عضو شورای شهر تهران گفت: عملکرد سازمان نوسازی در این دوره در محله نفرآباد کاملاً روبه جلو است چراکه منجر به متحول شدن یک محله کاملا ناکارآمد بود که در طول سه دهه فریز شده بود.

بافت فرسوده

به گزارش همشهری آنلاین، جعفر بندی شربیانی عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران، پیرامون بازسازی محله نفرآباد اظهار کرد: عملکرد سازمان نوسازی در این دوره در محله نفرآباد کاملاً روبه جلو است و برآیند پروژه‌هایی که تعریف شد و تصمیماتی که در مدیریت شهری، شورای شهر تهران و کمیسیون ماده پنج گرفته شد، متحول شدن یک محله کاملا ناکارآمد بود که در طول سه دهه فریز شده بود.

او افزود: ما انتظار سرعت بالایی از پروژه‌هایی داریم که شهرداری تهران و سازمان نوسازی اجرا می‌کند؛ با این اقدام چرخ محرک توسعه در آن محله ناکارآمد به حرکت در می‌آید. این موضوع یک مقدار کُند بوده که با پیگیری‌هایی که می‌کنیم سعی خواهد شد سریعتر پیش برود. در محله نفرآباد پروژه‌هایی همچون هتل، مهدکودک، نانوایی، فروشگاه، مرکز خرید، میدان میوه و تره‌بار و ساختمان فرهنگی محله در حال انجام است.

عضو شورای شهر تهران در مورد نرخ عوارض مصوب در شورا نیز اظهار کرد: اساساً باید به این نکته توجه کنید که نرخ عوارض تخریب توسعه و پروانه سهم زیادی را در تورم مسکن در کشور و شهر تهران ندارد و درصد آن بسیار ناچیز است و این نکته مهمی‌ست. به نظر من برای سال ۱۴۰۳ شورای شهر تهران افزایش معقولی را مصوب کرد.

کد خبر 840310

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha