«مهدی احمدوند» خواننده جوان کشورمان در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه رفت و چند قطعه از موسیقی پاپ که اغلب شعر و آهنگ‌سازی و تنظیمش را خودش انجام داده بود با همخوانی مخاطبان اجرا کرد.

جشنواره موسیقی فجر

به گزارش همشهری آنلاین، جشنواره موسیقی فجر در حالی شب دوم خود را سپری می‌کند، که سالن‌های موسیقی تهران میزبان اجراهای گروه‌های مختلف است، در تهران چهاردهمین اجرا به مهدی احمدوند خواننده جوان کشورمان اختصاص داشت که از ۱۴ سالگی ویولن در دست دارد، هنرنمایی امشب او روی صحنه سالن میلاد در نمایشگاه بین‌المللی تهران استعداد و هنر او را تایید کرد.

برنامه اجراهای احمدوند از ساعت ۱۹ آغاز شد؛ و در اولین پرده آهنگ «خیلی دوست دارم یه روز» را که خود، شاعر، آهنگساز و تنظیم کننده آن بود اجرا کرد و پس از اجرای ترانه نخست گفت: «خوشحالم که امشب در خدمت شما هستم و امیدوارم عمری باقی بماند و بار دیگر همه شما را ببینم.»

اجراهای دوم و سوم احمدوند با استقبال پرشوری مواجه شد، تقریبا تمام ردیف‌های سالن میلاد پر شده بود؛ مخاطبان در هر بخش و قطعه ای ابراز احساسات می کردند و خواننده جوان تلاش می کرد به همه محبت های حاضران در سالن پاسخ دهد.

وی در ترانه ای که اجرا کرد که مخاطبان همراهی می‌کردند این شعر را می خواند «من همه دنیامو پای تو می‌ریزم، همه دنیام باشه پیشت یادگاری / بیچاره فرهاد بیچاره شیرین، بیچاره لیلی، بیچاره مجنون ... » این خواننده جوان پس از اجرا چهارم استراحت کوتاهی کرد و پس از ۱۰ دقیقه به صحنه برگشت و گفت: امیدوارم تا این لحظه لذت برده باشید. سپس ترانه جدیدی خواند: «من تو رو دوست دارمت واسه دیوونگی‌هات...».

احمدوند بعد از این اجرا گفت: ممنون از همراهی همه شما و در ادامه ترانه «من و تو، عشق، من تو رو دوست دارمت، لیلی و مجنون و ...» را اجرا کرد.

ترانه مشهور «عشق من» با استقبال و همخوانی حاضران که اغلب جوانان بودند مواجه شد، مخصوصا در بخشی که می خواند «ابدا به تو حق نمیدم که بخوای بری تنها بذاری منو /

اصلا بد به دلت راه نده تا من عاشقت هستم و داری منو / به سرم زده بردارمت ببرم تورو جایی که هیچکسی نیس/ بیا برگه عشقو بگیرش ازم امضا کن اسمتم بنویس ... »

وقتی اعلام شد که وقت کنسرت پایان یافته است هیچ‌کس باورش نمیشد یک ساعت و ۴۷ دقیقه زمان گذشته و فقط ۱۳ دقیقه به ۲۱ شب مانده بود. احمدوند از اتمسفر سالن و حمایت مخاطبان تشکر کرد و گفت: شب خوب، شب و سالن میلاد؛ امیدوارم به زودی دوباره ببینمتون...»

سی‌ و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر به همت دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، توسط انجمن موسیقی ایران با همکاری بنیاد رودکی به دبیری رضا مهدوی از ۲۳ تا ۲۸ بهمن ماه در بخش‌های رقابتی (جایزه باربَد) و غیررقابتی همزمان در تهران و استان‌های آذربایجان شرقی، بوشهر، سمنان، فارس، گلستان، مرکزی، مازندران، خراسان شمالی، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، کرمانشاه، لرستان، کرمان و هرمزگان با حضور ۲۱۰۹ هنرمند برگزار می شود.

کد خبر 832361
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار موسیقی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha