شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۱
۰ نفر

شهروندان معترض آمریکایی در اعتراض به کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل و جنایات ضدانسانی تل‌آویو در نوار غزه با رنگ قرمز خوبی به استقبال بلینکن رفتند.

همشهری آنلاین: شهروندان معترض آمریکایی در اعتراض به کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل و جنایات ضدانسانی تل‌آویو در نوار غزه، با رنگ قرمز به نشانه خونریزی از «آنتونی بلینکن»، وزیر امور خارجه آمریکا پیش از ورود به یک مراسم استقبال کردند.

معترضان روی خودروی رسمی و مشکی رنگ بلینکن رنگ قرمز پاشیدند و همچنین جاده محل عبور وزیرخارجه آمریکا را با رنگ قرمز، رنگ پاشی کردند.

کد خبر 843969

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدبهرامی بلوچ IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    0 0
    بایدن دیر فهم است تازه متوجه شده بی بی یک جنایتکار وقاتل وکودک کش است صهیونیستها از کشتن کودکان حتی از کشتن نظامیان خود لذت میبرند
  • هادی ایرانی IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    0 4
    سلام ودرود خدابه شماشیردلان سپاه وارتش وهمه مردمی که در انتظار لبیک به رهبر مقتدر ومومن خودهستندتابرای نابودی این رژیم غاصب امریکایی انگلیسی حرکت کنند همه دنیامیداند که اسراییل 74سال نتوانسته است مردمی راکه بادست خالی ایستادندراازخاکشان دورکنند این تبل توخالی بادستان دلیرمردان این سرزمین با لبیک یاخامنه ای به یاری امام زمانمان نابود خواهدشد ارادتمند همه شیرمردان وشیرزان مملکتم بنی اسدی اژبم