد
  • فرحناز IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    18 50
    نگارنده لنگی ! خیلی متاسفم برا تو و امثال تو .
    • عابد IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
      40 6
      یک کلام هم از مادر عروس.کجا نشستی بگو ماهم همونجا بشینیم
  • گذر IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    47 10
    عجب مردمی هستیم تا اتفاقی نیفتاده که نیروی انتظامی مزاحم و حکومتی هست ولی وقتی اتفاقی می افتد نیروی انتظامی بی عرضه و بیتفاوت هست البته از بازیکنای آبگوشتی فوتبال که بیشتر از اینم توقع نیس اینها اگه عرضه داشتن مثل ژاپن و کره بارها مقام میاوردن
  • رضا IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    14 46
    والله حرمت امامزاده رو متولی نگه نمیداره دیگه،نتیجه مماشات با تخلفات هزاران میلیاردی حکومتیها وزمین خواری ازگل،گوشت تلخ کردن نبی ووصی بدون حتی یک تشر....این میشه که هیچکس قانون رو جدی نگیره.خداییش هم تواین همه مجرم خفن،چسبیدین به یک آدم بی عقل ویک بغل غیرشرعی ؟
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    28 37
    کارش ناجی بودن نبود هول بودن بود خدایی چرا پسررو بغل نکرد؟هشتک هول نباشیم
  • DK ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    41 15
    از همین افکار عمومی که توی وب سایت ورزشی شما ، میاد با تمام قوا می گه کارگلر استقلال عالی بود
  • مادر IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    34 23
    هیچ وقت دیگران راقضاوت نکنید آبروی مردم رانریزید این اسلام واقعی نیست پسندیده مردم ایران نیست دختره باید این کارو نمی کرد درشان یک دختر نیست شاید منظوری نداشته ولی کارش درست نبوده این باابروی دیگری بازی کرده
  • US ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    38 24
    درووود بر این دروازه بان باشعور عقاید دشمناش اصلا برای ملت اهمیتی نداره این جریمه ها هم از شدت سوزش همین موضوعه
  • جواد IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    25 35
    وقتی پول بیت‌المال رو بدون حساب و کتاب به یه عده نوکیسه تازه به دوران رسیده میدن نتیجه بهتر از این نباید انتظار داشت ، اگر کسی انتظار داشته باشه اینها برای افتخار کشورشون مسابقه میدن خیلی خیلی ساده لوح هست
    • سادات IR ۰۵:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
      7 17
      نه اون دروازه بان باشعور،ک اگ بود این حرکت نمیکرد نه شما ملت ک خودت جمع میبندی در مورد ملت نظر نده لطفا ،کارش خیلی بد بوده و جریمه اش اندک باید محروم بشه...
  • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    22 50
    وقتی رییس جمهور مادر چاوز رو بغل میکرد ازین تیترها نمیزدین
  • حامد IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    51 30
    دم حسینی گرم عشقه بزرگمرد
  • مهدی IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    53 19
    تا زمانی که امثال نویسنده این تیتر در سطوح مختلف این کشور وجود دارند وضعیت این مملکت از این هم بد تر میشود. روزنامه های دنیا رو که نگه می‌کنید در حال پیدا کرد و پیشنهاد راه حل برای مشکلات مردم و جامعه به دولت و حکومت.. و رسانه های ایرانی در حال زدن تیتر برای پاچه خاری دولت و نظام
  • علی IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    22 43
    آقای حسینی خیلی از هوادارن استقلال از کار بیشروانه شما دلخوورن بعد این خانم استقلالی نیست این خانم دنبال حاشیه برا استقلال بود تاشما قهرمان نشوید پرسپولیس به قهرمانیش کمک کند
  • بهار IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    22 50
    خیلی بی جا کرد .....باید ازچندتابازی محرومش کنند ....۳۰۰میلیون برای آنها که تیلیاردی میگیرند پولیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟وای بر کمیته انظباطی
  • مهدوی IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    29 50
    رئیس فدراسیون اسپانیا یه بغل با بوسه گرفت همین اروپایی ها بیچاره اش کردن آبرو براش نگذاشتن هنوز ولش نکردن ، ایران دروازبان اومده خانم رو وسط چمن بغل کرده طلبکار هم هست ، چرا محکم برخورد نمی کنین با این ....
  • Jafar IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    22 55
    حسینی بعنوان بازیکن فقط باید کار خودش را انجام می داد و بااین حرکات باید جریمه بازدارنده بشه قرار نیست باب دل دشمنان و مخالفان دین و نظام عمل کنه و پول ملیاردی همین نظام و حکومت را به جیب برنه
    • IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
      26 3
      کنعانی زادگان باید چیکار رش میکردن آوردنش برنامه فوتبال برتر از ش تقدیر کردن
  • ناشناس IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    41 14
    ما ایرانیا ماشاالله بگو چیو فراموش نکردیم...
  • حسن IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    43 20
    کار حسینی،یه حرکت خیلی معمولی،وساده بوده،چرا همه چی رو از نگاه منفی اون،میبینید،به نظر من،کارش خوب بود.درود بر دروازه‌بان استقلال.
  • محمد IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    51 21
    دست مریزاد ناز قلمت خوب نوشتی...
  • IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    28 7
    متاسفم که هیچ رسانه ای تو این مملکت رسالتشو درست انجام نمیده درود به آقای حسینی
  • فیصل دیودل IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    7 26
    دختره شاید قصد داشت با بازیکن دیگری عکس بگیرد ولی حسینی مثل بازی دربي میخاد از خودش قهرمان بسازد
  • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    8 33
    آقای حسین حسینی تو خجالت نمیکشی که ناموس مردمو بغل میکنی شما از کافرا بدترین
  • بب IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    6 20
    کار درستی نکرد. این حرف حقیه ولی ماجرای کنعانی زادگان را چرا مانور ندادید؟
  • IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    4 30
    بهترین راه فرار ودرواقع قهرمان سازی ازکسی که بی قانونی کرده،بیان وارتباط جنگ زرگری استقلال وپرسپولیس و حتما قصد حذف تیمی رو دارند که برنده است آقایان شرع به کنار آیا کار حسینی خلاف قانون بوده یا نه؟ جریمه نقدی کردین تنبیه که نشد هیچ، ازخودش داره قهرمان میسازه.جالبه همه ازبی قانون و....فرارمیکنن پناه میبرن به سمت پلیس حالا این دختر بی حیا ازپلیس پناه برده توبغل حسینی؟!!!!!شاید دختر یکی ازمقامات فدراسیون فوتبال بوده. باورکنید اگه حسینی بدون لباس استقلال بود دختر بی حیا ازش فرار میکرد بخدا جلوی این مسخره بازیها رو بگیرید تو کشور اسلامی ومنتظران امام زمان (عج الله)
  • IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    28 5
    ایقدر کش ندید و شلوغ نکنید
  • US ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    31 6
    شما را بخدا کوته فکری را بگذارید کنار دیدتونو باز کنید در ابعاد حیوانی فکر نکنید باهم مهربان باشید دنیا دو روز بیشتر نیست
  • محمدرضا IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    8 25
    حرمت تیم استقلال جای خودش اما بازیکن خاطی نباید پولش را به رخ قانون بکشد آقای دروازه بان من خودم طرفدار تیم آبی هستم اما اینجا بهت اعتراض می کنم چراکه اگر حرمت شهدا رو که برای حجاب وناموس خونشان را دادند نگه میداشتی خیلی محبوب تر میشدی اما اینجوری مهرت ازدل خیلی ها رفت میتونستی مثل خیلی از قهرمانان دستهاتو به علامت احترام به این خانم نشان میدادی اما آغوش باز نمیکردی برایت متاسفم
  • IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    30 2
    حسینی بغلش نکرد اون دختر چسبید به حسینی
  • ۲۲ IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    6 26
    باید محروم بشه. البته من بعید میدانم باریکن کسیه محروم بشه. آخه پشتش گرمه خوب
  • بهرام IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    5 30
    کار اشتباه اشتباهه پرسپولیسی، استقلالی، وکیل وزیر...نداره و هیچ توجیهی نداره. بدتر از اشتباه نپذیرفتن اشتباهه وعجیب تر از همه احکام نرم کمیته انضباطیه. همین احکام باعث شده بازیکن و مربی راحت از داوری و تیم حریف و مدیر عامل یاشگاهشون حرف بزنن و هرکی هرکاری دلش میخواد بکنه
  • زینب IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    23 3
    دوست دخترش که نبرده توی اتوبوس تیم ملی یه هوادار ناخواسته اومده سید رو بغل گرفته
  • مرتضی IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    6 24
    ورود خانما به ورزشگاه کار اسلامی نیست باید جلوی اینکارو رو گرفتن قرار نیست هرچه غربیا بگن ما هم بگیم چشم
  • پرویز IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    22 6
    اختلاس و دزدی که نکرده مثل بعضی ها زمین چند هزار میلیاردی که بالا نکشیده در این مملکت همه چیز برعکس هست
  • IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    19 4
    شما ها جز دق دادن هوادار کاری از دستتون بر نمیاد.. کل عمرتون فقط در حال گریه کردن رقم قردادها و دریافتیاتون هستین... از کیسه خلیفه بخشیدن واستون کاری نداره اونم با منت روی سر هوادار... شریف باشیم
  • مقدم IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    24 2
    نوشته ای کاملا رنگی ومغرضانه
  • محسن IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    20 5
    اگر شرف و وجدان داشتی این چنین قضاوت و سواستفاده نمی کردید
  • سعید IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    24 2
    خوب همه این حرفها متین وجای خود،،لطفا آن موضوع ه میلیارد دلاری چای دبش چی شد،بگید بیاد بپره بغل من ،،،،مدیر چای دبش را میگویم،سو برداشت نشود.
  • سید حسین US ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    23 6
    حسینی یک کار انسان‌دوستانه انجام داده نباید با کنعانی زادگان مقایسه شود که ...
  • احسان IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    25 5
    وقتی دیدید جلو استقلال ایران نمی‌تونید مقاومت کنید رو به اراجیف و طومار مغرضانه کردین. کلاهتون دیگه پشمی ندارن...
  • احسان IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    1 27
    چیزی هم که گفتی هوادار آقا رو پس زد اصلا صحت نداشت . کمیته انظباطی بدقت بررسی می‌کنه. سید همچین اخلاقی ندارن . آقا و خانم هم ندارن. اون آقا هم پلیس خاطی بود که داشت می‌رفت پیش سید اونم با شماتت باهاش حرف زد
  • مارشال IR ۰۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    25 5
    افرین به حسینی. از اروپا براش دعوتنامه میاد و تلافی جریمه میشه
  • محمّدعلی IR ۰۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    2 25
    توضیحات دقیق و واضح هست جای بحث و نکته‌ای باقی نمی‌ذاره، فقط در ادامه به این نکته اشاره کنم که حتیٰ فوتبالیست‌های مشهور دنیا هم راه گریزی از قانون جایی که بازی می‌کنن ندارن؛ نمونه‌های متعددی می‌شه اشاره کرد که آخرینش برمی‌گرده به پرونده دنی آلوز برزیلی…
  • ایرانی IR ۰۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    20 5
    بابا تو رو خدا تمومش کنید ،بسه دیگه ،یه اشتباهی کرد ،ایکاش به مشکلات دیگه هم تا برطرف شدن کامل، از این گیر ها بدید
  • سعید IR ۰۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    25 4
    کدوم هوادارآقا؟؟ چرا حرمت قلمی که دستتون هست رونگه نمیدارین؟ طرفداریه تیم خاصی چرادنبال تخریب حریفی؟ اونی که میگید هواداربوده وحسینی هولش داده چرا کاور تنشه؟ خداییش تابلو جانبداری میکنید
  • IR ۰۳:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    25 3
    خیلی تابلو طرفدار پرسپولیسی،خوب تیم حکومتتونه دیگه،بخصوص اون قسمتش که از دو جلسه محرومیت رونالدو گفتی خیلی تابلو منظورت رو رسوندی،قهرمانی به چه قیمتی؟
  • IR ۰۴:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    4 26
    کار دروازبان استقلال نماد خیانت به عقاید اکثریت مردم ایران بود همان طور که می شود با یک حرکت جلوه ای ازیک فرهنگ خوب را بنمایش گذاشت با یک حرکت هم مشود اون رو نابود کرد ه ه ه اینها مثلا قهرمان های ما هستند
  • ساسان IR ۰۴:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    4 26
    با این افراد متخلف و هنجار شکن که هم به احکام مقدس شرع اسلام و هم به فرهنگ ایرانی اسلامی و هم به قانون دهن کجی میکنن، باید برخورد خیلی جدی کرد. ...
  • مهدی IR ۰۵:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    5 24
    بایدم مسخره حکم رو......وقتی سالانه چند میلیارد از بیت المال بگیری و نظارتی نباشه همینه.......
  • مجتبی IR ۰۵:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    4 30
    ... که این ...رو می‌نویسه... بی غیرت الان ساعت پنج صبح سرکارم از دیشب مثل سگم کار کردم. کاری که آنقدر عرق ریختم که لباسام خیسه پدر دوتا بچه هستم. بی... الان همسرم با بچه هام خونه هستن تنها. هر روز و هرشب مثل سگ دارم جون میکنم. تا نون حلال برا زن و بچه ببرم . ولی همیشه شرمنده زن و بچه هستم. دارم تو شرکتی کار میکنم که همین آقازاده های بی‌شرف صاحبش هستن. روزی چند ده میلیارد درامدشونه. هر روزه دارن از رانت و ربا استفاده میکنند. بعد شما بی غیرت ها دغدغه تون اینه که یک دختر که هم وطنته یک لحظه بغل گرفت. بی... رانت و ربا و فقر ناموس مملکت و داره به تاراج می‌بره. بعد شما ... میکنید. خدا به حق آبروی و عصمت حضرت زهرا به حق گلوی بریده امام حسین ... نسل هر چی ... بزنه‌
  • IR ۰۵:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    9 29
    کار اشتباهی کرده حسینی ،دیدم بهش عوض شد
  • IR ۰۵:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    15 36
    اصلا گیریم که حجاب این خانم مشکلی نداشت ، آیا ورودش به زمین بازی قانونی بود!؟؟؟ والله تو همه ی دنیا هوادارانی که وارد زمین بازی میشن ، با بدترین برخورد توسط یگان ویژه ، از زمین خارج میشن و کسی اعتراضی نمیکنه و این برخورد کاملا طبیعیه حالا چرا تو ایران این موضوع رو جنجالی میکنن یا فوتبالیست ایرانی چرا وظایف خودشو نمی دونه ، حقا که فوتبالیستای ما همونجور که در فوتبال حرفه ای نیستن ، در اخلاق هم حرفه ای نیستن !!!
  • ارشام IR ۰۵:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    30 1
    کاش برای اختلاس ها و فسادها و دزدی ها این همه تفسیر می‌نوشتین...
  • سعید IR ۰۵:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    3 23
    تو خارج طرف بازیکن بوس کرد چون عرف وقانون اون کشور نبود اخراجش کردند از فدراسیون طرف بغل کرده جریمش کردند بغلی چند؟
  • ناشناس IR ۰۵:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    5 17
    بشرجایزوالخطاست،لحظه هائی درزندگی اتفاق می افته که تصمیم گیری سخت میشود ،خوب بود فراموش میشود.
  • .. IR ۰۶:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    23 4
    اون موقع ای که کنعانی دختر برد تو اتوبوس تیم ملی همتون لال بودین چرا؟ اون کار ناشایست انجام نداده بود؟؟.
  • حیدری IR ۰۶:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    28 4
    واقعا بعضی ها خجالت نمی کشن فقط دخالت‌های بیجا می کنند مگر تیم استقلال چکارتون کرده
  • کیان تاج IR ۰۶:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    27 2
    شماها .... خوردین که دارید آرامش استقلال رو بهم میزنید خیلی ...اید
  • پژمان IR ۰۶:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    4 27
    جریمه نقدی برای تخلف دینی از قبیل بغل کردن و بوسه یک قانون من در آوردی هستش. اگه قتل انجام شده باید دیه به خانواده مقتول پرداخت بشه و همچنین اسیب بدنی به شخصی باید هزینه درمان به آسیب دیده پرداخت شود،اما برای اولین بار میببنیم مثلا عمل گناه انجام شده اما جریمه اش تو جیب کمیته انضباتی میره.
  • GB ۰۶:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    5 30
    غلط میکنی جلو چشم مردم بی قانونی میکنی
  • عجب IR ۰۶:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    3 24
    راست میگن این چه کاری بودکرده جوگیرشده .خجالت بکشه گلرشیش تاخور
  • علی IR ۰۶:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    2 24
    باید به حسینی درس عبرتی داده شود
  • CH ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    22 5
    رفتار حسینی هیچ مشکلی نداشته ونخواهد داشت یک دختربچه ده ساله وارد زمین شده وقتی با واکنش عزیزان پلیس مواجه میشه ازترس به حسینی پناه میبره حسینی هم با درآغوش گرفتن او دراصل اوراضمانت میکند تا عزیزان پلیس بهش کاری نداشته باشند وبه بیرون زمین برود همین کار هم انجام میشود وبدون هیچ مشکلی غائله ختم بخیر میشود
  • علی IR ۰۶:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    12 17
    خاک بر سر نهادهای قانونی و انضباطی 😡😡😡
  • رضا IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    5 28
    حسینی این ... بازی ها چیه دقیقا پسر هوادار و رد میکنی اونوقت دختر و تو بغل میگیدی؟باید همه زندگیت و بگیرم ۳۰۰ تومن کمه
  • Gm IR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    6 23
    کسیکه شعورش نمی رسد که پلیس وظیفه امنیت دارد در هر نقطه از کشور، و روی هوا اظهار نظر می کند وبه پلیس پرخاش میکند باید به عقلش شک کرد ،چون به قانون پشت پا میزند اگر روزی دیگر قانون به نفعش بود و پلیس در محل حضور نداشت فریاد وا مصیبتا سر میدهد
  • زارعی DE ۰۶:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    5 31
    کارخیلی زشتی مرتکب شد که نیاز به جریمه سنگینی داره که یاد بگیره جلوی دوربین ازاین گونه حرفها دیگه تکرار نکنه
  • امیر IR ۰۶:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    4 34
    این آقای دروازه بانی چکاره هست که اینگونه بی اخلاقی و بی ناموسی را ترویج میدهد؟
  • بامداد SG ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    26 4
    ... خوب و کامل متن را بخوان اول نوشته باید با کنعانی زادگان برخورد قاطع تر می شد تا کار به اینجا نکشه،،، مشکل بینایی که ندارین اگر مشکل فهم و برداشت دارین
  • رایان IR ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    24 3
    حیف نت و وقتم ایران درست نمیشه
  • IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    2 28
    يا بايد فوتبال را تعطيل کرد يا ورود تماشاچی را ممنوع کرد یا مثل گذشته بانوان را از ورود به ورزشگاه منع کرد یا مثل همین موضوع برای این کار قیمت گذاشت در هر صورت باخت حتمیه
  • کاظمی IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    4 24
    دختره ترسیده و به حسینی پناه برده نه ؟ خب اون آشغال از قبل نمیدونسته که مامورین باش برخورد میکنن وقتی بخاد بره داخل زمین ، نمیدونم ملت داره به کجا میره ، از قانون حرف میزنن اما وقتی بخاد اجرا بشه موضع میگیزن همه !
  • نامنتها IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    25 5
    واقعا خدا نویسنده را شفای عاجل عنایت بده.آمین
    • عفت IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
      6 21
      یه جوری نظر دادی انگار پشت کوه زندگی می کنید. همه جای دنیا وارد شدن به زمین بازی ممنوع است هر کسی می خواد باشه و برخورد می شود دیگه نمی خواست حسینی ناجی بشه از خلاف حمایت کنه اگه قصد آسیب رسوندن داشتن هم الان همین نظر رو داشتین یا اون موقع همین حسینی چنان بلوایی می کرد که نگو نپرس قضاوت کردن سواد می خواهد در آسیب رسوندن
  • IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    7 25
    اینهایی که طرف دار بی حجابی هستند از هیز بازی خودشونه ،وگر نه چرا پسره رو بغل نکرده ...
  • رضا IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    22 5
    فقط اونجای این متنش قشنگه ک میگه پاسخ این دروازه بان را افکار عمومی در کامنتهای ذیل دادن.آخه مرد حسابی توی که داشتی مینوشتی از کجا میدونستی پاسخ افکار عمومی چیه.مگه اینکه متن پاسخ افکار عمومی رو هم از قبل آماده کرده بودین.
  • محمد IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    5 22
    جزییات را نمیدانم،اما از (سید) حسین حسینی که باید الگوی مسائل دینی(محرم و نامحرم) باشد از بقیه مردم چه انتظاری میشه داشت‌‌.‌.
  • علیرضا IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    5 27
    ایشون باید حرمت ها رو حفظ کنه و جایگاه خودش و بعنوان کسی ک بعضی از جووونا اونا الگوی خودشون می دونن رو بشناسه نه اینکه سوء استفاده بکنه . و متاسفانه بعضی باصطلاح پیشکسوت بیان ازش اسطوره بغل بسازه !! باید تنبیه بشه
  • فریدون IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    8 28
    دروازه بان بی غیرت آیا حاضری یک مرد بیگانه خواهرت رادرحضور خودت بغل کنه
  • محمودی IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    27 4
    همشهری انلاین؛ یه کم خحالت بکش. یه کم خجالت بکشششش.
  • پسر لر IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    2 23
    این صفحه دقیقا بازی با فولاد خوزستان هم اتفاق افتاد و اونجا جیمی جامپ مرد بود سید حسین همین رفتاری که با این خانم کرد اونجا هم انجام داد پس این رفتار هیچ ربطی به جنسیت نداشت و ...
  • جعفر IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    7 21
    سلام چرا ازفوتبال بیرون نمیکنید تا درس عبرتی باشه
  • محمد IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    26 4
    تا جونتون دربیاد ،... حسود.
  • حامد IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    24 3
    چقدر پول گرفتی ، این مقاله رو بنویسی؟
  • DE ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    28 6
    حالا چه ربطی به شما داشت کاسه داغ تر از آش شدین.....به کوری چشم دشمنان دم سید و اون هوادار خانم گرم بزن دس قشنگه رو
  • محمود RO ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    5 27
    درسته بازی سپاهان بالنگ بدون تماشاگر است طبق حکم کمیته انضباتی
  • Mohammad IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    26 2
    حالا که یه خانم دیده جوانمرد شده اما تو حرفاش درباره تیم رقیب آخر بی انصافا ونامرداش
  • فرشید IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    3 26
    شیشتقلالی هول
  • امیر IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    6 25
    جیمی جامپ که سرچ کنی دهها کلیپ از هر گوشه دنیا هر جای دنیا بالا میاد و به وضوح میبینی که وقتی جیمی جامپ میپره وسط چمن هر طور که شده جلوش رو میگیرند. گذشته از اون،اقای حسینی اگه به جای دختر یه پسر بود بازم همین عکس العمل رو نشون میداد؟؟
  • اختلاس IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    25 5
    این همه دوستان اختلاس بزرگ و میلیاردی میکنند کسی نیست که جریمه اشان کنند فقط گیر دادن به ي بازیکن که چرا هوادارش را بغل کرده شاید خواهر زاده اش بوده
    • رضا IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
      0 0
      بله.همین اتفاق هم افتاده
  • محمد IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    5 28
    من خودم استقلالیم یه بار کمپ ناصر حجازی دم در همین اقای حسینی زورش اومد با طرفداران عکس بگیره حتی با دو نفر در گیر شد که اعتراض کردن از ماشین پیاده شو در صورتی که بقیه از ماشینا پیاده شدن بخاطر هوادارا .حالا اگه همین آقای حسینی بخاطر یه طرفدار مرد جریمه میشد بازم میگف فدای سر طرفدار .گمان نکنم .کلا استقلالی ام. عشقم استقلال ولی رفتار آقای حسینی چه تمرین تیم ملی بودم چه استقلال با طرفدارا جالب نیس.هر چی رفتار خوب داره جلو دوربینه.البته اکثر فوتبالیستها و مربیا همینجورند جلو دوربین سنگ هوادار رو به سینه میزنن .
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    5 27
    دیگه بی غیرتی که شاخ و دم ندارد !!! ایشان در این مورد بسیار بی غیرت هستند که یک دختر غریبه را بغل می کند.
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    20 13
    درود بر دروازه بان با غیرت و با شرف
  • مرجان IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    9 35
    وقتی پای زنان به ورزشگاه باز شد دیگر این چیزها عادی می‌شود...باید جلوی ورود زنان و دختران به ورزشگاه ممنوع کنند..و اشد مجازات برای حسینی و امثال او گرفته شود
  • سامیار IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    30 7
    خیلی بی... تشریف دارین آقای نویسنده مگه چیکار کرده ها چه اتفاقی افتاده چرا جو الکی میدی پرسپولیسی بی خاصیت زورتون میاد حسینی دروازه بان خوبیه
  • محمد IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    10 28
    حرکت حسبنی یادآور رفتار رئیس فدراسیون اسپانباست که کاپیتان تیم زنان را بوسید و بالکل اخراجش کردند حالا میخوایم نون بری هم نکنیم و تقاضای اخراج هم نکنبم حداقل آقای حسینی باید گردن بگیره و عذرخواهی کند نه اینکه طلبکار باشد
  • هادی IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    5 35
    رسانه تمام پرسپولیسی ، چرا داری از کاه کوه میسازی دل یه هوادارو شاد کردن بخدا ایراد نداره چیکاره هستید شما اینجور با زندگی مردم بازی میکنید . از خدا بترسید
  • ابوالفضل IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    2 25
    از فردا تمام دخترا تو خیابون به پسرا پناه میبرند!😂
  • مهدی IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    3 24
    باور کنید اینها آبروی فوتبال وورزش ایران را بردن خاک تو ننگت ن کنن
  • یک فرهنگی IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    5 25
    سلام با وجود اینکه ورزش فوتبال ر ا واقعا دوست دارم ولی رفتار بعضی از فوتبالیستهای کشورمان باعث میشه که نگاهم به این ورزش پر هیجان عوض بشه متاسفانه کم نیستند انسانهای بی ظرفیتی که نه جنبه شهرت ونه جنبه پول را دارند اگر فدراسیون فوتبال برخورد بسیار قاطع انجام ندهد الا ماشاالله از این دست اتفاقها خواهد افتاد و گذر کردن از این ماجرا بدون عذر خواهی فرد خاطی یعنی فدراسیون خیلی هم از این اتفاقات بدش نمیاید چون عملا این فرد را همراهی کرده اگر این فرد می‌خواهد دوباره در انظار بازی کند باید وباید عذر خواهی کند
  • .... IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    3 22
    وقتی خانوما انتظار دارن حقوق مساوی با آقایون داشته باشن که به ورزشگاه بیان، باید بپذیرن که توی رعایت قانون و برخورد باهاشون هم مثل آقایون باهاشون رفتار میشه!!!!
  • ارشد IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    5 27
    کار حسینی اشتباه بود کسانی که دارین ازش حمایت میکنید شما هم کارتون درست نیست مگراینکه مسلمان نباشید .
  • آجودان IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    4 30
    طرف رئیس فدراسیون فوتباله تو اسپانیا زن فوتبالیست رو گرفت بوسید بهش گفتن چون بی اجازه بودت مصداق تجاوزه طرف رو بالا پایین کردن عزلش کردن جریمش کردن احتمالا زندان هم میره این الدنگ سید حسینی زن مردم رو بقل کرده حالا با رضایت یا بی رضایت کلا ۳۰۰ ملیون جریمش کردن ناراحتم شده پر رویی نجومی که میگن اینا هستن حیف پول که میلیارد میلیارد میریزن تو جیب شما
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    3 34
    یک عده از بازیکنان انقدر پر رو شدهاند که همه چیز را به مسخرله میگیرند پول مفت گرفتن مثل یک کادگر کار نکردن تا ببینی پو ل دراوردن چقدر زحمت دارد وهمچنین با این زفتاره مردم ایران را به تمسجر گرفتن
  • کوروش IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    2 29
    این جریمه تاثیر گذار نیست باید امتیاز کم کنند تا ببینم بازهم حرف مفت میزنه این هنجار شکن
  • یوزار IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    2 27
    سوگولی های کیسه تنان ، هر غلطی بکنند ، آزادند و محرومیت ندارند چون مجانینند!
  • کریمی IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    28 4
    خدایا نویسنده همشهری آنلاین رو شفای عاجل عنایت بفرما آمین یا رب العالمینن
  • آبی US ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    2 35
    جرم کدام سنگین است هوادار پسر را هل دادند یا دختر توی اتوبوس بردن
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    7 23
    حسینی خجالت نمی کشید جلوی چشم میلیونی نفر دختر مردم را بغل کرده
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    3 24
    عجب نباید این کار میکرد من بودم از استقلال اخراجش میکردم
  • اسلام IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    5 26
    حکمش شلاقه
  • باران IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    3 24
    بله وقتی نهادهای مسئول چه غافلانه و چه مغرضانه در خواب باشند وضعیتی این چنینی پیش میاد بازیگری که میلیاردی حقوق میگیره به نظرتون سیصد ملیون براش پولیه؟؟؟؟؟؟؟ نتیجه شم میشه پررو و بی غیرت شدن این افراد و بقیه شون بی قانونی کرده زبون درازیم میکنه
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    4 27
    خدایا ایران رو از دست زنان شیطان صفت نجات بده از پس بقیه دشمنان به راحتی برمیاد ما نمی‌دونیم با این زنان که مثل خوره افتادن به جان فرهنگ و دین و مرد و بچه های ایران و نجابت زبانزد ایرانی و باعث بی آبرویی ایران و فتنه و کشته شدن جوونهای ما شدند چکار کنیم لعنت به این شیاطین
  • گمنام IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    4 25
    این جور آدم ها که به گناهشون اصرار میکنن و پشیمان نمیشن... عاقبت بخیر نمیشن.. این آقا هم که سید هست خدا دو برابر عذابش میکنه
  • دختر ایرانی IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    5 24
    آقای فوتبالیست هنجارشکنی افتخار و باد در غبغب انداختن نداره شرم داره اون دختر بچه جوون و احساساتیه شما که به ظاهر بالغی شرفتو به چی فروختی! با ایشون باید شدیدا برخورد شه چون به قانون دهن کجی کرده
  • امین IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    22 7
    درود بر سید حسین حسینی قهرمان ایران زمین
  • احسان IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    1 21
    چون به قصدشهوت نبوده گناهی نیست.
  • حسین IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    2 27
    دمشگرم کاردرست وحرف حق را گفت حسینی اگر بغل کردن هوادار بدهست بغل کردن گاوصندوق بدتره اونا بگیرید اونا میگویید ببره حلال هست این حرام
  • ملت IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    1 17
    این موارد ناشی از بی عملی و عدم انجام وظایف قانونی،شرعی وعرفی مسئولین امر می باشد یقینا روزی در پیشگاه خدا ومردم باید پاسخ دهند. ممنون از مطلب بجایی که‌ گذاشتید
  • محمد IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    21 2
    فلسفه نوشتی این همه‌چرت پرت گفتی آسمونه به زمین دوختی.. آخرش اینه که کار حسینی درست بود...
  • محسن IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    2 16
    حسینی عامل یاختهای حساس سال قبل استقلاله.اززمانی که توفکرززآبودبندتیم روبه آب دادوگرنه ساپینتوخوب بازی میکرد.بازیکن نبایدجوگیربشه مثل غلامی.حسینی.و...
  • AT ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    2 16
    فقط فریبکاری یاددارن دقیقامثل نکونام
  • محسن IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    4 20
    لااقل ازپیشونداسمت خجالت بکش.دختربی حجابوبغل میکنی.چندسال استقلالوداغون کردی.ازترابی یادبگیرچقدخوب ومودب هرساله تیمشوقهرمان می‌کنه.
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    17 2
    خووب کاری کرد حسینی
  • shs IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    12 1
    خدایا تمام مریضها رو شفا بده خصوصا مریض های ذهنی دارای ذهن ناپاک رو آمین
  • نسیم IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    12 1
    تو رو خدا اینقد به همه چیز گیر ندید اگه می زد تو سرش همین شماها نمی شدید حامی حقوق زنان
  • ایرانی CA ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    3 12
    اگر یه پسر بود یه لگد هم بهش میزد. استقلال را بی بند وبار نشان داد.
  • علی توکل IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    12 3
    اگر انسانها بتونن روی کره ماه زندگی بکنند . ما ایرانیها 1000 سال دیگه هم گیر زنونه مردونه کردن صف نونوایی و استادیوم ها هستیم
  • مهمان IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    7 2
    رییس جمهور احمدی نژاد هم مادر چاورتز را بغل کرد آب از آب تکان نخورد این که یه بازیکنه
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    2 11
    این مقایسه آخر متنتون خیلی جالب بود نمدونستم رونالدو هم بابت بلغ کردن دخترها جریمه شده که اومدین با حسینی مقایسه ش میکنید
  • مصطفی IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    1 9
    بیخودی واکنش نشون ندین!!! این کار شما باعث میشه هر کوتوله ای دچار خودبزرگ بینی بشه...الکی بت سازی نکنید...
  • آفرین IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    9 1
    با دختران باید با لطافت برخورد کرد دقیقا برعکس پسران مثل خدمت که دختران معافند
  • ح م IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    1 10
    وقتی آقای کنعانی زادگان رابخاطراون حرکات می بخشن،آقای شیث ونصرتی جلوی دوربین پخش مستقیم فوتبال اون حرکت زشت راانجام میدن،ووقتی ازسلبریتی ها صدهانمونه اش رامی بینیم وآب ازآب تکان نمی خوره،پس دیگرزیادجوش نزنیدقانون ول معطل وتعطیله.این رشته سردرازداره به همین جا هم ختم نمیشه توسریال پایتخت هم دیدیم
  • Amin IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    14 0
    حسینی کار خوبی کرد که از دختره حمایت کرد و بهش روحیه داد. پس چرا یک دقیقه بعد اون پسری که اومد باهاش سلفی بگیره رو با کف دست به سینه پسره زد و اونو هول داد؟؟؟
  • 1930760655 IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    13 2
    تا چشت دربیاد.کار خیلی خوبی کرده
    • بهار IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
      4 3
      راستش اون شخص تصمیم شخصیه خودش بود چه حرکتی نشون بده و به کسی ربطی نداره
  • آریاآریایی IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    10 0
    اگه جیمی پسرروهم مث همین بغل میکرد قابل قبول بودولی...
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    9 4
    من پرسپولیسیم اما اقای حسینی بسیار پسر مودب و اقاست خواهشا دنبال این حواشی نباشید وقتی ی خانم جیمی جامب میاد تو زمین و مامورا اونطوری بهش حمله میکنن وظیفه اقا سید بود حمایتش کنه واقعا دمش گرم ❤️
  • علی IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    5 4
    پرسپولیسی هستم دم حسینی گرم
  • امپراتور IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    1 8
    هواداران پرسپولیس کبیر برای جریمه اش.پول جمع کنند.عجب جمله طلایی.هواداران پرسپولیس باید چوب بکنند تو ...‌.
  • برزیل ایران IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    2 9
    تا آخر فصل محرومش کنند 6تایی انگلیس
  • وطنم ایران IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    3 8
    عجب رویی داره.بدبخت 6تا نوش جان کردی.دختر مردم را در مقابل 85میلیون ایرانی هم بغل کردی.میگه جریمه اش300میلیون میدم .فدای سر آن دختر.
  • علی IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    5 4
    بنده خدا مگه چکارکرده اینقدبزرگش میکنن رسانه ها
  • ایرانی هستم IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    3 5
    کسی گفت چرا حقوق این بنده خداهارا دادن یا نه من هم به جای اون دروازبان بودم بغلش می کردم در این وضعیت که بنده خدا ترسیده بود
  • رضا IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    6 3
    ازکجا معلوم دختر جمی جامپ برنامه ریزی خودشون بوده بهونه گیری کنند جهت جلوگیری ازبانوان که امیدوارم من اشتباه فکر کرده باشم
  • الی IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    5 5
    کاملادرست بودحسینی خجالت بکش مگه زن نداری زن مردم روبغل میکنی☹
  • ممد IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    4 5
    سیصد میلیون الان میتونه خیلیها رو از ورشکستگی خیلیها رو از بدبختی و غیره نجات بده البته در حد خودمو میگم ، این پولهای مفتی که به این بازیکنا داده میشه که اکثرشونم تحمل این ثروت یهویی رو ندارن باعث میشه خلاف انجام بدن و از جریمه ابا نداشته باشن ، جریمه جای خود ولی چرا پسر هوادارو حول دادی مگه اینکه یه نیت دیگه داشته باشی
  • ناشناس IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    4 10
    زن زندگی آزادی اینا همون کسایی هستند که بغل مجانی میخواستن هم حسینی هم اون دختر یله و ول بایدجریمه سنگین بشن تا دیگه ازین غلطا نکنن
  • داود IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    4 2
    سلام، ایشون خیلی به حرکتش افتخار کرد. اما هرچی برای خودت میپسندی برای دیگران بپسند. اکر خواهر و دختر خودت تو رسانه در اغوش نامحرم دیدی خوشحال میشی؟؟؟
  • محمد IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    4 4
    باید برخورد شدید بشه ،که دوباره هیچ بازی کنی جرات نکنه از این نوع کارها بکنه،مگه قانون برای همه مساوی نیست پس باید برخورد بشه
  • ثریا IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    3 4
    به شدت باید باهاش برخورد شع که دیگه همچین غلطی نکند دروازه بانی خوبی هم نیست شیش تا از انگلیس خورد
  • سهراب IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    2 1
    با سلام.اینکه حرکت حسینی اشتباه بوده درست،ولی اینکه اینو اینقدر بزرگش میکنین و عمد بودن بهش میچسبونید درست نیست.شاید شما هم در اون موقعیت بودین ناخواسته همین کارو انجام میدادین.اینکه سریع قضاوت میکنید درست نیست.اگه اتفاقی برای شما بیفتد و به ضررتان باشد از خودتان دفاع نمی کنید؟با اینکه میدونید حق با شما نیست ولی از خودتون دفاع میکنید.در قضاوت عجول نباشیم
  • IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    1 1
    راستی چرا اون پسره رو هل داد، اما دختره رو بغل کرده!! ...
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    2 1
    ای کاش آنقدر که به این قضیه پرداختید به دزدی‌ها و اختلاسها هم می پرداختید.البته مسلما اجازه این کارها را ندارید...
  • Hosain US ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    0 1
    هرکس هرجور دلش بخواد زبونشو میچرخونه. منم شخصا اگه بودم سرجیمی جامپ اولی کلی بحث کشمکش واعصاب خوردی داشتم دومی رو که میدیدم فحشش هم میدادم چونکه عواقب اولی رودیدم واما مورد دوم آقا یاخانم راوی اگر دومی روهم بغل میکرد الان دوصفحه دیگم اضافش میکردی که این اقا اصلا قانون ومامورارو نادیده گرفته واهمیتی نداده ودومی راهم بغل کرد!؟ اصلا فارغ از جنسیت دومی .اما چه حیف که هرکس هرکاری دلش بخوادمیکنه وقانون روهم مثل زبونشان میچرخونن.
  • بهنام IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    1 1
    خدا اون فکر مریضتون شفا بده
  • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    1 0
    باید کمبته انضباطی حسینی رو برای همیشه از فوتبال محروم میکرد تا درس عبرتی باشه برای کسانی که برخلاف حکم اسلام ودین عمل میکنند وباعث بدآموزی دیگران میشوند
  • ناشناس IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    1 0
    حسینی کار اشتباهی کرده با آن هوادار پسر هم همین کار را می کرد حالا نمره منفی ها تعصبی منفی بدهند هیچی سر جایش نیست استقلالی ها پشتبانی تعصبی را کنار بگذارند حقیقت را قبول کنند
  • اکبروثوق IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    0 0
    شماخودتون اون دخترو را راه دادیدحالا ناراحتین یاروچیکارکنه یه هو اومده بغلش کرده
  • شمسی IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    1 0
    خدایا این فوتبالیست ها که نهایتش میرن ورودی جام جهانی وبر می‌گردند پوز چی رو ميدند انگار وظایفشان حفظ مهار غریزه زنان هنجار شکن مست هست
  • CH ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    1 2
    درود برازادی
  • محمد IR ۰۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    0 1
    رسانه بی طرف و دلسوز اخلاقیات زمان کنعانی زادگان یک دختر رو در اردوی ملی که مشابه خاک وطن هست برد و به نوعی آبروی دین و اسلام و عقاید ایرانی رو چوب حراج زد بهش در دنیا و حرکتش دقیقا مصداق خیانت به وطن بود چون نماینده ۹۰ ملیون ایرانی بود کجا بودید،با این تیتر که برای حسینی زدید به کنعانی حمله می‌کردید قطعا حرکتش به اندازه ای زشت و ابرو بر بود برای کشور که جریمش نه تنها محرومیت مادالعمر از فوتبال بلکه از زندگی هم باشه ولی متاسفانه عقاید شما هم حتی با رنگ پیراهن هم عوض میشه به خودتونم احترام نمیزارید
  • kasra IR ۰۵:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    1 1
    انگار خیلی بهتون فشار اومده.ما استقلالیا پشت کاپیتانمون هستیم با قدرت ....سر جریان اقای کنعانی اتوبوسی کجا بودین...شما حتی بلد نیستین سالم رقابت بکنین ... هیچ غلطی نمیتونین بکنین استقلال قهرمانه امسال...
  • نورا IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    1 1
    رفتارشان تمدن که نیست بماند همان جاهلیت مدرن و دیده شدن به هر قیمتی است و غفلت از یاد خداست که در حد شیفتگی به یک انسان جزء ظاهر می شود و دیگرانی که یک‌رفتار غلط و معصیت را به خاطر انجام معاصی دیگر در جانعه توجیه می کنند و همه این معاصی گسترش می یابند .گسترش فرهنگ مادیگری و لیبرالیسم و بت کردن سلربیتی ها
  • IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    1 0
    لامصبا بغل کنه جریمه میشه نکنه داد و هوار میزنید
  • شهروز IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    1 1
    کاش با همین حساسیت در مورد دزدان اختلاسگران هم مطلب بنویسین
  • IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    0 0
    میدونی ناراحتی خدا از این کشور اینه که خروجی هیچ کس با فکرو درونش تطابق نداره یعنی تقریبا کسی نمونده که اگر حتی کاری برای کسی انجام میده مطلق خواسته ذات و تفکر او باشد همیشه بخاطر چیزهای دیگه حرف میزنیم و یا کار می کتیم ولی درونمان چیز دیگه هست و همین چیزی هست که تورا به جهنم خواهد برد وخدا با هیچ کس کاری نداره که داره چکار می کنه اگر آنچه را که درونت میگه خلافش انجام ندی
  • حسین IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    3 0
    غلط کرده ... 6تایی،،،باید جدی باهاش برخورد بشه ،،نباید هر ... دلش خواست بخوره
  • شیخ جعفر IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    2 0
    بسمه تعالی شأنه و اما بعد ؛: اول باید بررسی شود آقای حسینی کاپیتان تیم استقلال احکام شرعی را قبول دارد، یا واقف به آن هست؟! مسلمان شناسنامه ای یعنی همین معزل، فرد ورزشکار است مسلمان است اما از احکام الهی بی خبر است ، یکی نیست به این فرد بگوید، بدبخت فردای قیامت هوادر می تواند آثار حرامی که مرتکب شدی از بین ببرد و گردن بگیرد ؟! ای کاش می شد همه ملتزم به احکام الهی شویم، کمیته انضباطی بهتر کشک سابی کند!
  • اسکندر IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    0 2
    شما که در مورد معضلات فوتبالیست ها می نویسید در مورد حرکت ناشایست اسماعیلی فر هم می نوشتید البته از نظر شما لنگی ها اون حرکت تشویق هم دارد
  • متین IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    1 1
    خب تو قصدت حاشیه درست کردنه همه جوره هم مشخصه برو ویدیو رو نگا کن حسینی دو بار پشت سر هم داد میزنه بغلم نکن بغلم نکن بعد چطوری حسینی به پلیس گفته ولش کن بعد خودش با پلیس درگیر شه؟ یکمی که نه خیلی احمقی متاسفم از همچین کلماتی استفاده میکنم
  • احمدابراهیمی IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    3 0
    دروازه بان بی ... استقلال دختر نامحرم را در آغوش می‌کشد.نیروی انتظامی بدبخت فحش می‌خورد آخرهم با یک جریمه نقدی نه ورزشی کار تمام می‌شود ...
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    1 0
    برین فیلم کامل نگا کنین بعد بیاین قضاوت کنین
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    0 2
    😂😂😂کل نوشته ها از سر سوختنه هااااا
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    0 1
    اگه نیروی یگان ویژه اون دختر میگرفت واززمین خارج می کرد خارج از عرف نبود مگه تو ورزشگاه نیروی یگان ویژه خانم هم داریم دارید برای حسینی حاشیه درست میکنید از حاشیه درست کردن برای باشگاه بجای نرسیدیدحالا دارید برای بازیکان حاشیه درست میکنید لعنت بر دشمنان استقلال
  • پناه DE ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    0 2
    ملت ما رو نگاه دغدغه اشون در چه سطحیه !!مگه شماهارو بغل کرده که ناراحتیت ؟
  • علی IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    3 0
    من خودم استقلالی ام ولی بیشتر طرفدار قانون هستم حسینی باید بیشتر مجازات می‌شد
  • سپاس IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    0 2
    بغل کردنِ مادرِ چاوز، جریمه و محرومیت و داد و بیداد نداشت؟
  • Uh IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
    2 0
    باز بی قانونی شروع شد و یک عده دارن رفتار رنگی میکنند فقط حمایت از قانون مداری نه حمایت از قانون شکنی افتاد
  • Arya IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    0 0
    دختره بی شخصیت هم یه هفته بفرستن آب خنک بخوره دیگه از این غلطا نمیکنه
  • ناشناس IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
    0 0
    علی هیبتی تو روسیه قانون رو زیر پا گزاشت هوادارای روسیه چیکارش کردن ؟