سه‌شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۷
۰ نفر

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به تکرار یاوه گویی درباره ایران پرداخت. یسرائیل کاتز وزیر خارجه صهیونیست‌ها مدعی شد: اسرائیل ترسی از واکنش ایران به خاطر حمله به کنسولگری آن در دمشق، ندارد.

ایران و اسرائیل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روسیاالیوم، وی ادعا کرد: اسرائیل مسئولیت حمله به کنسولگری ایران در دمشق را برعهده نگرفته است اما ایران اعلام کرده که علیه ما واکنش نشان خواهد داد. این تهدید ما را نمی‌ترساند.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی مدعی شد: ما به دنبال جنگ با ایران نیستیم اما اگر به ما حمله شود واکنش نشان خواهیم داد.

وی ادعا کرد: اسرائیل تاکنون به شکل محدود به شلیک موشک از سوی حزب الله و حوثی ها واکنش نشان داده است. با این حال اگر موشکباران از سمت لبنان در واکنش به حمله دمشق، به ما شود اسرائیل جنگنده‌ها و نظامیان خود را اعزام خواهد کرد.

کاتز در فرافکنی مجدد مدعی شد: مشکل این است که غرب خطر ایران و اسلام افراطی را جدی نگرفته است.

وی ادعا کرد: ما نمی‌خواهیم که در غزه بمانیم و به محض شکست حماس جامعه جهانی مسئولیت غزه را برعهده خواهند گرفت.

کد خبر 843376
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 44
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 9
  • ناشناس IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    21 10
    بزنید کار رو یکسره کنید
  • IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    27 16
    ولی اما ما به دنبال انتقام اسرائیل هستیم
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    26 16
    کشورهای دارای ارتباط با صهیونیست‌ها در جنایات این رژیم شریک هستند
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    21 14
    حمله موشکی از سوریه به جولان اشغالی/ حمله به ساختمان کنسولی ایران در دمشق بی‌پاسخ نمی‌ماند.
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    21 10
    اسرائیل جنایتکار و هم آمریکا جنایتکار به نسل‌کشی در غزه پایان دهند
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    25 12
    به خاطر تجاوزات، جنایات وحشی گری و غیر انسانی اسرائیل و آمریکا شمار شهدای غزه به 33 هزار و 265 نفر رسید
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    17 9
    اسرائیل از 15 مهر ماه تاکنون از سلاح‌های آمریکا برای کشتن غیرنظامیان در غزه استفاده می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد. اسرائیل از 15 مهر ماه تاکنون از سلاح‌های برخی کشورهای اروپایی برای کشتن غیرنظامیان در غزه استفاده می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد. کشورهای آمریکا، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن و انگلیس شریک جرم جنایت های صهیونیست ها در جنگ فلسطین و غزه هستند. آمریکا، غرب و اسرائیل از سال 2011 تاکنون در سوریه تسلیحات داعش و سایر گروه های تروریستی را تامین می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند. و این در حالی است که آمریکا، اروپا و ناتو در این مدت 21 سال از تروریسم، القاعده، طالبان و سایر گروه های تروریستی در افغانستان همه جانبه کمک و حمایت می کردند و هنوز هم از تروریست های داعش در افغانستان کمک و حمایت می کنند. کاخ سفید، تروریسم، القاعده، طالبان، داعش، تکفیری ها و دیگر گروه های تروریستی برای ما یکی هستند.
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    19 12
    جو بایدن، نتانیاهو، هر دو جنایتکار هستند و هم در جنگ غزه به همراه ارتش رژیم کودک کش صهیونیستی و ارتش آمریکا مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند و باید در دادگاه دیوان کیفری بین المللی محاکمه شوند. رژیم صهیونیستی به همراه آمریکا و برخی کشورهای اروپایی امنیت و ثبات کل منطقه را تهدید می‌کند. تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به خاک سوریه، 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت ارتش سوریه و هم دولت سوریه بوده است که متاسفانه از سال 2011 تاکنون پاسخ و جواب تجاوز اسرائیل را ندادند چرا؟ چرا ارتش اسد جواب اسرائیل رانمی دهد.
    • حق جو IR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
      3 1
      برادر گرامی، چون قدرت ِرژیم صهیونیستی بیشتر است و سوریه توانِ پاسخ دادن را ندارد، نَه اینکه نخواهد پاسخ دهد.
  • IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    19 10
    سوال اینجاست که پس چرا آمریکا جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند. سوال اینجاست که پس چرا غرب جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند. سوال اینجاست که پس چرا عربستان سعودی جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند. سوال اینجاست که پس چرا امارات جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند. سوال اینجاست که پس چرا اردن جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند. سوال اینجاست که پس چرا ترکیه جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند. سوال اینجاست که پس چرا باکو جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند. سوال اینجاست که پس چرا مصر جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
  • IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    21 10
    آمریکا قطعنامه شورای امنیت برای آتش‌بس در غزه را وتو کرد/ و این در حالی است که آمریکا جنایتکار در جنگ غزه متهم اصلی است و نه مدعی آمریکا جنایتکار از مهرماه تاکنون به طور مستقیم از رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی و هم در جنگ غزه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی کرده است و هنوز هم کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کند. آمریکا جنایتکار شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه وحشی گری و غیر انسانی صهیونیست ها جنایتکار در فلسطین، غزه، لنبان و سوریه بوده است.
  • IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    18 9
    وتوی آمریکا جنایتکار در شورای امنیت ضد بشری است وتوی آمریکا جنایتکار در شورای امنیت غیر قانونی است است و نقض حقوق بشر بوده است آمریکا جنایتکار شریک جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار بوده است.
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    11 8
    آمریکا، غرب و اسرائیل از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه تسلیحات تروریسم، القاعده و سایر گروه های تروریستی را تامین می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند. آمریکا، غرب و اسرائیل از سال 2011 تاکنون در سوریه تسلیحات داعش و سایر گروه های تروریستی را تامین می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    8 8
    آمریکا قطعنامه شورای امنیت برای آتش‌بس در غزه را وتو کرد/ و باز هم آمریکا جنایتکار هیچ غلطی نمی تواند بکند. و این در حالی است که آمریکا جنایتکار در جنگ غزه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه شریک شده است و از 15 مهر ماه تاکنون برای همه مردم خاورمیانه و جهان ثابت شده است.
  • IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    15 10
    سازمان ملل از سال 1945 تاکنون شریک جرم تجاوزات، وجنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است. شورای امنیت سازمان ملل از سال 1945 تاکنون شریک جرم تجاوزات، وجنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است. شورای حقوق بشر سازمان ملل از سال 1945 تاکنون شریک جرم تجاوزات، وجنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
  • ناشناس IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    18 10
    ما ایرانیها هر بلایی که سرمان می آید از ترسمون هست مستقیم با این عوضی ها درگیر شوید
  • IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    17 11
    آمریکا جنایتکار و انگلیس جنایتکار از 15 مهر ماه تاکنون در جنگ غزه از صهیونیست ها جنایتکار کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    14 10
    آمریکا جنایتکار و انگلیس جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از 15 مهر ماه تاکنون در جنگ غزه از صهیونیست ها جنایتکار کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    6 5
    اقدام آمریکا جنایتکار در وتوی قطعنامه آتش‌بس در غزه ثابت کرد و نشان داد که مشکل فلسطین و هم غزه با رژیم کودک کش صهیونیستی از طریق سازمان های بین المللی حل نخواهد شد و حل نمی شود و از سال 1945 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است پس نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی واجب است.
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    16 6
    آمریکا جنایتکار و انگلیس جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از 15 مهر ماه تاکنون در جنگ غزه از صهیونیست ها جنایتکار کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند. وتوی آمریکا جنایتکار در شورای امنیت سازمان ملل باز هم آمریکا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی و غیرانسانی ارتش اسرائیل و ارتش آمریکا و برخی نیروهای کشورهای اروپایی در جنگ غزه سرپوش بگذارد.
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    15 6
    که دولت آمریکا بار دیگر ثابت کرد که بازیگر و عامل اصلی در کشتار غیرنظامیان و شهروندان فلسطینی بویژه زنان و کودکان و تخریب زیرساخت‌های حیاتی در غزه است. مقامات کنونی ایالات متحده آمریکا که در لباسی از تزویر و ریاکاری برای جان کودکان و غیرنظامیان غزه ابراز نگرانی کرده بودند، در هفته گذشته دویستمین محموله کمک‌های تسلیحاتی و نظامی خود را به دست ارتش کودک‌کش اسرائیل رساندند و در بیش از دو ماه گذشته، از هیچ‌گونه حمایت نظامی، سیاسی، اطلاعاتی، رسانه‌ای از جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری فروگذار نکرده‌اند. تردیدی نیست که دولت آمریکا در کشتار بیرحمانه قریب به 33 هزار غیر نظامی که حدود 15 هزار نفر از آنان کودکان مظلوم هستند، شریک جرم بوده و قطعا تبعات هر گونه گسترش دامنه جنگ در منطقه، متوجه رژیم آمریکا و اسرائیل غاصب است.
  • IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    14 5
    دیگر هیچ کس در سازمان ملل و شورای امنیت سازمان ملل نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد. دیگر هیچ کس در سازمان ملل و شورای امنیت سازمان ملل نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و متحدانش سرپوش بگذارد. آمریکا جنایتکار و انگلیس جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از 15 مهر ماه تاکنون در جنگ غزه از صهیونیست ها جنایتکار کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    12 7
    از سال 1917 تاکنون برای همه مردم منطقه و جهان ثابت شده است که در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست آمریکا جنایتکار در کار است.
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    22 12
    آمریکا در شورای امنیت حکم اعدام هزاران فلسطینی را صادر کرد این اقدام صدور حکم اعدام برای هزاران فلسطینی است. آمریکا با وتوکردن پیش‌نویس قطعنامه امارات در شورای امنیت سازمان ملل برای برقراری آتش‌بس در نوار غزه حکم اعدام هزاران غیرنظامی در فلسطین و اسراییل را صادر کرد. وتوی آمریکا بر قطعنامه آتش‌بس، بی‌توجهی ظالمانه به رنج غیرنظامیان در نوار غزه است وتوی قطعنامه آتش‌بس از سوی آمریکا، بی‌توجهی ظالمانه به رنج غیرنظامیان در نوار غزه است. اقدام آمریکا غیراخلاقی و غیرانسانی است. که وتوی قطعنامه آتس‌بس در غزه از سوی آمریکا را به شدت محکوم می‌کنیم و اقدام آمریکا غیر اخلاقی و غیر انسانی است.
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    5 7
    صهیونیست ها، تروریست های داعش و سایر گروه های تروریستی 100 درصد فقط با کمک، هدایت، مدیریت، نظارت، حمایت و پشتیبانی آمریکا، کشورهای اروپایی و هم برخی کشورهای عربی جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    5 7
    کشتن کودکان و زنان در غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی اما متأسفانه سران بی ادب آمریکا جنایتکار در این مدت 6 ماه و 7 روز است که درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند. کشتن کودکان و زنان در غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی اما متأسفانه سران بی ادب کشورهای اروپایی جنایتکار در این مدت 6 ماه و 7 روز است که درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند. کشتن کودکان و زنان در غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی اما متأسفانه سران بی ادب کشورهای عربی جنایتکار در این مدت 6 ماه و 7 روز است که درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    11 9
    برابر آمریکا و ناقضان حقوق بشر خواهیم ایستاد شورهای غربی به بهانه آزادی اندیشه، اقدامات ضد اسلامی را مشروع، تأیید و تشویق کردند. اسلام‌هراسی و بیگانه‌ستیزی که جوامع غربی را مانند یک گیاه سمی در برگرفته، یکی از بزرگترین تهدیدات علیه حقوق بشر به شمار می‌رود. بدون ‌تردید مسلمانان به عنوان اکثریت مهاجران، بیشترین آسیب را از بیگانه‌هراسی، نژادپرستی و فاشیسم متحمل می‌شوند. هم اکنون به شکل آشکاری شاهد زیر پا گذاشته شدن منشور جهانی حقوق بشر در غزه و سرزمین‌های اشغالی فلسطین هستیم. متاسفانه پیش‌نویس قطعنامه آتش‌بس در غزه برخلاف نظر دیگر اعضای شورای امنیت تنها با رای منفی آمریکا رد شد. آیا چنین عدالتی ممکن است؟ اسرائیل حمایت نامحدودی از غرب دریافت می‌کند، ظلم می‌کند و قتل‌عام‌هایی انجام می‌دهد که مایه ننگ بشریت است. واشنگتن از اسرائیل حمایت مالی و تسلیحاتی می‌کند و ما در مقابل آمریکا و همه کشورهایی که حقوق بشر را نقض می‌کنند، خواهیم ایستاد.
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    12 11
    سکوت جامعه جهانی در قبال حملات وحشیانه اسرائیل قابل قبول نیست درباره نسل‌کشی در غزه سکوت نمی‌کنیم بایدن جنایتکار به همراه نتانیاهو جنایتکار 100 درصد فقط عامل اصلی نسل‌کشی در غزه بوده است. اسرائیل از سلاح‌های آمریکا برای کشتن غیرنظامیان در غزه استفاده می‌کند که اسرائیل در حملات هوایی که منجر به کشته شدن ده‌ها غیرنظامی در غزه شده از سلاح‌های ساخت آمریکا استفاده کرده است. که یک سیستم هدایت تسلیحاتی ساخت آمریکا در دو حمله هوایی اسرائیل در غزه در ماه اکتبر که گفته می‌شود در آن 43 غیرنظامی کشته شدند، استفاده شده است.
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    4 6
    خیانتکاران و جنایتکاران به سرکردگی آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از 15 مهر ماه تاکنون همه جانبه از تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار در فلسطین، غزه، لنبان و سوریه کمک، حمایت و پشتیبانی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    5 6
    آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر است در حالی که خود آمریکا به دلیل حمایت از اسرائیل یکی از بزرگترین ناقضان حقوق بشر می باشد، متهم کردن دیگران به نقض حقوق بشر و سپس وضع تحریم بر آن‌ها، از طرف آمریکا غیر قابل توجیه و غیر منطقی است.
  • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    6 5
    آمریکا در شورای امنیت حکم اعدام هزاران فلسطینی را صادر کرد این اقدام صدور حکم اعدام برای هزاران فلسطینی است. آمریکا با وتوکردن پیش‌نویس قطعنامه امارات در شورای امنیت سازمان ملل برای برقراری آتش‌بس در نوار غزه حکم اعدام هزاران غیرنظامی در فلسطین و اسراییل را صادر کرد. وتوی آمریکا بر قطعنامه آتش‌بس، بی‌توجهی ظالمانه به رنج غیرنظامیان در نوار غزه است وتوی قطعنامه آتش‌بس از سوی آمریکا، بی‌توجهی ظالمانه به رنج غیرنظامیان در نوار غزه است. اقدام آمریکا غیراخلاقی و غیرانسانی است. که وتوی قطعنامه آتس‌بس در غزه از سوی آمریکا را به شدت محکوم می‌کنیم و اقدام آمریکا غیر اخلاقی و غیر انسانی است.
  • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    6 9
    حمله تروریستی امروز سیستان و بلوچستان 100 درصد فقط کار تروریست ها مورد حمایت آمریکا و اسرائیل بوده است.
  • IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    5 8
    حمله به کنسولگری ایران در دمشق بزرگترین تجاوز تل آویو بود
  • IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    7 6
    اگر اسرائیل بخواهد کاری بکند، تل‌آویو را با خاک یکسان می‌کنیم
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    6 6
    آماده نابودی اسرائیل در هر جایی هستیم
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    5 5
    حملات رژیم صهیونیستی به سوریه، اجرای قانون جنگل بود حملات رژیم صهیونیستی به غزه، اجرای قانون جنگل بود حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، اجرای قانون جنگل بود سازمان ملل خیانتکار از سال 1945 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی اسرائیل و متحدانش در منطقه و جهان بوده است. شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار از سال 1945 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی اسرائیل و متحدانش در منطقه و جهان بوده است. شورای حقوق بشر سازمان ملل خیانتکار از سال 1945 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی اسرائیل و متحدانش در منطقه و جهان بوده است.
  • IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    11 6
    اسرائیل جنایتکار به کدام قانون و مجوز از سال 2011 تاکنون به سوریه و هم لنبان حمله و تجاوز می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. آمریکا جنایتکار شریک جرم جنایت های صهیونیست ها جنایتکار در فلسطین، عزه، لبنان، سوریه و منطقه بوده است. حمایت آمریکا از صهیونیست‌ها موجب نا امنی منطقه شده است.
  • IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    11 8
    آمریکا در هر ثانیه حدود ۸۰۰۰۰ دلار برای کمک به اوکراین هزینه می‌کند
  • IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    7 3
    این جانی بالفطره خودش را به خریت زده است ، باید گفت شما جنایتکار های اشغالگر جنگ را با حمله به کنسول گری ایران شروع کرده اید دیگر گریزی از دریافت پاسخ ان دارید. بعدش اصلا دیگر مهم نیست.
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    5 7
    ایران چگونه از صهیونیست‌ها انتقام خواهد گرفت؟
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    9 9
    فرمانده نیروی دریایی سپاه اگر بخواهیم می‌توانیم تنگه هرمز را ببندیم
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    3 1
    نمایندگی دیپلماتیک رژیم صهیونیستی در مغرب هم تعطیل شد
  • IR ۰۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    3 1
    مرگ بر اسراییل ادم کش
  • Daryosh shojaei IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    3 2
    ایران باید حمله گسترده به این حرامزاده های صهیونیسم را آغاز کند ما ملت آماده جنگ با اسراییل هستیم جهادی از این مقدس تر نیست