گفته می‌شود که شاید به‌یکباره مهاجم دیگری سر از پرسپولیس درآورد و نفرات مطرح‌شده فقط برای سرگرم کردن رسانه‌ها و هواداران باشد.

برد سرنوشت‌ساز پرسپولیس در برابر تراکتورسازی| لیگ برتر فوتبال

به گزارش همشهری آنلاین اوسمار از قبل بازی با تراکتور بود که بار دیگر به رضا درویش اعلام کرد تمایلی برای حفظ نبیل باهویی ندارد و خواست یک مهاجم دیگر جانشین او شود. در این میان او باز خواهان جذب ویلن موتا، مهاجم برزیلی شاغل در لیگ تایلند شد. اما در این میان عده‌ای در باشگاه پرسپولیس که ارتباط خوبی با یکی دو ایجنت دارند در تکاپو برای جذب مهاجم دیگری برای این تیم هستند. در این میان صحبت از مهاجمانی از جمله پنیل املاپا از کشور توگو است که فصل گذشته توسط فرهاد مجیدی از تیم اتحاد کلبا کنار گذاشته شد. یا فدریکو ماکدا که سال‌ها پیش عضو تیم منچستریونایتد بود اما در شرایط فعلی اوضاع چندان خوبی در لیگ دو ترکیه ندارد.

در این میان گفته می‌شود که شاید به‌یکباره مهاجم دیگری سر از پرسپولیس درآورد و نفرات مطرح‌شده فقط برای سرگرم کردن رسانه‌ها و هواداران باشد. اما آنچه مشخص است اتفاقی که در مورد نبیل باهویی افتاد بار دیگر در پرسپولیس در حال رخ دادن است. مخصوصا اینکه اوسمار چون به نوعی سرمربیگری‌اش در پرسپولیس را مدیون درویش می‌داند بعید است واکنشی به جذب مهاجم جدید توسط باشگاهش نشان دهد؛ هرچند درویش این کار را با یحیی گل‌محمدی هم انجام داد.

کد خبر 835078

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha