بازیگر نوجوان فیلم سینمایی «نوروز» گفت: بازی در کنار بزرگانی مانند استاد علی نصیریان سختی‌هایی دارد؛ مثلا این که ایشان چون پیشکسوت و در ایفای نقش متبحر است باید تک برداشت می‌رفتیم که اذیت نشوند.

علی نصیریان

به گزارش همشهری آنلاین، طاهر شادی‌فر درباره چالش‌ها و ظرافت‌های بازی در فیلم سینمایی «نوروز» اظهار داشت: من در سکانس پل معلق بدلکار خودم بودم. این اولین تجربه بدلکاری من بود.

وی افزود: بازی در کنار بزرگانی مانند استاد علی نصیریان سختی‌هایی دارد؛ مثلا این که ایشان چون پیشکسوت و در ایفای نقش متبحر است باید تک برداشت می‌رفتیم که اذیت نشوند. اما با وجود تمام سختی‌ها به شدت خوب بود و خیلی چیزهای خوبی را به من یاد دادند و از استاد ممنونم.

شادی‌فر همچنین از حضور در یک کار مجموعه نمایش خانگی خبر داد و در این باره که بعد از جشنواره فیلم فجر که «نوروز» در آن اکران شد، پیشنهاد برای حضور و ایفای نقش در پروژه‌ها از سوی کارگردان‌ها و تهیه‌کننده‌ها چقدر بود؟ اظهار داشت: خیلی بیشتر شده است؛ قبلا که هنوز حرفه‌ای شروع نکرده بودم سالی یک پروژه به من می‌خورد اما بعد از این پروژه‌هایی مانند لالایی، مترسک و خیلی پروژه های دیگر بیشتر شده است.

وی در عین حال گفت: از استادم داریوش موحد سپاسگزارم که متد هندسه بازیگری را آموزش داد و کتابی نیز در این زمینه به رشته تحریر درآورده که صفر تا صد بازیگری را به ما می‌آموزد.

«نوروز» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی سهیل موفق و تهیه‌کنندگی محمدرضا نادری محصول سال ۱۴۰۲ است. این فیلم در بخش سودای سیمرغ چهل و دومین دوره جشنواره فجر حضور داشت.



کد خبر 836763
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha