نامزد انتخابات مجلس طی نامه‌ای به رعایت نشدن فرآیند قانونی در تدوین فهرست شورای ائتلاف اعتراض کرد.

محسن پیرهادی

به گزارش همشهری‌آنلاین، «محسن پیرهادی» نامزد انتخابات مجلس دوازدهم در نامه‌ای خطاب به رئیس و اعضای شورای انتخاب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در شهر تهران و همچنین مدیر نظارت و بازرسی ائتلاف نسبت به طی نشدن فرایند قانونی شورای ائتلاف اعتراض کرد و خواستار تغییر فهرست شد.

در این نامه آمده است: «با احترام به استحضار می‌رساند، حسب اطلاع از اعضای متعددی از شورای انتخاب در فرآیند انتخاب اعضای فهرست تهران، قواعد و فرایند قانونی به درستی و صحت اجرا نشده و به طور مشخص بعد از خروج آقای محسن دهنوی، نفر بعدی که اینجانب با آرای برابر ۱۸ رأی با نفر آخر و با قرعه کشی انتخاب نشدم؛ می‌ بایست جایگزین ایشان می‌شدم که متاسفانه فرد دیگری که در فرایند بررسی دارای ۷ رای بود جایگزین شد.

پیرهادی در مطلب خود آورده است: لذا با توجه به ضرورت رعایت حق‌الناس مورد تأکید رهبر معظم انقلاب و اجرای مقررات مصوب شورای مرکزی و ضوابط اعلامی شورای انتخاب و فرصت محدود چند روزه تا برگزاری انتخابات، خواهشمند است دستور فرمایید، به فوریت موضوع اصلاح و فهرست اصلاح شده به اطلاع عموم مردم شهیدپرور و انقلابی برسد.

نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: بدیهی است حق اینجانب برای پیگیری موضوع تا حصول نتیجه پابرجاست.

کد خبر 834932
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجلس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    0 0
    حالا اشکالی نداره خودت را ناراحت نکن لیست های دیگه هست برو جزو اونا