همشهری آنلاین: مدیر عامل بورس اوراق بهادار تهران طی حکمی مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل این سازمان را منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی بورس تهران، ابولفضل شهرآبادی طی حکمی از سوی حسن قالیباف اصل ، به عنوان مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل بورس تهران منصوب و در مراسمی رسما معارفه شد.

قالیباف اصل در این مراسم گفت: روابط عمومی و بین‌الملل ویترین شرکت به شمار می‌رود و با یک روابط عمومی پویا وارتباطات بین‌الملل، می‌توان عملکرد و حجم گسترده فعالیت‌های صورت گرفته در بورس تهران را به اطلاع مردم رساند.

وی به فرهنگ‌سازی در بورس اشاره کرد و افزود:‌ روابط عمومی با برنامه‌ریزی و فعالیت تخصصی خود می‌تواند در جهت فرهنگ‌سازی بورس در سطح جامعه گام‌های بلندی بردارد.

در ادامه این مراسم ابولفضل شهر آبادی نیز گفت: برنامه‌ریزی مناسب و تخصصی در جهت رسیدن به اهداف روابط عمومی و بین‌الملل، در چارچوب اهداف اصلی و کلان بورس، سبب افزایش سطح فرهنگ‌سازی و ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات بورس اوراق بهادار تهران به هموطنان می‌شود.

شهرآبادی، پیش از این مسئولیت پروژه‌های"بورس بین‌المللی کیش" و "بورس بین‌المللی اسلامی" را در بورس تهران بر عهده داشت، که پروژه‌های مزبور در قالب مدیریت جدید نیز ادامه خواهد یافت.

با تغییرات ساختار سازمانی ایجاد شده در بورس اوراق بهادار تهران، مدیریت روابط عمومی و اطلاع رسانی و مدیریت امور بین‌الملل با یکدیگر ادغام شده و واحد جدید تحت عنوان "مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل" فعالیت خواهد کرد.

کد خبر 84432

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز