لئوناردو دی کاپریو دوباره بازیگر فیلمی از مارتین اسکورسیزی فیلمساز، دوست و همکار مورد علاقه اش می‌شود.

دیکاپریو

به گزارش همشهری آنلاین، این فیلم که هفتمین همکاری این دو با هم است، با نام «شرط بندی» وارد مرحله تولید می‌شود. در حال حاضر، هیچ اطلاعی از جزئیات کار، خط اصلی داستان این فیلم و نقش دی‌کاپریو در آن در دست نیست.
از نام فیلم هم نمی توان به طور دقیق به این نکته رسید که داستان آن احتمالا در چه زمینه ای رخ می دهد. با این حال، شاید این داستان در دنیای گنگستری دهه سی و چهل میلادی اتفاق بیفتد که محبوب فیلمسازی چون اسکورسیزی است.
هم اکنون این فیلم در مراحل ابتدایی کار قرار دارد و فقط مشخص شده که شبکه دیجیتالی اپل تهیه کننده آن است.

این شبکه سال قبل درام ضد تبعیض نژادی «قاتلان ماه کامل» را با مارتین اسکورسیزی و دی کاپریو تولید کرد. نزدیکان فیلمساز و بازیگر هم حاضر به اطلاع رسانی در رابطه با همکاری مشترک تازه آنها نشده اند و ظاهرا فعلا قرار است تولید فیلم در سکوت خبری جلو برود.

با توجه به سابقه همکاری دی کاپریو و اسکورسیزی می توان حدس زد که این فیلم تازه هم یک درام پرتنش اجتماعی خواهد بود که به طرح معضلات و مشکلات موجود در جامعه آمریکا می پردازد. این دو هنرمند پیش از این در آثاری چون هوانورد، دارودسته های نیویورکی، رفتگان، جزیره شاتر و گرگ وال استریت با هم همکاری داشته اند.

تازه ترین اثر این دو قاتلان ماه کامل با هزینه ای ۲۰۰ میلیون دلاری تهیه شد و در سطح جهانی به فروشی ۱۵۷ میلیون دلاری دست پیدا کرد. این فیلم که با تحسین فراوان منتقدان و اهالی هنر روبرو شد، داستان پرتنش قتل عام قبیله سرخپوست اوسیج در ابتدای قرن بیستم را به تصویر می کشد.

بعد از آنکه که در محل زندگی این قبیله چاه های نفت کشف شد و مردم منطقه به ثروت رسیدند، اعضای قبیله به تدریج و به شکلی مرموز به قتل رسیدند. دی کاپریو و رابرت دنیرو در این اثر، در یکی از منفی ترین نقش های کارنامه سینمایی خود ایفای نقش کردند.

قاتلان ماه کامل در بیش از ده رشته اسکار پیش رو نامزد دریافت جایزه شده و عدم انتخاب دی کاپریو در رشته بهترین بازیگر مرد، از جمله اتفاقات بحث انگیز این مراسم در چند هفته اخیر بوده است.

منبع: صبا

کد خبر 832455

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha