نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر که فهرست صدای ملت پنجشنبه - سوم اسفند - رونمایی می‌شود، گفت: ۶ نفر زن و بقیه مردم هستند البته احتمال تغییر وجود دارد.

علی مطهری

به گزارش همشهری‌آنلاین، علی مطهری نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و نائب رئیس مجلس دهم امروز - دوشنبه ۳۰ بهمن ماه - و در دومین برگزاری نمایشگاه رسانه های ایران از غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی بازدید کرد و در نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر که فهرست صدای ملت پنجشنبه - سوم اسفند - رونمایی می‌شود، گفت: ۶ نفر زن و بقیه مردم هستند البته احتمال تغییر وجود دارد.

لیست ما کاملا شخصی است

مطهری اظهار داشت: زمانی که احساس کردم برخی احزاب و گروه های معتدل قصدی برای دادن لیست ندارند، بنده اعلام کردم که خود من لیستی را از افراد معتدل چه اصولگرا و چه اصلاح طلب ارائه می کنم، افرادی که شاخصه اعتدال و عقل گرایی را داشته باشند افرادی که شعارزده نباشند و به دنبال اصلاح امور کشور باشند.

وی با اشاره به اینکه وقتی این را مطرح کردم، برخی گروه های سیاسی اعلام همکاری کردند وگرنه لیستی که اعلام می کنیم نه لیست اصلاح طلبان است نه اصولگرایان و نه حزب خاصی. لیست ما فردی است، تحت عنوان صدای ملت اما برخی گروه های اصلاح طلب و اصولگرا از آن حمایت می کنند.

این فعال سیاسی ادامه داد: لیست ما تقریبا بسته شده اما در باره دو سه نفر هنوز صحبت هایی وجود دارد که چهارشنبه کامل می شود و روز پنجشنبه - سوم اسفندماه - که روز اول تبلیغات است، رونمایی می شود.

مطهری بیان داشت: اکنون امکان اعلام اسامی لیست نیست چون تبلیغ حساب می شود و تخلف است.

لیست ما منتسب به لاریجانی، روحانی و رئیسی نیست

وی یادآورشد: درباره اینکه آیا آقای لاریجانی درجریان هست یا نه، ایشان اصلا در جریان لیست ما نیستند و لیست ما نه منتسب به آقای لاریجانی است و نه آقای روحانی و نه آقای رئیسی و نه به هیچ شخصی بلکه لیست شخصی است که برخی گروه های سیاسی گفته اند حمایت می کنیم.

نماینده ادوار مجلس و فعال سیاسی اضافه کرد: انتخابات آزاد یعنی همه افرادی که مایل به انتخاب شدن هستند بتوانند در انتخابات شرکت کنند و در معرض انتخاب مردم قرار بگیرند، من در دوره قبل تنها به خاطر اظهار نظر رد صلاحیت شدم.

کد خبر 833533
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    0 0
    خصوصیت بارز شماهمین مورد است کههیچ کس نمیتواند روی شما وراهتان حساب باز کند غیرقابل پیش بینی .درحالی کههمه راه وروش مشخصی دارند
  • ناهید IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    1 0
    اگر جوک جمله بود