رئیس جمهور سابق گفت: لطفاً به هر کسی که مطمئن هستیم به شرایط موجود اعتراض دارد و با صدای بلند این اعتراض خود را اعلام کرده، رأی دهیم. این یک قدم در مسیر اصلاح امور کشور است.

حسن روحانی

به گزارش همشهری‌آنلاین، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور سابق طی پیامی درخصوص انتخابات پیش رو اظهار داشت: انتخابات و صندوق رأی برای ما همواره مهم است. می‌دانم اکثریت مردم از شرایطی که نسبت به این انتخابات بوده ناراضی هستند. اقلیت کمی در حوزه‌های انتخابیه وجود دارند که از نظر آن‌ها برای انتخاب شایسته هستند.

وی در ادامه‌ی این پیام گفت: مردم با مشکلات فراوانی مواجه هستند و این مشکلات باید حل شود. حل این مشکلات نیز از طریق تغییر در مجلس و تغییر در دولت خواهد بود و راهش این‌است که مردم در این شرایط به هر کسی که معتقدند که از شرایط فعلی راضی نبوده، به شرایط فعلی حاکم معترض است و به‌دنبال تغییر و تحول در جامعه امروز است، رأی دهند و به هر کس که تردید دارند در اینکه معترض است یا معترض نیست، رأی ندهند.

رئیس‌جمهور سابق در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: این یک قدم در مسیر اصلاح امور کشور است. می‌دانم تا رسیدن به اصلاحات مطلوب مردم فاصله زیادی وجود دارد. متأسفانه آنچه به مجریان و ناظران برای مشارکت حداکثری مردم و رقابت توصیه شد، عمل نکردند. امیدوارم به دو اصل دیگر یعنی مسأله امنیت و سلامت انتخابات توجه کافی شود.

کد خبر 835521
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 22
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    13 14
    خخخخخ مگه کسی این کشکول رو آدم حساب میکنه که پیام هم میده
  • ج ح IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    13 12
    کسانی که خود در مدت ۸ سال مسئولیت خود کارنامه موفقی نداشته اند ،اینطور با قاطعیت نباید برای مردم ایران تعیین تکلیف کنند.
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    15 8
    توصیه از کسی که طبق گفته بانک جهانی هشت سال اقتصاد ایران را به سیاهی کشانده پذیرفته نیست
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    10 8
    این طوری کلی فایده نداره شما دقیقا بگو به کی رای بدیم از کی حمایت می کنی تا ما هم بدونیم که صد در صدر به همونا نباید رای بدیم
  • مهدی IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    9 8
    کسی دعوت میکنه که۷۰۰هزارشاکی رسمی داره هرچی بگی مردم برعکس عمل میکنن چون خودت باتدبیر وامیدی وبرعکسش عمل کردی.
  • Borzoo NO ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    15 6
    آقای روحانی. شما که یک کلید بر گردن داشتی..آن را چکار کردی ؟؟؟
  • مسلم IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    10 7
    من متاسفم برای کسی که 8سال رعیس جمهور بوده و 8سال مملکت را به عقب انداخت و با مشاوران دوتابعیتی که داشت راه فشار به همین مردم عزیز که ایشان دلسوزشان است را به آمریکا و دول غربی نشان داد و با الفاظ خیلی بدی صحبت می کند واقعا چرا نمی خواهیم به اقتدار برسیم به خدا اگر همه مسعولین غرب زده با مردم باشند همه مشکلات رفع می شود ف متاسفانه این غربزده ها هستند که ایران را فدای یک تار موی فرزندشان می کنند اون شخصی که چند فرزندش شهید شده کی به مملکت خیانت می کند
  • حسین IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    10 8
    واقعآ که خیلی رو داری خودت سرمایه ما تو بورس نابود کردی زندگی خیلی ها رو از هم پاشوندی
  • حسین حسین زاده فومنی IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    7 4
    با سلام. این حسن آقا طوری حرف می زند که انگار در طول مدت 8سال ریاست جمهوری چه کار شاق و فوق العاده ای را به عمل آورده است . شما که وعده و وعید در رفع مشکلات اجتماعی و اقتصادی را سر می دادید چرا در سفره و زندگی مردم هیچ یک نمایان نشد . شما فقط و فقط مرد شعار هستید و لاغیر ... شما فقط در فکر نان و آب و افزودن مال و منال مقام هستید . لطفا نام مردم را بر زبان نیارید چرا که حنای شما نزد اهالی هیچ و هیچ رنگی ندارد . مردم از عملکرد بسیار بسیار ناصواب و غیر مردمی شدیدا گله مند و ناراضی بودند . پس با سکوت خویش آرامش جامعه را بر هم نزنید و افکار عمومی را مشوش نسازید .
  • رضا IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    6 1
    جمعه خبردارمیشه رای بده ،میشه خبرش کنید
  • IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    6 5
    ای روباه انگلیسی
  • IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
    5 4
    به تو رای دادند چی شد .تو دیگه........ بهتره ..نگی
  • فرشید درگاهی IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
    5 8
    سلام اقای روحانی .دلم براتون خیلی تنگ شده!شما هم صبور بودید هم دور اندیش .براتون طول عمر همراه با عزت وسلامت ارزو دارم!
  • ناهيد IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
    5 2
    بله به كساني راي بدهيم كه مانند زماني كه تو رئيس جمهور بودي، قوه قضائيه هميشه فعال بود تا اختلاس گراني را كه به كار گماشته بودي دادگاهي كند تا مقداري از پولهايي را كه هاپولي كرده بودند از آنها باز پس بگيرند. تو هم مانند رفقايت يك آمريكايي - انگليسي هستي. كسي كه مانند تو از دانشگاه بيرمنگام انگليس فارغ التحصيل بشود به درد ايران و ايراني نمي خورد.