همشهری آنلاین: سخنگوی شورای نگهبان گفت: زمان آغاز به کار هیئت ویژه بازشماری صندوق‌های رای پس از مشخص نمودن نحوه فعالیت این هیئت به زودی اعلام خواهد شد

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در گفتگو با مهر اظهارداشت: پس از برگزاری جلسات با اعضای شورای محترم نگهبان واعضای هیئت ویژه تشکیل شده برای بازشماری صندوق‌های رای، نحوه فعالیت و کاراین هیئت مشخص شده و اعلام خواهد شد.

وی افزود: زمان آغاز فعالیت هیئت ویژه بازشماری 10درصد از صندوق های رای پس از تعیین کردن نحوه فعالیت این هیئت خواهد بود.

سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به این سئوال که آیا میرحسین موسوی و مهدی کروبی نمایندگان خود را که قرار است تا عصر امروز (شنبه 6 تیر) به منظور نظارت بر امر شمارش 10 درصد از صندوق‌های رای حضور داشته باشند، معرفی کرده‌اند یا خیر؟ تصریح کرد: آنچه بنده از آن مطلعم و از رسانه‌ها نقل شده، این است که تاکنون این دو کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دهم، نمایندگان خود را که قرار است به همراه هیئت ویژه بازشماری صندوق‌ها بر روند کار بازشماری صندوق ها نظارت کنند، معرفی نکرده‌اند.

وی ادامه داد: بر اساس همین اخبار بنده هم شنیده‌ام که آقای رضایی نماینده خود را برای نظارت بر امر بازشماری 10 درصد از صندوق‌ها به همراه هیئت ویژه معرفی کرده؛ اما حضور او را مشروط به حضور نمایندگان میرحسین موسوی و مهدی کروبی دانسته است.

گفتنی است روز گذشته سخنگوی شورای نگهبان از تصمیم این شورا برای تشکیل هیئت ویژه 6 نفره برای نظارت بر بازشماری 10درصد از صندوق ها متشکل از آقایان علی اکبر ولایتی، قربانعلی دری نجف آبادی، محمد حسین رحیمیان، محمد حسن ابوترابی فرد، غلامعلی حداد عادل و گودرز افتخار جهرمی خبر داد

کد خبر 84363

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز