شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی از برگزاری جلسه مقامات نظامی و امنیتی این رژیم برای بررسی چگونگی پاسخ انتقامی ایران خبر داد.

جلسه مشورتی صهیونیست‌ها

به گزارش همشهری آنلاین، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی از آغاز جلسه امنیتی با حضور «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر، «یوآو گالانت» وزیر جنگ، «بنی گانتس» وزیر جنگ پیشین و عضو کنونی شورای جنگ و «گادی آیزنکوت» عضو شورای جنگ رژیم صهیونیستی خبر داد.

براساس گزارش این شبکه، جلسه امنیتی با هدف بررسی چگونگی اقدام انتقامی ایران و همفکری درباره شیوه های مقابله با آن برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی دوشنبه سیزدهم فروردین ۱۴۰۳ سختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق پایتخت سوریه را مورد حمله قرار داد و این ساختمان به طور کامل تخریب شد.

در همین رابطه، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای از شهادت سرداران محمدرضا زاهدی و محمدهادی حاج رحیمی و پنج تن از همراهان در جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق خبر داده بود.

به دنبال این اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی، بسیاری از کشورهای جهان آن را قویا محکوم کردند.

مسئولان جمهوری اسلامی بر تنبیه رژیم صهیونیستی به خاطر این جنایت تاکید کرده و اقدام تلافی جویانه در این باره را قطعی اعلام کرده اند.

کد خبر 843679
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha