همشهری آنلاین: فروش اینترنتی بلیت قطار برای مرحله دوم تعطیلات تابستان 1388 ساعت 8:30 یکشنبه 24 خردادماه از طریق سایت شرکت قطارهای مسافری رجاء آغاز می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه و ترابری، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت قطارهای مسافری رجاء با اعلام این خبر افزود: در مرحله دوم پیش فروش تابستانی، بلیت قطارهای مسافری حدفاصل تاریخ‌های 16 تیر تا 31 مرداد ماه سال جاری به فروش می‌رسد.

اسدالله کریمی گفت: 30 درصد ظرفیت کل قطارهای مسافری از طریق سایت اینترنتی این شرکت به فروش رسیده و در صورت استقبال بیشتر هموطنان برای خرید بلیت قطار از این طریق ،سهمیه مذکور باز هم افزایش می‌یابد.

مدیرعامل رجاء خاطر نشان کرد: برای جابه‌جایی مسافران در برنامه تابستانی امسال قطارهای مسافری، 12 میلیون صندلی ظرفیت ایجاد شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 26 درصد رشد دارد.

کریمی همچنین از فروش یکپارچه و همزمان بلیت قطار از طریق حدود 700 مرکز فروش بلیت برای ایام مذکور از ساعت 8:30 روز یکشنبه 31 خرداد ماه سال جاری خبر داد.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت قطارهای مسافری رجاء افزود : با تمهیدات در نظر گرفته شده ، بلیت قطارهای بین‌المللی برای حدفاصل تاریخ‌های 16 تیر تا 31 مرداد ماه در روز سه‌شنبه 26 خرداد ماه از طریق مراکز فروش بلیت قطار در سراسر کشور فروخته می‌شود.

مدیرعامل رجاء گفت: برنامه تابستانی قطارهای مسافری سال جاری از 10 خرداد ماه آغاز شده و تا 10مهرماه ادامه می‌یاید.

وی از کلیه متقاضیان خرید بلیت قطار درخواست کرد برای آگاهی از آخرین وضعیت موجودی بلیت، آدرس دفاتر فروش و قیمت بلیت با تلفن 139 سامانه ارتباط با مشتری رجاء به صورت شبانه روزی تماس حاصل کرده یا به سایت شرکت www.raja.ir مراجعه کنند

کد خبر 83112

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز