تعویض پنجم مارکز لوپز سرمربی قطر یک گل مهم و تعیین کننده برای این تیم به دنبال داشت.

بازی ایران و قطر

به گزارش همشهری آنلاین، دقیقه ۸۱ مسابقه و در لحظاتی که تیم ملی ایران حاکم میدان بود و موقعیت های متعددی ایجاد می کرد سرمربی اسپانیایی تیم ملی قطر عبدالعزیزحاتم را به جای جاسم جابر وارد میدان کرد.

سرنوشت بازی ایران و قطر را این بازیکن عوض کرد + عکس
عبدالعزیز حاتم


در شرایطی که انتظار می رفت تیم ملی ایران در آن لحظات به گل برسد یک حرکت تهاجمی دیگر از اکرم عفیف و ارسال او با دفع مدافعان ما همراه شد که عبدالعزیز حاتم اقدام به شوتزنی کرد اما این شوت او به صورت اتفاقی تبدیل به پاس گل شد چرا که معز علی با کنترل و شوتی زمینی دروازه بیرانوند را باز کرد و در کمال ناباوری قطر به گل برتری دست یافت.


نکته جاالب اما در مورد عبدالعزیز حاتم بود که تنها یک دقیقه بعد از ورودش به زمین پاس گل برد داد و این لحظه برای تیم ملی قطر و سرمربی اسپانیایی تبدیل به یک لحظه ویژه و رویایی شد.

این پنجمین تعویض قطر در این مسابقه بود و آنها بعد از گل سوم و از دقیقه ۸۲ تا ۱۰۵ که بازی در جریان بود دیگر تعویضی نداشتند تا زمان بازی را از بین ببرند اما با همان تعویض به خواسته خود رسیدند.

کد خبر 831206

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • حسین IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    0 1
    تیم ب کادر فنی و قلعه نویی باخت، مربی اسپانیایی قطر بازی را برد، قلعه نویی ، خیلی کار دارد ک ب یک مربی بزرک برسی، چرا تمام توپ ها را بلد کردی دیدی ک جواب نمی دهد، چرا قائدی را تیاوردی ، شهریار آوردی ک سر بزند ، مربی قطر دستت را خوانده بود ، برو استعفا بده