یکشنبه ۷ تیر ۱۳۸۸ - ۱۰:۱۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: مرگ یک خواننده پاپ تعداد زیادی از مسئولین وب‌سایت‌های بزرگ را به دردسر انداخت.

تنها ساعاتی بعد از اعلام خبر مرگ یک خواننده پاپ وب‌سایت‌های پر بیننده‌‌ای مانند اخبار گوگل با درخواست‌ها و جستجوهای زیادی روبرو شدند به طوری که بین ساعت 14:40 و 15:25 به وقت آمریکا کاربران این وب‌سایت‌ها با پیغام‌های خطا از طرف سرور روبرو می‌شدند.

شرکت گوگل در گفتگو با بی‌بی‌سی اعلام کرده که متخصصان این شرکت در ابتدا با دیدن ترافیک عظیم سایت، احتمال یک حمله اینترنتی به سرور را می‌دادند و از کاربران با پیغام "درخواست شما شبیه درخواست‌های اتوماتیک یک برنامه ویروس یا Spyware است" پذیرایی کردند.

وب‌سایت سی‌ان‌ان هم در ساعات اولیه اعلام خبر مرگ جکسون، با 20 میلیون Page View روبرو شد. این میزان تقریباً یک پنجم 103.7 میلیون Page View سالانه این وب‌سایت است. [مفاهیم: تفاوت Visits ،Views و Hits در چیست؟]

در ساعات مشابه وب‌سایت یاهو با 16.4 میلیون بازدید کننده، رکورد 15.1 میلیونی بازدید‌کننده‌‌ روز انتخابات آمریکا را شکست.

سرویس Trends گوگل که دارای یک میزان سنجش برای اهمیت کلمه‌های جستجو است، جستجو برای کلمه "مایکل جکسون" را با مرحله "Volcanic" بی‌سابقه توصیف کرد.

البته فقط سایت‌های خبری از مرگ او به دردسر نیفتادند و پست‌های متعدد کاربران شبکه‌های اجماعی، مدیران این وب‌سایت‌ها را شگفت زده کرد به طوری که یکی از شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار اعلام کرده که کاربرانش 66500 مطلب حاوی این کلمه را پست کرده‌اند.

کد خبر 84419

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز