در صورت فراهم شدن شرایط افشین قطبی پیش از اردوی جدید تیم ملی به کادرفنی امیر قلعه‌نویی اضافه می‌شود.

قلعه‌نویی و افشین قطبی

به گزارش همشهری آنلاین پس از حذف تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا، اخباری درمورد احتمال تغییر دستیاران امیر قلعه‌نویی یا احتمال تقویت کادرفنی مطرح شد.
یکی از گزینه‌های موردنظر امیر قلعه‌نویی برای حضور در کادرفنی تیم ملی هم افشین قطبی، سرمربی پیشین تیم ملی و پرسپولیس است که قرار شد در صورت فراهم شدن شرایط بار دیگر با این تیم همکاری کند.
قرار است در روزهای آتی و پیش از آغاز اردوی جدید تیم ملی، قلعه‌نویی و فدراسیون فوتبال مذاکرات جدی‌تری را برای اضافه شدن قطبی به کادرفنی انجام بدهند تا در صورت رسیدن به توافقات نهایی، او همکاری‌اش را با تیم ملی آغاز کند.
البته دستیاران قلعه‌نویی در جام ملت‌ها یعنی آنتونیو مانیکونه، سعید الهویی، حمید مطهری، رحمان رضایی و آندرانیک تیموریان همچنان در کادرفنی باقی می‌مانند و به همکاری خود با ایران در مقدماتی جام جهانی ادامه می‌دهند.

کد خبر 836416

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • صادق IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    2 2
    اقاامیرگرامی تا۱۱نفرچیزی نمانده یه یاعلی مونده تاهمکاران فنی به ۱۱نفراصلی تبدیل شوند!!!!! خزانه فدراسیون بااین هزینه هاخالی نمیشه نه!!!؟
  • یاشاسن تراکتور IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    2 1
    کسی نیست بپرسه الهویی رو برای چی نگه داشتی دریغ از یک کمک مثبت که این ادم به تیم کرده باشه الانم رفته قطبی رو بیاره کسی هم نیست بپرسه این ادم که خیلی وقته از شرایط فوتبال و مربیگری دوره میخواد چه کمکی به تیم بکنه
  • غفور IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    1 1
    من موندم هدف آقای قلعه نویی از انتخاب آقای قطبی چی بوده این جناب قطبی اگر خوب بود صاحب تیم بود و مربی گری میکرد کره نگهش می‌داشت نه میرفتم مدرسه فوتبال تاسیس میکرد . بنظر من انتخاب ایشون هیچگونه کمکی به تیم ملی نمیکنه .
  • IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    3 0
    لطفا هرچه زودتر جناب امیر قلعه نویی و دستیاران محترمش را اخراج نمایید تا دیر نشده متشکرم