سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درخصوص آخرین وضعیت کامران قاسمپور و حسن یزدانی گفت: یزدانی از اوایل اردیبهشت به اردو می‌آید و قاسمپور درحال تمرین است. امیدوارم بتوانیم برای المپیک یک تصمیم خوب بگیرم؛ به شرطی که حسن آماده باشد.

حسن یزدانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص دیدار وزیر ورزش و جوانان با ملی‌پوشان کشتی اظهار داشت: وزیر ورزش همیشه به کشتی لطف داشتند و نگاه خاصی به این رشته ورزشی دارند و حمایت‌های او دلگرم‌کننده است. در آستانه اعزام تیم ملی کشتی آزاد هستیم و وزیر هم تشریف آورد و روحیه خوبی به ملی‌پوشان داد که جای تشکر دارد. ملی‌پوشان کشتی هم در چارچوب مسابقات آسیایی و انتخابی المپیک قرار دارند و تمرینات خود را پیگیری می‌کنند. امیدوارم بچه‌های ما بتوانند عملکرد موفقیت‌آمیزی در این رقابت‌ها داشته باشند.

او درباره تکمیل سهمیه‌های المپیک پاریس و کسب ۳ سهمیه دیگر توسط ملی‌پوشان کشتی آزاد، گفت: اگر در مسابقات گزینشی آسیا در قرقیزستان بتوانیم سهمیه بگیریم، برای برنامه‌ریزی کار راحت‌تری خواهیم داشت. برای ۳ سهمیه باقی‌مانده می‌توانیم نگاه ویژه‌ای داشته باشیم و پس از آن برای المپیک کارهای لازم برای ورزشکاران را انجام دهیم و هر چقدر زودتر این اتفاق رخ دهد،‌ کار ما و کشتی‌گیران آسان‌تر خواهد شد.

کاوه در خصوص آخرین وضعیت کامران قاسم‌پور و حسن یزدانی گفت: حسن یزدانی به دلیل آسیب‌دیدگی کتف از میادین دور بود و با او در تماس هستیم. او یکی از نوابغ کشتی دنیا است و دارد کتف خود را مداوا می‌کند و از اوایل اردیبهشت به اردوی ما ملحق خواهد شد. حضور یزدانی برای بچه‌ها بسیار خوب است. کامران قاسمپور نیز دارد تمرینات خود را انجام می‌دهد و امیدوارم بتوانیم برای المپیک یک تصمیم خوب بگیریم و به شرطی که یک حسن یزدانی خوب و آماده داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درباره شرایط رنکینگی ملی‌پوشان کشتی گفت: اگر ما رنکینگ خوبی داشته باشیم، در بحث حریفان کار راحت‌تری خواهیم داشت. مسابقات کرواسی را رفتیم و اگر نیاز باشد، به مسابقات مجارستان هم می‌رویم. برای مسابقات قهرمانی آسیا هم چند کشتی‌گیر برای رنکینگ می‌روند و هر چقدر ما امتیاز بهتری داشته باشیم، در تقسیم حریف شرایط بهتری خواهیم داشت.

کد خبر 842994

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha