نتایج یک نظرسنجی تکان دهنده نشان می‌دهد انگلیسی‌ها برای صرفه جویی در هزینه‌ها به ترفندهای عجیبی متوسل می‌شوند.

انگلیس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان مردم انگلیس برای صرفه جویی در هزینه، چای کیسه‌ای را روی بند رخت خشک می‌کنند تا دوباره دم کنند، لباس‌های کثیف خود را بو می‌کشند تا بفهمند که آیا فعلاً می‌توانند بدون شستشو آنها را بپوشند یا خیر، و برای صرفه جویی در هزینه به ترفندهای دیگری متوسل می‌شوند. این را روزنامه دیلی استار با استناد به نتایج نظرسنجی vouchercodes.co.uk گزارش داده است.

دیلی استار، نتایج این نظرسنجی را تکان دهنده می‌خواند.

انگلیسی‌ها که به سرعت فقیرتر می‌شوند، نه تنها در مصرف چای و مواد شوینده صرفه‌جویی می‌کنند، بلکه موهای خود را کوتاه کوتاه می‌کنند تا نیاز به آرایش و اصلاح زود به زود نداشته باشد، بسته‌های چاشنی را در فروشگاه‌های اسنک به صورت اشانتیون تهیه می‌کنند و برای کاهش هزینه‌ها از صبحانه مورد علاقه و معروف خود دست می‌کشند و به غلات صبحانه بسنده می‌کنند.

نظرسنجی از بزرگسال انگلیسی نشان داد که از هر هفت نفر، یک نفر- حدود ۱۵ ٪ - چای کیسه‌ای را برای استفاده بیش از یک بار خشک می‌کند؛ زنان بیشتر این کار را انجام می‌دهند - ۱۶ درصد از زنان در مقایسه با ۱۴ درصد از مردان.

پیشتر نیز گزارش شد میانگین بهای پرداختی برای قبوض انرژی در انگلیس در سال ۲۰۲۳ به بالای ۵ هزار پوند به صورت سالانه افزایش می‌یابد.

کد خبر 843650

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 12
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۵:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    5 5
    از گسترش فقر در ایران هم بنویسید
  • م IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    2 4
    در ذات انگلیسی ها صرفه جویی نهفته است. این را نمی دانستید