باشگاه پرسپولیس تمایل دارد در زمینه جذب مهاجم خارجی کاملا مخفیانه عمل کند.

ذوب‌آهن و  پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین رضا درویش در حاشیه برگزاری جشن قهرمانی تیم نوجوانان پرسپولیس در جمع خبرنگاران مدعی شد اوسمار هنوز در مورد جذب مهاجم به وی اعلام نیاز نکرده و ضمن اینکه تیمش به غیر از عیسی آل‌کثیر، ابوالفضل بابایی را نیز در خط حمله در اختیار دارد. این اظهارنظر درویش اصلا به مذاق هواداران پرسپولیس خوش نیامد و از طرفی آنها تعجب کردند که چرا اوسمار آن‌طور که در نشست خبری قبل از بازی با ذوب‌آهن مدعی شده بود باشگاه خواسته‌های او را در نقل‌وانتقالات برآورده نکرد، هنوز درخواست مهاجم نداده است.

اما با پیگیری‌ای که در این مورد داشتیم، متوجه شدیم درویش در آخرین صحبت‌هایی که با اوسمار داشته (قبل از بازی با ذوب) به وی توصیه کرده در دو دیدار آینده (بازی با ذوب و جام حذفی) از همه داشته‌های خود در خط حمله بهره بگیرد و اگر نتیجه لازم را نگرفت رسما به باشگاه اعلام کند که مهاجم نوک می‌خواهد یا نه. در همین راستا قرار است اوسمار بعد از بازی روز دوشنبه تیمش با نفت و گاز گچساران در جام حذفی نظر نهایی‌اش را برای خرید مهاجم بدهد. در این میان درویش از اوسمار خواسته در بازی روز دوشنبه حتما به بابایی هم فرصت عرض اندام دهد. مهاجمی که در دوران حضورش در فجرسپاسی در ۴۳ بازی فقط موفق به زدن ۶ گل شده است.

باشگاه پرسپولیس تمایل دارد در زمینه جذب مهاجم کاملا مخفیانه عمل کند. این باشگاه جدا از اینکه در تلاش برای گرفتن مجوز برای بازگشت لوکادیا به ایران است، دو مهاجم آزاد دیگر را هم مدنظر دارد تا درصورت منتفی شدن بازگشت لوکادیا کار انتقال یکی از آنها را به جمع سرخپوشان نهایی کند. تلاش درویش و اطرافیانش این است که جذب مهاجم خارجی حداقل یک‌هفته مانده به دربی ۱۰۳ نهایی شود؛ هر چند اوسمار بابت این مساله دلخور است که چرا زودتر از اینها خط حمله او تقویت نشد تا مهاجم تازه‌وارد فرصت هماهنگ شدن با تیمش را داشته باشد.

کد خبر 836027

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • درویش کیسه‌کش IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
    6 9
    آقای درویش، بهتره بیخیال لوکادیا بشی ، اگه عرضه نداری یه مهاجم با کیفیت بگیری استعفا بده، چون اگر مثل نبیل باهویی که آقای درویش خودش جذبش کرد و کلی به پرسپولیس ضرر زد باشه، و مثل نبیل باهویی موثر نباشه ، اونوقت ما‌ می‌دونیم و درویش، آقای درویش انقدر با پرسپولیس دشمنی نکن، آدم شاخه‌ای رو که روش نشسته قطع نمیکنه.
  • ناشناس IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
    6 2
    آقای درویش از بابایی استفاده کنن که اگه مثلا یه گل بزنه بعد بگی ما بابایی رو داریم بازیکنی که تو 43 بازی 6گل زده مثلا شاهکار کرده پرسپولیس بزرگه آقای درویش خان
  • بویراحمدی DE ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
    3 13
    یک کشور تلاش می‌کنه فقط پرسپولیس قهرمان بشه اگر یکسال نشد که قهرمان بشه وازدستشون درباره انگاری آسمون به زمین اومده بذارید رقابت مردومردانه باشه هرچی بازیکن تاپ ودرجه یک بود گرفتین آخرش هم با پنالتی های فیک وافسایدهای جعلی برنده میشوید خدا لعنت کنه هرجا که نامردی را مد و افتخار کرده اند
    • ناصر IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
      0 1
      حرفات خیلی ضد ونقیض واز روی سوزشه؛ یه جا میگی رقابت سالم باکدوم مهاجم؟ این همه بازیکن از دست داده پرسپولیس!!!! یه جا میگی جعل!!!! اونکه کار مدیر عامل شماست جعل مدرک فدراسیون!!!!ا لعنت خدا می‌فرستی واقعا رو داشتن تا حد واندازه!!!!!!
    • لنگ پاره IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
      1 0
      درجواب ناصر ، رو رو که لنگیا دارن ۴ تا بازیکن خوب جذب کردین هنوز میگی کدوم بازیکن ؟ کل لژیونرها و ستاره های تیم‌های داخلی رو هم که قبلا جذب کردین ، دیگه بیاین اینو بگیرین والا پررویی و بی حیایی هم حد و اندازه ای داره !!!
  • محمد IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    0 2
    انشاالله بازیکنان پرسپولیس در خط حمله خوب بدرخشن و اعتماد کادر فنی و سر مربی را جلب کنند تا دیگر نیازی به بازیکن جدید نباشد اگر در خط حمله با ۲بازیکن بازی را دنبال کنند حتمن برنده خواهند بود
  • جمشید IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    0 1
    نه درویش نه اوسمارلوکادیارانمیخواهند بازیکن بی انضباطی که وسط راه پرسپولیس رارهاکردورفت الان هم ازشرایط بدنی آماده نیست معلوم هم نیست اگر بیاد پرسپولیس بازهم وسط کارول کندبرود باشگاه پرسپولیس بایدیک مهاجم تمام کننده گلزن جذب کند
  • خیانت = استخدام خارجی IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    2 0
    استخدام خارجی = خیانت است !! <<<< ( با این شرایط اقتصادی )
    • منصف IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
      2 0
      با حقوق یک بازیکن خارجی میتوان دهها و شاید صدها جوان ایران را سر و سامان داد .