رییس شورای اسلامی شهر تهران از تهیه طرح برای خاورشهر خبر داد و گفت که این کار برای نوسازی بافت های فرسوده و رفع مشکلات ساکنان انجام شده است.

چمران در جمع خبرنگاران

به گزارش همشهری آنلاین، امروز (۲۰ اسفند) دویست و بیست و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر برگزار و مهد چمران در جمع خبرنگاران حاضر شد و به برخی از موارد مطرح شده پاسخ داد. تعیین تکلیف لایحه نرخ بلیط مترو اولین موضوعی بود که چمران به آن اینچنین پاسخ داد: «لایحه نرخ بهای بلیط مترو امروز به شورا ارائه شده و احتمالا روز سه شنبه بررسی خواهد شد.» در روزهای اخیر نمایشگاهی در شهر آفتاب برگزار شده است که مراجعه کنندگان با مشکلاتی مواجه شده اند که رئیس پارلمان شهری دراین خصوص گفت: «همین امروز مسائل را پیگیری می کنیم و قطعا با مساعدت مسئولان مشکلات را رفع خواهیم کرد.»

خرابی قطارها در خطوط مترو هم مورد توجه قرار گرفت و چمران عنوان کرد: «می پذیریم که نباید حتی یک خرابی هم داشته باشیم اما چنین اتفاقی رخ می دهد. برای مثال آتش‌سوزی در ایستگاه شوش حادثه‌ای غیرمترقبه بود. مسائل فنی، مدیریتی و گستردگی امروز مترو باعث چنین اتفاقاتی شده است و تاکید داریم برای جلوگیری از وقوع چنین حوادثی می بایست چک لیست ها مستمر و دقیق کنترل شوند.»

ساخت و ساز در مجاورت باغ گیاهشناسی هم موضوع دیگری بود که مطرح شد و رئیس شورای شهر تهران در پاسخ گفت: «ارتش درخواست دارد زمین‌های معوض به ازای زمین‌های اطراف باغ گیاه‌شناسی را تحویل بگیرد که ارائه این زمین‌ها وظیفه شهرداری نیست، اما می‌تواند برای مجوزها همکاری‌ کند.»

کد خبر 838042

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha