مرد خشمگین وقتی متوجه شد که همسر صیغه ای اش دیگر حاضر نیست با او زندگی کند، تصمیم هولناکی گرفت و به سمت او و دختر جوانش شلیک کرد. پس از قتل این دو نفر، مرد مسلح با چاقو اقدام به خودزنی کرد تا به زندگیش پایان بدهد اما زنده ماند.

تیراندازی شلیک

همشهری آنلاین - حوادث: بامداد دیروز ساکنان ساختمانی در شرق تهران متوجه سرو صدا از داخل خانه زن همسایه شدند. او به همراه دختر و همسر موقتش زندگی می کرد که به نظر می رسید درگیری میان آنها رخ داده است. ماجرا وقتی رنگ و بوی جنایی به خود گرفت که همسایه ها صدای شلیک گلوله شنیدند و برای سرکشی به مقابل خانه زن همسایه رفتند که با صحنه هولناکی مواجه شدند.

مادر و دختر خون آلود روی زمین افتاده و هدف تیراندازی قرار گرفته بودند. کمی آنطرف تر مردی که همسر موقت زن بود، با چاقو مجروح شده و از شدت درد و خونریزی ناله می کرد. شاهدان با دیدن این صحنه به پلیس و اورژانس زنگ زدند که با حضور تیم جنایی در محل حادثه تحقیقات در این باره آغاز شد.

بررسی های اولیه حاکی از آن بود که قربانیان مادر و دختر بودند؛ زن حدود ۴۸ ساله و دخترش حدودا ۲۰ ساله. این زن چند وقتی می شد که با مردی به صورت موقت ازدواج کرده بود اما این اواخر دچار اختلاف با یکدیگر شده بودند. این زن چند دقیقه قبل از حادثه با یکی از بستگانش تماس گرفته و در حالیکه گریه می کرد به او گفته بود که شوهر موقتش به او خیانت کرده و به همین دلیل او تصمیم گرفته تا به این ازدواج پایان بدهد اما مرد حاضر به جدایی نبوده است. در نهایت شرطی برای جدایی تعیین کرده و از زن خواسته تا تمام پول و طلاهایش را به او برگرداند اما وی حاضر به برگرداندن طلاها نشده بود.

ظاهرا زن، شوهر موقتش را به خانه راه نمی داد و آن شب وی درحالیکه مسلح بوده قصد داشته به زور وارد خانه شود که زن در تماس تلفنی با یکی از بستگانش، این موضوع را عنوان کرده و کمک خواسته است. اما در نهایت مرد مسلح در را شکسته و وارد خانه شده است. این مرد خشمگین پس از ورود به زور، ابتدا به سمت مادر و بعد به سمت دخترش با اسلحه کلت تیراندازی کرده و به زندگی آنها پایان داده است. سپس با چاقو اقدام به خودزنی کرده اما زنده مانده و هم اکنون در بیمارستان بستری است.

تحقیقات در این پرونده به دستور قاضی محسن اختیاری بازپرس جنایی تهران ادامه دارد.

کد خبر 835629

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha