پیشکسوت استقلال گفت: بارها از زبان نکونام شنیدیم که مهدی قایدی از استقلال رفت، محمد محبی جدا شد. آقای نکونام اینجا استقلال است

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین رضا رجبی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال سه‌شنبه‌شب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به تساوی این تیم مقابل مس رفسنجان، اظهار داشت: برای اینکه بخواهم درباره شرایط استقلال حرف بزنم باید به عقب برگردم؛ به تمام روزهایی که با تلویزیون، رادیو، خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها مصاحبه می‌کردم و بر این باور بودم که استقلال بازیکن دارد و باید به جای ارائه فوتبال تدافعی، فوتبال هجومی را در دستور کار قرار دهد.

وی ادامه داد: در بازی با مس رفسنجان به خاطر شهامت محرم نویدکیا و فوتبال رو به جلویی که مس رفسنجان در ورزشگاه آزادی انجام داد، استقلال مجبور شد بازی تدافعی را کنار گذاشته و به بازی رو به جلو روی بیاورد. حاصل این فوتبال رضایت همه آنهایی بود که در ورزشگاه حضور داشتند یا بازی را از از طریق تلویزیون تماشا کردند.

وی افزود: ذهنیت جواد نکونام این است که ابتدا گل نخورد و بعد گل برتری را بزند و سه امتیاز بازی را به دست آورد. این نوع بازی کردن برای تیم‌های کوچک است نه استقلال؛ در استقلال همه انتظار دارند این تیم فوتبال زیبا بازی کند، انتظار دارند در هر بازی موقعیت‌های زیادی برای گلزنی روی دروازه حریف خلق کند. زمان ما اگر 2 بر صفر هم برنده می‌شدیم از عملکرد خودمان رضایت نداشتیم.

پیشکسوت استقلال اضافه کرد: بارها از زبان نکونام شنیدیم که مهدی قایدی از استقلال رفت، محمد محبی جدا شد. آقای نکونام اینجا استقلال است و در این تیم بازیکنان بزرگ‌تر از قایدی و محبی آمدند و رفتند و اگر بخواهیم برای رفتن دو بازیکن عزا بگیریم که باید فاتحه استقلال را بخوانیم!

رجبی درباره دعواهای تکراری نکونام با علی خطیر(مدیرعامل استقلال) گفت: دوباره شاهد حواشی در استقلال هستیم. من نمی‌فهمم چرا این اتفاقات میفتد؟! اعتقاد دارم هر چقدر هم اختلاف بین مربی و مدیریت وجود دارد، باز هم نباید نکونام این طور به مدیریت باشگاه بی احترامی کند. ما سال‌های سال فوتبال بازی کردیم و به مدیریت باشگاه احترام گذاشتیم.

وی افزود: نکونام می‌گوید علی خطیر دوست ندارد استقلال قهرمان شود حالا سوال من از نکونام این است که اگر استقلال قهرمان شود علی خطیر نقشی در آن ندارد؟ موفقیت یا ناکامی استقلال در کارنامه او ثبت نمی‌شود؟ مدیر با کارنامه‌اش مورد سنجش قرار می‌گیرد و هیچ مدیری دلش نمی‌خواهد که تیمش قهرمان نشود. نکونام در اسپانیا و لالیگا بازی کرده است. من از او یک سوال دارم؛ آیا در اروپا سرمربی تیم علیه مدیر حرف می‌زند؟ اگر این اتفاق بیفتد باشگاه چه تصمیمی می‌گیرد؟

بازیکن سال‌های دور استقلال اضافه کرد: من امیدوارم این مصاحبه‌ها و دعواهای جواد نکونام فرار رو به جلو نباشد، اگر این طور باشد و بخواهد قهرمان نشدن احتمالی در لیگ برتر را به این مسائل که الان در مصاحبه‌هایش بیان می‌کند، ارتباط دهد، نه برای من، نه برای دیگر پیشکسوتان استقلال و نه برای هواداران قابل قبول نخواهد بود. با یک مساوی که نباید زمین و زمان را بهم ریختو به خدا خسته شدم و مردم خسته شدند، مردم این قدر درگیر مشکلات اقتصادی هستند که دیگر مصاحبه‌های نکونام و حرف‌هایی که می‌ زند برای‌شان جذابیتی ندارد.

رجبی ادامه داد: خیلی از پیشکسوتان دیگر هم از این رفتارهای نکونام خسته شدند و وقتی در جمع‌های خودمانی با آنها حرف می‌زنیم ابراز نارحتی می‌کنند و خیلی راحت بگویم که می‌گویند «نکونام دیگر شورش را درآورده است»! می‌دانید چرا آنها حرف نمی‌زنند به خاطر این است که جامعه ما بد شده است. الان یکی بخواهد انتقاد کند در فضای مجازی فحش می‌خورد، برای همین سکوت می‌کنند. من دوست دارم بعد از مصاحبه‌ام فحش بخورم چون احساس می‌کنم که زنده هستم! حرف حق می‌زنم و تا آخر پای آن می‌مانم.

ما دیگر از نکونام خسته شدیم؛ شورش را درآورده است | این همه بازیکن برای استقلال بس نیست؟

وی درباره مصاحبه برخی مربیان استقلال که در واکنش به انتقادات از عدم نمایش هجومی تیم، گفته بودند که «مقابل مس رفسنجان هجومی بازی کردیم و 2 امتیاز از دست دادیم» نیز اظهار داشت: اگر استقلال نمایشی که مقابل مس رفسنجان به اجرا گذاشت را در همه بازی‌ها اجرا کند، به راحتی رقبا را شکست می‌دهد. امیدوارم این شهامت و انرژی که در بازی آخر استقلال شاهد بودیم، ادامه پیدا کند نه اینکه دوباره به سبک و سیاق گذشته برگردیم.

پیشکسوت آبی‌ها اضافه کرد: مگر روز دربی که استقلال فوتبال بازی نکرد و با همه نفراتش دفاع کرد، برنده شد؟ در دربی 2 امتیاز از دست نداد؟ در بازی رفت مقابل سپاهان که در اصفهان برگزار شد مگر استقلال دفاعی بازی نکرد؟ با دفاع شکست نخورد؟ این حرف‌ها درست نیست، این تفکرات باعث خواهد شد تا آینده فوتبال به خطر بیفتد. این نوع بازی کردن باعث می‌شود تا تیم ملی مقابل فلسطین به مشکل بخورد. الان دیگر بازیکن پدیده و جوان در فوتبال ایران نداریم، دلیلش چیست؟ به خاطر این است که خلاقیت از بازیکنان گرفته می‌شود. شما برای هواداران استقلال نظرسنجی بگذارید، بیش از ۹۵ درصد هواداران دوست دارند استقلال زیبا بازی کند نه اینکه به لاک دفاعی فرو برود.

رجبی ادامه داد: اینکه سرمربی استقلال مدام مصاحبه کند و بگوید بازیکن نداریم توهین به بازیکنان فعلی استقلال است. مگر با این نفرات صدرنشین نیست؟ استقلال در کدام پست‌ها بازیکن ندارد؟ من برایتان تک‌تک بازیکنان را نام می‌برم تا حقایق برای مردم روشن شود. استقلال در هر پست 2 بازیکن خوب در حد تیم ملی دارد. اگر استقلال حرف از بازیکن نداشتن بزند، ملوان، استقلال خوزستان، نساجی مازندران، هوادار یا تیم‌های دیگر چه حرفی بزنند؟! باز هم تاکید می‌کنم این نوع حرف زدن بی احترامی به بازیکنان فعلی استقلال است.

وی افزود: استقلال درون دروازه سید حسین حسینی را در اختیار دارد که نیازی به تعریف و تمجید ندارد. دروازه‌بان دوم استقلال محمدرضا خالدآبادی است که در تیم امید ایران فیکس بود. در دفاع چپ ابوالفضل جلالی و جعفر سلمانی حضور دارند که هر کدام درجه یک هستند. جلالی به جام جهانی رفت و الان یکی از بهترین چپ‌های ایران است. در دفاع وسط رافائل سیلوا، محمد حسین مرادمند، ایمان سلیمی، آرمین سهرابیان حضور دارند. باز هم بازیکن می‌خواهند؟ سوال من این است دیگر چه بازیکنی را در دفاع می‌خواهید؟ در منطقه راست، یامگا و حردانی بودند، وقتی یامگا مصدوم شد و حردانی بیشتر به میدان رفت به تیم ملی راه پیدا کرد.

پیشکسوت استقلال درباره دیگر بازیکنان این تیم نیز گفت: سامان تورانیان دیگر بازیکن منطقه راست استقلال است که در تیم امید بود. او اگر در هر تیمی جز استقلال بود الان به تیم ملی دعوت شده بود. این بازیکن توانایی‌های فنی زیادی دارد و من نمی‌دانم چرا نادیده گرفته می‌شود! در خط هافبک روزبه چشمی، آرش رضاوند، ماشاریپوف، زبیر نیک نفس، امید حامدی‌فر حضور دارند. مهدی مهدی پور هم مصدوم شد. هر تیمی در ایران آرزوی داشتن این نفرات را دارد. در فاز تهاجمی مهرداد محمدی، گوستاوو بلانکو، پیمان بابایی و آرمان رمضانی هستند. ارسلان مطهری هم که توسط نکونام در لیست مازاد قرار گرفت. استقلال نه تنها بی‌مهره نیست بلکه مهره‌های زیادی هم دارد.

کاپیتان اسبق استقلال در پایان گفت: به خدا این دعواها دیگر به سوژه مردم کوچه و خیابان برای تمسخر ما تبدیل شده است. پول‌های میلیاردی را آقایان می‌گیرند اما حرفش را باید ما بشنویم! نکونام که می‌گوید استقلالی است باید این شرایط را درک کند هوادارانی هستند که قُلک خود را می‌شکنند تا بلیت بازی را بخرند. شاید او بیشتر سال‌های فوتبالش را در تیم‌های بی‌هوادار بازی کرده باشد اما اینجا استقلال است. من حق دارم از استقلال حرف بزنم. اگر من حرف نزنم چه کسی باید بزند؟! ۱۲ سال برای استقلال بازی کردم، پنج رده ملی حضور داشتم. مراسم هفتم پدرم از مسجد با پیراهن مشکی به رختکن استقلال آمدم و لباس عوض کردم و به زمین رفتم تا بازی کنم. سر این موضوع خانواده‌ام ناراحت هستند اما من باید از حق تیمم دفاع کنم، آبروی استقلال، آبروی من است.

کد خبر 843399

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 106
  • نظرات در صف انتشار: 51
  • نظرات غیرقابل انتشار: 126
  • مهدی زایری IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    ماهم ازدست شماپسکسوتا خسته شدیم بجای اینکه ازحق استقلال دفاع کنین با انتقادهای مسخرتون دشمن شادمیشین
    • IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
      88 35
      از چی دفاع کنن ؟! از هوچیگری نکونام ؟! با این همه بازیکن از چی گله می‌کنه ؟! ماشاریپوف و سیلوا را خرید پرسپولیس اورونوف و حسن را خرید ، انقد ساده هستید میخاد اگر قهرمان نشدن بهانه جور باشه
    • احمد US ۰۴:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
      39 21
      دوست عزیز انتقادش کاملا بجاست، ولی انتقادش رو نباید رسانه‌ای می‌کرد ، وگرنه اگه چیزی از فوتبال سرت بشه میفهمی که استقلال بیش از حد میره توی دفاع ، ما باید بیشتر حمله کنیم، باید به بازیکنامون اعتماد کنیم.
    • RS ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
      40 80
      اینا پیشکسوت نیستن! اینا دلال‌های مدیرعامل هستن که واسه منافع خودشون دندون تیزکردن! اگه بازیکن خوب بیارن دیگه پول واسه اینا نمی‌مونه
    • شاهین IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
      21 54
      هر کاری هم بکنید و تهمت و افترا و هر حاشیه ای هم برا تیم استقلال و سرمربی توانایش بیان کنید بدانید که جواد نکونام سرور و سالار همه لنگیان در جهان است!! و تیم مردمی استقلال محبوب همه دلهای ما هواداران است و امسال بکوری همه شما لنگیان حسود، قهرمان لیگ برتر میشویم عشق فقط عشق است استقلال کبیر و قهرمان✌✌💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
  • ن IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    پیشکسوت استقلال، حیف جواد که شما بخواهید راجع بهش نظر بدید. اتفاقا هوادار استقلال از صحبت های بدون فکر امثال شما خسته شدند. سبک بازی دفاعی ایتالیا هم عالیه . سبک بازی استقلال هم تا قبل از نظریات دوستان مثل شما و دشمنان، دفاعی و گلهای بیشتر از پرسپلیس هست. بگذارید سرمربی کار اصولی تیم ش را پی گیری کند.
  • جابر IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    رحمت به شیری که خوردی و حرف حق را زدی
    • یاسین IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
      11 24
      خدا رحمت کنه شما و لنگتون رو،، لنگیان همیشه گریه..
    • ابراهیمیان IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
      24 15
      داداش تمام بازیها قلبمون تو دهنمونه،این چه بازیه تو در بی مردیم زنده شدیم، من از تیمم بازی هجومی میخوام، من کاری به تیمها ندارم که از داوری سود بردن،ماهم با لطف داور صدر جدولیم......
  • IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    رفیق شفیق کی‌روش از این بهتر نمیشه
  • محمد قُلی IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    با سلام ۶۷ سال استقلالی هستم آقای نکو نام زوده برا استقلال برا دسته دو خوبه
    • اس اس US ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
      41 10
      دمت گرم،حداقل ۴۰ساله استقلالی هستم)کاملا درست میگی برو لیگهای پایین تر اگه پاس یا هرتیم دیگری دوست داشتی مربی اش شو و دفاعی بازی کن،ما استقلالی‌ها با سانترهای جوادزرینچه و تکنیک‌های مختاری فر و فرارهای اکبرپور زنده ایم ،بازی دفاعی نمیخواهیم..
    • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
      4 26
      مگه باشگاه استقلال و پرسپولیس برای بعد انقلاب نیست؟؟؟؟
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    دمت گرم واقعا نکونام شورش را درآورده
    • ایران من US ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
      12 14
      اینا برای بحران سازی استقلاله.نصاحبه رجبی مربوط به جند ماه قبله..در ضمن استقلال دو ستلره فروزان داره که یکی قبل از انقلاب و دومی بعد از انقلاب گرفته..تا کور شود هر انکه نتواند دیدن
  • IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    اقای پیشکسوت اگر نکونام گلایه می کند برای رقابت قهرمانی است ملوان و نساجی و فولاد برای سقوط نکردن می جنگند
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    رجبی 😂😂😂😂 فقط نکونام،،، خطیر وظیفشو انجام نداد بازیکن نگرفت ،ما حاطریم ذخیره های لنگ بیان استقلال
  • محمد IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    حال جواتی با یک فصل کمتر ادای. پیشکسوت ودلسوز استقلال را درمی‌آورد!!! وهمش منم منم هستش ، آقای خودشیفته اشتباهاتت را گردن مدیرورسانه وهوادارننداز
    • ح . ج IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
      8 9
      چند تا از اون ذخیره ها رو نام ببر من نمیگم لنگ بازیکن خوب ندارد ولی استقلالم پر مهره است و بازیکن خوب کم ندارد و تیم بجای شکایت باید کار خودش را انجام بده و هر کس سلیقه خودش را دارد و می تواند انتقاد کند
    • رضا IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
      14 13
      چقدر کیسه بدبخته که ذخیره های ما آرزوی آنهاست
  • NL ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    من با‌سخنان آقای موافقم نکونام‌مربی‌بزرگی است بازیکن‌بزرگی بوده آلان هم خیلی عالی کار می‌کند ولی آدم بزرگ ومربی‌بزرگ باید جایگاه خودش را‌بداند. مربی جای خودش مدیرعامل جای خودش شرایط هم امین است حالا یا با این شرایط می تواند کار کند که چه بهتر اگر نمی تواند با تمام‌احترام . خیلی محترمانه خدا حافظی کند ورود با مصاحبه های کنایه آمیز کاری از پیش نمی. رود
    • Amir TR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
      9 7
      البته خطیر مدیر عامل تیمتون نیست!
  • ا US ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    بالاخره یه استقلالی فنی و بدرد بخورپیداشد نه اون نوری بی دانش
  • IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    حرف حق
  • سعید IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    64 74
    بحث بازیکن نیست..بحث تبعیض است.. بحث عدم دفاع مدیر عامل از حق تیم است. شما ببین یک نمونه تبعیض درمورد دو تیم زیر نظر یک وزارت. هافبک پیروزی سروش رفیعی.یاسین سلمانی.اورونوف .سعید صادقی. نمیدونه کدومش بزاره توزمین درعوض هافبکای استقلال ببین
  • اکبر IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    گربه دستش به گوشت نمی رسید می گفت بو می ده حکایت رجبی هست
  • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    87 38
    واقعا آقای خطیر بهترین مدیرت دارد جواد سر مرئی نیسا به خدا استقلال خوب بازی نمی کند.‌وسلام
    • ن IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
      3 3
      مدیر خوب بودنش که عالم گیر هست همه می دونند حق بازیکن را نمی ده. افتخارش اینه که رافائل را به زور دادن طلبش آورده و حقوق نمی ده بهش. لیاقت هیچکدام از بازیکن ها و سرمربی و مربی ها را خطیر و دار ودسته ش ندارند.
  • کوروش هخامنشی IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    87 23
    دمت گرم آقای جباری نازنیین و حرف حق رو زدی
  • ایرانی IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    98 20
    حرف حسابی زد درود به شرف چنین ورزشکارانی
    • مسعود IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
      11 2
      اول اسم کارشناس یاد بگیر بعد نظر بده پروفسور
  • تاجی💙 IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    46 72
    آقای رضا رجبی شما از نکونام عزیز خسته شده اید!! ما هوداران که خسته نشدیم؟؟ ما تا الان کسی را ندیده ایم که استقلالی باشد و آبی دل باشد بعد هم تیمی خود را حالا به هر دلیل بفروشد؟ یه استقلالیه اصیل همیشه و در همه حال استقلالیه و پشتیبان هم تیمهای خود هر کسی هم که میخواهد باشد.... ما هواداران با تمامی قوا و شدیدا و تمام قدرت و همتمان و تا پای جان و از ته دل همجوره پای سرمربیان تیم استقلال منجمله نکونام عزیز ایستاده ایم حتی اگر شما سرمربی تیم استقلال باشی، باز هم ما ایستاده ایم!! پس خواهشا هم تیمی خود را بخاطر چند کلام صحبت خراب نکن برادر عزیز...
  • IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    روشن کم بود اینم حرف اومده
  • آرین IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    75 34
    نکونام اگه نمیتونه باخطیر کار کنه استعفا بده تامجیدی بیاد جاش این حرفا چیه میزنه همه رامسخره کرده
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    سپاهانی‌ها هر چی مهاجم بود گرفتن بلکه بتونن کاری کنن حالا هم این آقا میخواد هر چی بازیکن هست براش بگیرن و دیگه هیچ بازیکنی نمونه بلکه آقا بتونه قهرمان بشه !!!!
    • آس اس IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
      5 2
      داداش من مجیدی می‌تونست ت ایران باشع ک از همون اول نمیرف
  • مجید IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    87 29
    من با نظر این پیشکسوت موافقم. استقلال فقط دفاع میکنه. بنظرم اصلا نکونام در حد استقلال نیس. مقابل پرسپولیس آبروی استقلال رفت.
    • شرافت IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
      11 5
      واقعا گل گفتی کاپیتان ازبک بهترین بازیکن است اینهمه فروارد دارن بازم مینالن تازه بازیکن درجه یک که نمیاد زیر دست نکونام مغرور و از خود راضی
  • طرفدار فوتبال IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    81 18
    بدون شک حق باپیشکسوتان است چقدر این بابابه زمین زمان گیرمیدهد. ایشان میخواهنداگراستقلال قهرمان نشدازهم اکنون خطیرودیگراعوامل بیرونی رامقصربداندکه این دیگربرای فوتبالدوستان هیچ ارزشی ندارد. بابابس کنید. این همه مهره داذیدکدامیک بدیامتوسط است.
  • علی IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    40 53
    آقای جباری که بازیکن تیم یک هافبک خلاق ندار مهاجم شش دونگ نداره کو بازیکن الکی حرف میزنی الان باید پشت مربی باشی برو ببین تیم پرسپولیس چه بازیکن های گرفته از مهاجم تا هافبک
  • رایان IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    20 43
    مربیهای داخلی باید دستشون پر باشه موفقیت به انتخاب بازیکن باارزش، مدیر باید حرفه ای باشه و به نظرات مربی احترام بگذارد و هدف قهرمانی
    • احمد کیسه کن GB ۰۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
      6 10
      حق با رجبی نکونام و هاشمی نسب مال تیم بزرگ نیستن با هوچی‌گری که جام به تیم نمیدن
  • لنگ عقده ای IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    6 5
    ببین پیش کسوت بی عقل لنگیها میان بجای تاجیها اینجا حرفهای نسنجیده شما مغز کنجشکیها را تأیید میکنن پیشکسوتان رقیب دارن برنامه ریزی میکنن شما هی بیاین به پای جواد لالیگایی که داره ازجون مایه میزاره بپیچند
  • محمد IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    5 7
    این جواد نکونام همین رفتارها رو داشت که وقتی مربی فولاد خوزستان بود یکی آمد و وسط زمین توی صورتش سیلی و کشیده محکمی زد. حقش بود اون سیلی جلوی چشم همه
  • رضا IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    9 5
    کاملا حق با آقای رجبی است نکونام دیگه شورش رو ذرآورده ، هوچیکری و حرفهای نامربوطش پشت سر مدیریت درهیچ جای دنیا پسندیده نیست او یادش رفته فولاد رو با چه وضعیت ودرچه شرایطی رها کرد اونجا هم حرکتش فرار از واقعیت و فرار رو به جلو بود کارش مردانه نبود الان هم یا درکنارزمین بالا و پایین می پرد ودرزمان مساوی یا باخت و یا بد بازی گرفتن خودش از بازیکنان و یا تاکتیک اشتباهش ، مدیریت را مورد حمله قرار میدهد تا هواداران و جامعه فوتبال و پیشکسوتان به او ندارند نکونام درحد باشگاه بزرگ استقلال نبوده و نیست
  • شیشتقلالی دو چرخه سوار خخخ IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    6 7
    بابا این کیه که باهاش مصاحبه کردین .نوری یا مهدی فنونی زاده رو میاوردین یخورده میخندیدیم ..در ضمن به قول عنایتی نکونام پیشکسوت پاس هستش نه کیسه
    • MM IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
      1 3
      (دور از جون همه هواداران محترم و عزیز) سیبیل بابا جانتون بد میچرخه سوار بر دوچه آبیها....
  • نادر US ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    4 7
    کیسه بعد از ۱۰یتل لمده صدر جدول طرفدارش فککر مبیکنن کار مهمی کرده ولی پرسپولیس چندین سال است پشت سر هم قهرمان میشه الان هم در راه قهرمانی است مربی که با پریدن وجفتک زدن کنار زمین است مثل ادمهای دبوانه مشکل داره
  • ابن رسول IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    5 6
    حرف حق رجبی زد ما هم خسته شدیم آقای نکونام قراره چندتا دیگه بازیکن بگیری اگه تیم قهرمان شد که میگی بادست خالی قهرمان کردم اگه نشد مدیریت نزاشت بخدا خطیر تنها مدیری هست که بفکر منافع باشگاه استقلال هست منتظر محمد و اورونوف سر لجبازی با خطیر نزاشتی بگیره
  • محمد IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    6 3
    من به پیشکسوت تیم احترام می زارم نفرات تیم خوبن ولی جنس جور نیست شما نگاه کن اگه پرسپولیس نفرات جدید رو نگرفته بود الان اوسمارهم از پرسپولیس اخراج شده بود
  • بهمن IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    6 3
    نکونام داره ادای کی‌روش رو در میاره ، به قول آقای رجبی از الان داره فرار رو به جلو می‌کنه ، با مصاحبه نکردنش یه جور، با مصاحبه کردنشم یجور تیم رو می‌بره تو حاشیه ، اولین دشمن تیم خودشه
  • IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    6 3
    سلام حق با آقای رحبی است خوب بازی کنی امتیاز هم دنبالش میاد و هوادار هم راضی می‌شود سبک بازی فعلی استقلال در شخصیت تیم استقلال نیست هافبک بازیساز فقط نداریم خط وسط خنثی است.
  • IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    6 4
    دقیقا، شورش را درآورده ، یا میره دو ماه حرف نمیزنه یا مدام حمله می‌کنه به این اون ؟؟!!آقای نکونام مربی با دانشی هستی یه حد وسطی برای خودت تعریف کن،جنجالی نباش و واکنش هات نرمال باشه نه سینوسی. عذرخواهم نظرم رو عنوان کردم
  • قنبر IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    4 3
    سلام آقایانی که از مربی حمایت می کنید مس چندتا بازیکن مثل استقلال دارد چرا مس باید توی آزادی استقلال متوقف کند آقا استقلال در اصل به می باخت نه تساوی آخر مربی نباید همه اش گریه کند مگر دیگر می توان بازی کن خرید فصل تمام شد درگیر مربی نکونام با خطیر دودش چشم سپاهان می رود جواب بدهید دواتیشه نشوید چند تیم ها مثل استقلال بازی کند دارد در هرپست دوتا یا سه تا بازی کن فقط مربی باید بلد باشد از بازی کن بازی بگیر علی خطیر که بازیکن را بازی نمی‌دهد مربی باید باخت وبرد را گردن بگیرد نکونام مدیر عاملی می خواهد که بگوید آقا نمی توانی برو فقط به خاطر هوادار وتیم تالان حرف نزده من استقلالی هستم که همه بازی‌ها فقط باید حرس بخورم که الان باخت می دهیم کمی بفکر بیایم ما هوادارهای مربی قول نکنیم تا وظیفه اش را انجام بدهد
  • بابادی IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    6 3
    تاجی های کبیرلطفا"اتحادخودراحفظ کنیدمافقط ازایجادتفرقه ودسیسه های تیم حکومتی شکست می خوریم.بایدمواظب باشیم بعدازپایان فصل انتقادکنیم.اگردلسوزهستیدحداقل تخریب نکنید.دراین بی عدالتی چه ازطرف دستگاه ورزش چه ازسوی داوری ازمدیریت تابازیکنان دارندزحمت می کشندولنگی هامنتظرلغزش ماهستند.
  • نایب IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    3 6
    درود ب شرف و بزرگ مردیت آقای رجبی عزیز تمامی حرفات حق هستند-میدانید نکونام از هر بازی چی میخواد در همان یک ربع یا بیست دقیقه اول ب تیم میگه با همان یک تاکتیک مسخره ای ک بلده یعنی سانتر روسر بلانکو و مثلا گل ،بعد حالا اگر دروازبانی بیاد جلو مثل حامد لک ،،،نکونام یک گل و ک زد بعد تیم و می برد ب حالت اتوبوسی از تمام این هفت ،هشت بازی ذهن نکونام همین است ب امیرالمومنین امام علی علیه السلام قسم ک نکونام هیچ تاکتیکی بلد نیست تا الآن قدرت و بزرگی بازیکنان بوده ،،،،و هیاهویی ک خود نکونام کنار زمین داره و ذهن داورها رو بهم زدن تا یه خطای سانتری بگیرند یا مثلاً پنالتی ،اقای نگونام هیچی بلد نیستی آقای خطیر میداند ک هیچی برات نیست ،برو استفا بده شاید همین کمک مربی بماند مثل لنگ تیم خوب بازی کند.فهمیدی؟
  • س م IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    6 3
    ۱-همه میدونندایشون رفیق قلعه نوییه ۲-مربی درجه ۱ نبوده ۳-اولین پیشکسوت استقلالی منتقد نکونام ۴-سابقه خوبی نداره ۵-نکونام بارها گفته بهترین بازیکنان رو دارم ولی تعادل بازیکن تیم خرابه ۶-تاالان ۲تا از بهترین بازیکنان رواز دست دادیم ۷-ماشاریپوف وفخرالدینی هم بدون تلاش مدیریت اومدند ۸-تاریخ مشخص خواهد کرد خطیر عضو کدوم سازمان بوده ۹-آقای رجبی اصلا قابل مقایسه با نکونام نیستی خودت رو با امثال مرحومین پورحیدری وحجازی مقایسه کن ببین در برابرحماتشون صفری
  • بهزادی IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    6 4
    همشهری برای جذب مخاطب قرمز تیتر سمی نزن ،اگه راست میگی نظریه پیشکسوتان پرسپولیس راجع به اوسمار وگلمحمدی بذار،ماهیت تیتر زن پرسپولیسی اینجا روشن میشه.
  • طرفدار حق و قیقت IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    5 6
    دمت گرم بلانکو سیلوا ماشاریپوف و ... با نظر نکونام جذب شده اند چهار تا بازیکن خوب نمی گیرند مقابل تیم های قعر جدول دفاعی بازی کردن واقعا زشته اما رقیب چی بازیکن خوب می گیره و هر سال قهرمان می شه و بازیکنی که از بچگی طرفدار استقلال هم باشه دوست داره بره تیمی که همیشه قهرمان می شه و دفاعی بازی نمی کنه
  • آس اس IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    3 3
    ب نظر من نیکو‌نام خودش نمیخاد تیم پیشرفت کنه وگرنه ارسلان بهترین بازیکن بود داد رف بازی های دوستانه رو نیگا کنید چ استعداد های داریم بازی نمیدع ب ولا بقران ک تورانیان قربانی از زراوری بهتر خیلیی از بازیکنان هس ک لیاقت ندارن حتی لباس استقلال تن کنن نیکو بازی میده بجز اون بازیکنانی ک از دل جون مایه میزارن واسه استقلال
  • احسان IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    3 5
    حرف حساب جواب نداره بعنوان یه استقلالی باید بگم پرسپولیس مهاجم نداره ولی خدایی زیباتراز استقلال بازی میکنه بابا داریم میبینیم مگه میشه یر خودمونم کلاه بذاریم آقای خطیر اگه مدیر بود نکونامو به کمیته انضباطی باشگاه معرفی می‌کرد بخاطر حرفایی که میزنه راجب مدیریت بنظر من خطیر یه ترسو بیشتر نیست گناه ما هوادارا چیه
  • زین العابدین مقصودلو CH ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    6 4
    با سلام سخن جواد حمایت است و پشتیبانی از مجموعه فعلی
  • کاظمی IR ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    5 6
    یکی نیست به نکونام بگه جناب اگه بازیکنات خوب نیستن چطور صدر جدولی الان ، پس بیخودی بهونه نیار ، فهمیدی نمیتونی قهرمان بشی و به فهم کمت از مربیگری پی بردی که برای شکست صد درصدی پیش زمینه درست میکنی
  • سورنا IR ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    4 5
    در مورد بازی دفاعی حق با رجبی است،ولی نباید فراموش کرد خطیر بازیکنان مورد نظر نکونام را نگرفت و نکونام تنها ماند،منتظرمحمد،اریابرزگر،اورونوف ،تورس از بازیکنانی بودند که نکونام خواست ولی خطیر نتوانست به تیم اضافه کند،این مشکلات از مدیریت ضعیف نشأت میگیرد
  • احمد کیسه کن GB ۰۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    3 6
    بعنوان یک پرسپوليسي دو آتیشه باید بگم آقای رجبی درود بر شرفت چون ما از تمام تیم ها بازی زیبا می‌خواهیم چون در خارج از کشور هم حرفی برای گفتن نداریم با چنین شرایطی
  • US ۰۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    5 5
    و استقلالی که حتی یک پیشکسوت دلسوز ندارد همه بلدند بجای حمایت چوب لای چرخ بگذارند
  • ح IR ۰۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    4 4
    خدا پدرت بیامرزه یکی پیدا شد حرف حق زد من پرسپولیسی هستم بخدا ما هم خسته شدیم با این نوع بازی کردن لیگ رو بهم ریخته
  • کامی US ۰۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    5 6
    واقعاً مربی نیست بعنوان مثال ایمان سلیمی چندتا اشتباه کرده ولی هنوز فیکس. فقط حاشیه سازی
  • یدسف CA ۰۴:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    7 0
    آیا پرسپولیس مدیران خوب برایش انتخاب میشود مقصرش نکونام زمان استرا ماچونیوشفر استقلال تنازی میکرد حتی آقای پروین این استقلال را ستودچرا از هم پاشوندند متاسفم امسال تو شدند پیشکسوت کجای منصور خان وناصر خان
  • سید عباس US ۰۴:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    7 2
    اقای رجبی شما بهتره بکار خودت برسی دست از سیاست بازی برداری و رو بازی کن برای یک پیشکسوت خوب نیست من فکر کردم بزرگ شدی و عاقل شدی .
  • ضرابی IR ۰۵:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    6 3
    اتفاقا نکونام داره بهترین کار ومیکنه،ماترجیح میدیماستقللا تمام بازیهاش روباشیوه دفاعی ببره ومهربان شه
  • خودی FI ۰۵:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    6 3
    توهم از دشمنای استقلالی نه پیشکسوت استقلال
  • فرزاد IR ۰۵:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    5 3
    نکونام کاملا حق داره
  • سرزمین پارسی IR ۰۵:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    1 5
    اتفاقا برای ششتقلال همین نکونام خوبه جو اضافی موقوف
  • امید IR ۰۵:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    2 4
    چه عجب یه حرف حساب شنیدیم عالی گفتی فرار رو به جلو البته نکونام از اول هم با هوچی گری و غربتی بازی در اوردن کارش رو جلو برد وقتی دید نتیجه گرفت این کارها رو ادامه داد لی اقای جواد نکونام داری خودت رو بدنام میکنی بار کج به مقصد نمی رسه
  • US ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    3 5
    من یک استقلالی هستم عین حقیقت گفته از بی تاکتیکی و دفاعی بازی کردن خسته شدیم
  • جواد IR ۰۶:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    2 5
    واقعا نکونام با این حرفهایش فرار رو به جلو میکند و با این همه بازیکن خوب و ملی باز هم می‌گوید بازیکن نداریم ، کجای دنیا دیده اید که مربی مدام علیه مدیر عامل تیم مصاحبه کند و اگر هر کس جای خطیر بود با اولین مصاحبه اخراج شده بود .
  • لنگ حقیر IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    6 2
    استقلال مظلوم یک دهم لنگیا بازیکن نیاورده
  • فرخ IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    3 5
    حرف حق جواب نداره .اختلاف نظرها نباید رسانه ای بشه .تیم باید نتیجه بگیره ودر کنار ش خوب بازی کنه .حالا چند تا بازی هم خوب بازی نکرد عیبی نداره .ولی نه اینکه از اول بازی همش استرس داشته باشیم........بازی کن طبق نظر مربی کار میکنه ودر صورت نافرمانی از ترکیب خارج میشه حالا هر کی باشه .پس نقش مربی مهمه .
  • هوتن IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    1 5
    دمت گرم ، بخداماهم خسته شدیم ، باهوچگری ودادوبیداد ،فوتبال درس نمیشه، البته کسی که دستیارش ...نصب باشه ،کاری جزاین رفتارواین نوع بازازدستش برنمیاد
  • ح م IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    4 2
    یک هوادارواقعی استقلال الان ازاستقلال انتقادنمی کنه ایناکه انتقادمی کنندطرفدارلنگ یاهمان رنگ آل یزیدهستن. ماجزاین ازنکونام چیزی نمی خوایم تیم رتبه اوله خوب هم بازی می کنه این زیبابازی نکردن استقلال ترفندکثیف وحقه ی لنگ وایادیش هس چراخودشون همیشه یه گل می زنن درودبه محمدنوری وامیرحسین صادقی وخدالعنت کندکسایی که طرفداراستقلال نیستن امابه اسم طرفداراستقلال انتقادمی کنن اینایه زمانی اکبرمیثاقیان تیمشون رامی بردبهش میگفتن اکبرضدفوتبال کارشون همینه
  • mehdi IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    3 1
    والله این بازیکنان در حد استقلال نیستند همش سیاست که استقلال ضعیف کنند همه هواداران هم این موضوع رو فهمیدند بیش از ده ساله این سیاست کثیف ادامه داره ۹۰ درصد این به درد استقلال نمیخورند با این وضعیت روز به روز تیم ضعیفتر و بازیاش کسل کننده نر میشه و این هدف سیاسی دولته
  • mehdi IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    4 1
    چرا این سایت اصلا نظرات من رو نشون نمیده واقعا متأسم براتون
  • فرا IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    2 4
    الان نصف بازیکنان دوچرخه تو تیم ملی هستند. جواد چکش چرا اینقدر بهانه میاره،. بلانکو یامگا مارسلو و ماشاریپوف هم که گرفین
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    3 6
    چه آدم جالبیه ،من تا حالا صحبتاش را نشنیده بودم ،قشنگ و ریزبینانه و موشکافانه بود
  • Mohammad IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    5 2
    هوادار از پیشکسوتی چون شما شرم میکند عمده مشکلات ما از استقلالی بودن امثال شماست شما نیست خیر ندارید و دشمن استقلال هستید
  • علی IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    5 1
    رضا رجبی فعلا به صلاح استقلال نیست که شما انتقاد کنی، حسن روشن ول کرد شما شروع کردی
  • امیر بلوچ IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    6 2
    استقلال صدر جدول دار دسته لنگ از صدا سیما گرفته تا فضای مجازی مطبوعات کارشناسان جنگ روانی گسترده‌ای وبا حجمه بسیار بالا علیه استقلال را شروع کرده اند هماننده رسانهای امپریالیسم اگر آمریکا قرار به یک کشور حمله کن جنگ روانی بر علیه آن کشور براه می اندازن
  • عموزاد IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    4 5
    حرف حق جواب ندارد درود بر اقای رجبی
  • محمد ابراهیمی IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    2 6
    نظر آقای رجبی بسیار بجا وصحیح است ولی کو گوش شنوا نکونام گویا حاشیه وکارهای پوپولیستی دوست داره
  • علیرضا IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    3 5
    یادی کنیم از پرسپولیسی که با پنجره های بسته و پانزده بازیکن و ... نایب قهرمان آسیا و قهرمان لیگ برتر شد . بهانه هست ولی وظیفه یه چیز دیگه است. متأسفانه الان طوری شده که با یه حاشیه کوچیک ، سپاهان به این وضعیت افتاده ، پرسپولیس تازه به روال خودش برگشته ، وضع استقلال هم معلومه . بهانه توجیه کننده نیست .
  • علیرضا IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    3 6
    یادی کنیم از پرسپولیسی که با پنجره های بسته و پانزده بازیکن و ... نایب قهرمان آسیا و قهرمان لیگ برتر شد . بهانه هست ولی وظیفه یه چیز دیگه است. متأسفانه الان طوری شده که با یه حاشیه کوچیک ، سپاهان به این وضعیت افتاده ، پرسپولیس تازه به روال خودش برگشته ، وضع استقلال هم معلومه . بهانه توجیه کننده نیست .
  • حق پرست IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    1 5
    درود بر ادم چیز فهم واقعا حرفهای نکونام فرار به جلوست شک نکنید نمیتوانه بره دنبال کارش هر روز یا اینه یا اون هوادار را خسته کرده
  • فارس وفرهیختگان IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    2 4
    مگه این باند‌که توفولاد سابقه شون جهانی شد حرف حق راقبول میکنند،الان از۲_۳تارسانه حامیشون،سیاسیون لابیگربالادستی وارتش فحاش این باند باخط دهی لیدرهای جیره خوارشون به رجبی حمله میکنند
  • بامداد IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    2 3
    اون جای حرفش جالبه که میگه نکونام سالهای زیادی از فوتبالش را در تیمی بی هوادار بود
  • حسین IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    4 1
    شما اگه در مورد سبک بازی صاحب نظر بودی، الان بجای اینکه بنویسن بازیکن سالهای دور استقلال، می‌نوشتن سرمربی یا مربی فلان تیم. هنوز نمیدونی که از بیرون و بدون اطلاع از وضعیت درون تیم نمی‌شه در مورد سبک بازی نظر داد؟
  • مافیا سرخ IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    3 2
    آقای رجبی چرا حرف زور میزنی در تیم پیروزی که رقیب تاج برا قهرمانیه صادقی نیمکت نشینه اونوقت بهترین هافبک ما رضا ونده
  • ابراهیم IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    1 3
    واقعا نکونام دیگه شورشو در آورده.عروس نمیتونه برقصه میگه اتاق کجه.
  • یوسف IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    3 1
    نکونام جزو بهترین سرمربیهای ایران است بازی تدافعی باشه یانباشه مهم اینه که سه امتیاز بازی روبگیره .وبا نظردادن هرکس وناکسی شخصیتش رونمیتونیدتخریب کنیدنکونام مثل مجیدی محبوبیت فراوانی دارد.💙💙💙💙
  • شعید IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    1 4
    خدا رحمت پدرت را بکنه به خدا راست میگویی نکو نام شورش را دراورده اینجا فولاد نیست که هر کاری دلت بخواد انجام بدی
  • رضا نیکوکار US ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    3 1
    بنده ۶۱سالمه اخبارفوتبال راهم داخلی وهم خارجی دنبال میکنم درمورد استقلال تیم محبوبم باید اون دسته عزیزان بگم که نکونام هیچ یک ازبازیکنان مورد علا قش نتونست بخدمت بگیره هیچ اون بازیکنان خوبی هم که داشت نتونست حفظ کنه خب این کار مگه به عهده آقای خطیر نیست اگر نیست پس وظیفه آقای خطیر دراستان چیه بنظر من آقای خطیر از پرسپولیس مامور شده در استقلال که ضربه بزنه به این تیم
  • حامد تاجی IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    2 3
    به شدت با اقای رجبی موافقم با روشی که نکونام چه از نظر فنی چه اخلاقی پیش میره چیزی عاید تاج نمیشه حالا گیرم که امسال هم با این روش قهرمان شدیم چی به دست اوردیم؟ هوچیگیری بی اخلاقی به دور از فرهنگ فوتبالی و اخلاق ورزشی من تیم پارسال بیشتر دوس داشتم عالی بازی میکرد اگر تو بازی برگشت جلو پرسپولیس هم خوب بود قطعا قهرمان میشدیم و الان خبری از این همه حاشیه و داستان و نکونامی که ادعای پیکسوتی تاج داره نکونام یک فصل بازی کرد که هیچ عایدی واسه تاج نداشت نیمه های فصل بعد هم تیم به خاطر پول بیشتر ول کرد رفت الکویت الان این همه ادعا رو نمیفهمم هوادار تاج باید باهوش باشه گول این رفتارو نخوره خلاصه در هیچ چیز پیشرفت نداشتیم با نکونام
  • مختار چمنی IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    3 1
    آقای رجبی حق با نکونام هست!! هر بازیکنی را درخواست داد آقای خطیر دست رد رو سینه نکونام گذاشت! حتی یک مورد از آن دست بازیکنان را جذب نکرد!! آخه چرا؟ حذب نکرد که هیچ حتی بازیکنانی مثل سعید مهری، منتظر محمد را از دست داد..
  • ایمون زائد IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    3 3
    زمانی نکونام تیمش را اتوبوسی طراحی کرد و برای دفاع اتوبوسی بازیکن خرید چرا شما طرفداران ساکت بودین؟!!!!!! هرچی دفاع تو لیگ هست تو تیم استق لال هستن!!!!!!!! گرانترین مهاجم تو تیم استق گرانترین مدافع تو تیم استق ساکت باشین صدر جدول را هم بدین به سرورتون
  • علی IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    2 3
    منطقی صحبت کرد. نباید رو اعصاب طرفداران رفت و هر روز مسئله جدیدی ایجاد کرد. مگه همه تیم های دیگه بدون مشکل هستند که فقط تیم های نکونام داره؟
  • آمینا IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    4 1
    رجبی پیشکسوت نیست.یادمه فرستادنش برزیل برای استقلال بازیکن تاپ بیاره.رفت فابریستیو بنجل رو خرید آورد.مثل خطیر یک دلاله