همشهری آنلاین: رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی با اشاره به مصوبه جدید مبنی معافیت یکی از چهار فرزند یک خانواده که سه فرزند آنها دوره ضرورت سربازی را طی نموده است، اظهار داشت:

اجرای این مصوبه تا پایان سال 1389 می‌باشد. به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی پلیس سردار زاده کمند رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما با اشاره به اینکه تا کنون 15 هزار نفر برای استفاده از معافیت یک فرزند خانواده هایی که سه فرزندشان خدمت کرده‌اند به دفاتر پلیس +10 مراجعه کرده‌اند، خاطرنشان کرد: مردم عجله نکنند و جهت جلوگیری از ازدحام به تدریج به دفاتر پلیس + 10 مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: مهلت اعتبار اجرای مصوبات جدید تا پایان سال 1389 می‌باشد.

وی یادآور شد: الویت رسیدگی به درخواست مراجعه کنندگان به دفاتر پلیس + 10 به ترتیب ابتدا سربازان در حال خدمت که واجد شرایط استفاده از معافیت هستند، سپس مشمولانی که موعد اعزام آنان فرا رسیده و بیم آن می‌رود که برای آنان غیبت منظور شود و پس از آن نیز افراد عادی می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه سازمان وظیفه عمومی ناجا در سراسر کشور با مراجعات زیادی برای استفاده از تسهیلات جدید روبرو بوده است، تصریح کرد: ستاد کل نیروهای مسلح اقدام به ابلاغ مصوبات به کلیه نیروهای مسلح کرده اما این ابلاغیه‌ها تا طی سلسله مراتب ستاد کل در اختیار رده‌ای ستاد در کشور قرار بگیرد طول می‌کشد بنابراین واجدان شرایط با تاخیر به یگان‌ها و شهرستان ها مراجعه کنند تا دستورالعمل از سوی ستاد به یگان‌ها صادر شده باشد.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا همچنین به فعال سازی مرکز مشاوره و پاسخگویی سازمان اشاره کرد و گفت: در اردیبهشت ماه امسال 26 هزار و 510 مشاوره حضوری و 12 هزار و 160 مشاوره تلفنی در این مرکز انجام شده است.

سردار زاده کمند راه اندازی مرکز مشاوره را گام مثبتی در جهت مشاوره و پاسخگویی دانست و اعلام کرد: هموطنان برای استفاده از تسهیلات این مرکز می‌توانند با شماره‌های 73941739 و 73941735 تماس بگیرند. 

کد خبر 83409

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز